קורס ניהול אפקטיבי לדור המנהלים הבא

 

אנו בחברת הייעוץ שלנו מתמקדים במציאת פתרונות ארגוניים עדכניים ופשוטים ליישום. אנו ב-Advanced Business Consulting מקדשים את הפשטות ואת ההבנה כי שינוי וצמיחה מתחילים מההבנה של ההנהלות והמנכ"לים שהמחיר לאי יציאה מאזורי הנוחות הולך ונעשה כבד ויקר. אנו מאמינים כי אך ורק ההבנה על המחיר היקר של אי השינוי ולא התועלות העתידיות של הצלחת השינוי מניעות ארגונים לקבל החלטה להשקיע בפיתוח עסקי, העצמת מנהלים ועובדים ועדכון אסטרטגיות עסקיות ושיווקיות.

ניסיון הדרכה והעצמה למנהלים מגוון

במהלך שנות פעילותינו כבר משנת 2006 עסקנו רבות בתחום פיתוח והדרכת מנהלים בדרגות השונות. עסקנו בבנייה של קורס מנהלים ייחודי. התמקדנו בייעוץ וליווי הנהלות, מנהלים, וצוותי מכירות ושירות לקוחות. אנו שמנו לעצמנו למטרה להעניק כלים עדכניים למנהלים ולקבוצות ניהול בדרגות השונות לשיפור הביצועיים. קורס הניהול הפנים ארגוני שלנו משולב תמיד גם עם עבודה מעשית הכולל  תכנון, ביצוע וליווי פרויקט ניהולי יישומי של המשתתפים כל אחד בתחומו הקשור לעבודתו הננהולית השוטפת.

קורס ניהול עדכני מתמקד בשיפור ביצועים

קורס הניהול העדכני שלנו מתמקד בשלושה תחומים מרכזיים. התחום הראשון בוחן את מרכיבי הזהות האישיים של מנהלים בכלל ושל המשתתפים. התחום השני מתמקד בכלים ניהוליים עדכניים ובבניית חזון ניהולי אישי ומקצועי. התחום השלישי מתמקד בעדכון "ארגז הכלים". מתן כלים מקצועיים ויישומיים לכל מה שקשור בחוויות הניהול של מנהלים בדרגות השונות. במסגרת קורס ניהול צוותי מנהלים בדרגות השונות אנו מקפידים לאמץ מתודולוגיה המקדשת עבודת צוות, ניתוח אירועים מעולם המשתתפים וביצוע סימולציות הקשורות לעולמות התוכן של המשתתפים. קורס ניהול שלנו מאפשר ליווי ותמיכה של המשתתפים חודשים אחרי סיומו.

על התהליך והכלים בקורס הניהול: 

קורס ניהול בהנחייתנו עשוי לכלול בים 8 עד 12 מפגשים שבועיים שלאחריו המשתתפים והארגון מקבלים כחלק אינטגרלי מהקורס תמיכה וליווי באמצעות המייל, הטלפון ואף במסגרת פגישות ריענון למשך של 3-6 חודשים. תוכנית קורס ניהול לדור המנהלים הבא בארגון. התוכנית באה לתת מענה למגוון  צרכים ומיומנויות הדורשות שיפור בעבודתם של המנהלים המשתתפים. תהליכי הלמידה והעצמה בקורס הניהול מבוצעים במסגרת לימוד ותרגול של מיומנויות ניהול, מנהיגות יוזמת ואפקטיבית. שיפור יכולות התקשורת והנעת צוותים ועוד נושאים רבים ומגוונים. אנו תמיד מקפידים כי כל  קורסי הניהול שלנו יותאמו לרמת המשתתפים. לצרכים של הארגון ולמטרותיו.  

קורס ניהול – המפגשים ברמת כותרות

הקורס לניהול ולפיתוח מיומנויות ניהול למנהלים בתחילת דרכם יכלול גם מפגשים שיתמקדו בשיפור יכולות ניהוליות ושיפור יכולות המשא ומתן בפורמט התחלתי וברמה ראשונית ובסיסית. היה ורמת המשתתפים גבוהה יותר? יבוצעו התאמות נדרשות בתכנים. במסגרת קורס ניהול ברמה הבסיסית ובתוכנית המורחבת נעסוק במגוון נושאים מקצועיים וניהוליים שבניהן אפשר לציין ברמת הכותרות את הנושאים הבאים. למותר לציין כי בתוכנית המורחבת ובתוכנית של ה- TOP TALENTS יצורפו נושאים נוספים כפי שיפורטו מטה:

  • "מהותה של הצלחה-פרודוקטיביות תפעולית ואישית" נעסוק בנושאים הבאים: מהי הצלחה? מהי פרודוקטיביות?
  • "ניהול הזמן כמפתח להצלחה ניהולית ואישית" נלמד על "גישות", הרגלים ודפוסי ההתנהגות המובילים אותנו. נלמד הכיצד ניתן לרכוש הרגלי עבודה טובים ואפקטיביים יותר.
  • "קביעת הקדימויות ותיעדוף משימות" – כמפתח לשיפור הפרודוקטיביות וההצלחה בניהול האישי והעסקי. נלמד על חשיבותה של התקשורת ועל מיפוי מיומנויות חשובות ונדרשות ממנהל ואו מנכ"ל מצטיין.
  • "חשיבות התקשורת והאינטליגנציה הרגשית" בתחומי הניהול נכיר ונלמד על כלים עדכניים לשיפור הפרודוקטיביות האישית והניהולית.
  • "העצמה אישית ומקצועית – מתבצעת באמצעותם של אנשים". נלמד את יתרונות הסינרגיה וכיצד ניתן להשיגה. נבין עד כמה חשובה היכולת להקשיב ולתת לצד השני הרגשה שהוא "בורג" חשוב בהצלחה.
  • "הצוות" כמתכון הסודי להשגת מטרות -  נעסוק בהגדלת הפרודוקטיביות בארגון ובמחלקה. נלמד על החשיבות ביצירת סביבה תומכת המעודדת לימוד והתמקצעות.

השרות כמנוע צמיחה

  • "חדשנות בידול ומיתוג עסקי כמנוע צמיחה אישי ועסקי" – נכיר הכיצד מתבצע תהליכים של מיתוג ויצירת בידול בעולמות העסקיים? נכיר הכיצד מנהלים ממתגים את עצמם ומציפים ערך שבסופו של דבר יוצר בעבורם בידול בהשוואה לאחרים.
  • "מכירות ככלי לשיפור ביצועים גם ברמה הניהולית" נלמד על עולם המכירות ונגלה כי כולנו עוסקים במכירות מבלי לתת את הדעת? הנשים שלנו מוכרות לנו? הילדים שלנו מוכרנים מעולים? היה ואנו רוצים להניע תהליכים אנו צרכים למכור תועלות לצוות?
  • "שרות כמונע צמיחה" – מבלי משים הסכמנו כי מנהל מצטיין משמש גם מבלי משים כאיש מכירות איכותי, זאת ועוד, מנהלים מצטיינים מאופיינים בתודעת שרות מפותחת. הם קשובים לעובדים שלהם קשובים למנהלים ובעיקר קשובים ללקוחות החיצוניים והפנימיים כאחד.

להלן רשימה חלקית של נושאים להשבחה ותגבור קורס ניהול מורחב

קורס הניהול הייחודי בעבורכם תמיד יכלול את הנושאים הבאים כפי שיוגדרו אחרי ביצוע "ראיונות העומק" שיציגו מיפוי ראשוני של יכולות. התכנים ורמת הנושאים יותאמו ליכולתם והידע של המשתתפים. אנו נקפיד לתת להם כלים וידע שאותו יצליחו ליישם. חשוב כי נדע שרמה גבוהה מידי של תכנים עשויים להיות לרועץ. המשתתפים עשויים להרגיש "לא בנוח" בתהליך. להלן רשימה נוספת של נושאים העשויים להיכלל בתורנית קורס הניהול שלכם:

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


v    העברת רעיונות ומסרים באופן משכנע – הדרך לעשות זאת נכון.

v    היתרונות ביכולת להניע וליצור שיתוף פעולה ועבודת צוות.

v    טכניקות להשפעה ושיפור יכולת המכירה של הרעיונות שלך בארגון ומול הצוות.

v    מהו שיווק? במה עוסק פיתוח עסקי? נכיר את מושגי היסוד.

v    הכיצד הפסיכולוגיה התנהגותית הכיצד משפיעה עלינו? מניעה את הלקוחות שלך? מה מניע אותנו?

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


v    החשיבות ביצירת שת"פים עסקיים. הכיצד קואליציות תורמות לכולם? נלמד ליצור ולתחזק שיתופי פעולה עסקיים הטובים לכל הצדדים.

v    שימור מול אובדן ונטישת לקוחות. הכיצד משנים את המאזן?

v    כיצד בונים צוות מנצח - איך מלכדים צוות סביב מטרה ברורה שמשותפת לכולם? ובעיקר משיגים מטרות

v    ניהול ישיבות במינימום זמן ומקסימום תועלת – הכיצד הופכים ישיבות מיותרות וארוכות לישיבות פרו אקטיביות ומניעות עשייה?

v    איך מציבים יעדים נכונים וכובשים אותם? בואו ונלמד מהחברות הכי מצטיינות? ללמוד הכיצד חברות ענק כמו אינטל גוגל ורבות אחרות עומדות ומשיגות יעדי צמיחה שנה אחר שנה?

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


קורס ניהול שלנו מתמקד ב- בדימוי העצמי, בגישות, במוטיבציה ובמטרות

ככלל, אנו במסגרת קורס הניהול - עוסקים בהכשרה, בפיתוח ולא רק בהדרכה, מנטורינג ובאימון. במחקר עולמי של 'זירוקס' נימצא כי אנשים מאבדים 87%! מהידע שלהם בתוך חודש מסיום ההדרכה. בדרך כלל, יש למשתתפים התלהבות ראשונית ואח"כ שקיעה אל אזורי הנוחות ולהרגלים הישנים והמוכרים. מניתוח הממצאים מתברר לא אחת כי יש אנשים המאבדים את כל 100% האחוזים כבר לאחר מספר שבועות קצרים. לכן בכדי למנוע תופעה מוכרת ומאד לא יעילה ויקרה - אנחנו עובדים עם המשתתפים בתוכניות השונות כולל כאן בקורס ניהול, קודם כל ב – 3 מימדים חשובים. כאשר הבסיס שלנו אינו בכישורים ובידע, אלא בדימוי העצמי, בגישות, במוטיבציה ובמטרות. אלה הם המימדים העוסקים בפיתוח ובשיפור לטווח הארוך בקרב מנהלים.

קורס ניהול – החזר השקעה גבוה במיוחד

בפיתוח מימדים אלה, משיגים אנו שיפורים ארוכי טווח ומפתחים את יכולות האנשים להצלחה. משיגים אפקט שיורי גבוה, המוביל אותנו לתחום נוסף המבדיל אותנו מהותית מאחרים והוא ה- ROI . כלומר החזר השקעה כדאי במיוחד. ידוע, כי רב האנשים משתמשים רק באחוז קטן מכישוריהם ויכולותיהם, השקעה בצמיחתם ופיתוחם של מנהלים ועובדים, היא השקעה כדאית, בעלת החזר גבוה במיוחד. בתוכניות אנו מנחים את המנהלים והמשתתפים בתוכניות ההכשרה לחוות מקרוב את עולמות התוכן שלהם. ''קרוב" ודומה ככל האפשר לתהליך שבו המנהל – המשתתף חווה את המציאות הניהולית שלו. מבחינה מתודולוגית מושם הדגש על תהליך הלמידה בצמוד לפעילויות השוטפות ולדילמות הניהוליות של המשתתפים.

מאמינים בעבודה בקבוצות ולא בהרצאות פרונטאליות

ככלל, אנו תמיד מאמינים בעבודה בקבוצות ולא בהרצאות פרונטאליות. אנו מקפידים לגרום למשתתפים במסגרת כל תוכנית מנהלים, או קורס ניהול בסיסי ואו תוכנית מנהלים מורחבת. לכן  תמיד בתוכניות לפיתוח דור המנהלים והמנהיגים הבא בארגון להתמודד ולחשוב ברמת הקבוצה למציאת פתרונות לבעיות אמיתיות שמגיעות מעולמות הניהול והמנהיגות המוכרים להם. זאת ועוד, חשוב כי תדעו שבקורס בניהול שלנו - החשיבה והעבודה בקבוצות מעשירה ומעניקה למשתתפים כלים אמיתיים שעשויים להיות נדרשים בשוטף לפתרון בעיות וניהול משימות וצוותים. "סיעור מוחות" שיתוף וחשיבה בצוות, מהווים כלים ניהוליים מאד נדרשים בקרב האתגרים של דור המנהלים הצעיר במאה ה- 21. אנו מושיבים ומנחים אותם כקבוצת מנהלים לפתור בעיה אמיתית או לתת להם כלים אמיתיים כך שיוכלו יחד או לבד להביא בהווה ובעתיד, רעיונות ופתרונות שהם או הארגון צריכים.

חפשו קורס ניהול אפקטיבי לדור המנהלים הבא

אנו שמחים להציג לכם את הבלוג הניהולי המקצועי שלנו. היה וגם אתם תרצו לקרוא וללמוד יותר על החשיבות של שיפור מערכי הניהול בדרגות השונות גם אצלכם בארגון. הדרכה ופיתוח מנהלים באמצעות קורסי ניהול, סדנאות קורסים ותוכנית ייעודית המיועדת למנהלי העתיד אצלכם בארגון מביאות לערך מדיד ולהחזר השקעה גבוה. למידע ומאמרים על דילמות ניהוליות, על שיווק ופיתוח עסקי. שמחים להציע גם לכם להיכנס לבלוג שלנו. שם באמצעות מנוע החיפוש שבבלוג תוכלו לאתר מאמרים ופוסטים שיוכלו לתת לכם עוד לא מעט מידע על חשיבות העצמה והכשרה של מנהלים ועובדים.

מיקור חוץ לתחום הדרכה ופיתוח מנהלים

מידע ומאמרים מקצועיים בתחומי הקורסים למנהלים, עשויים להיות חשובים גם לך כמנכ"ל ואו כבעלים. יש באפשרותכם לבדוק היתכנות לקבל מגוון רחב של שירותים מקצועיים נוספים בתחומי הדרכה ופיתוח מנהלים, שיפור מיומנויות הניהול, הייעוץ הארגוני, הדרכת מנהלים ואנשי מכירות, מערכות שרות לקוחות באמצעות "מיקור חוץ". תרגישו חופשי לצלצל: 03-9032222 או פנו ישירות אלי 0544814332 או שלחו מייל: abc@nihul4u.co.il

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים