"מה צריכים מנהלים שלא בהכרח "גאונים" לעשות בכדי להתפתח לשרוד ולצמוח"? לא פעם כמנהלים בתחילת דרכנו, אנו לא אחת שואלים את עצמנו הכיצד אנו יכולים לשפר תוצאות?הכיצד במינימום השקעה אנו כמנהלים זוטרים, מסוגלים להבטיח את התוצאה הגדולה ביותר בעבורנו? האם לא היה נכון ללמוד מניסיונם של המנהלים הוותיקים? האם לא יהיה נכון ללמוד דווקא מניסיונם של כאלה שהצליחו לאורך ההיסטוריה ולנסות לקחת מכל אחד מהם מתכון מנצח? ללמוד מניסיונם של ליאונרדו דה וינצי? איינשטיין? אובמה ואחרים? אז מהו התהליך הכי מקצועי לבחור נכון קורס ניהול הדרכה ופיתוח מנהלים הכי נכון לתחילת 2020?

קורסים הדרכות וסדנאות לפיתוח כישורי ניהול ומנהיגות

שיפור במיומנויות ניהול ובאפקטיביות אישית וניהולית הינו תוצאה של הדרכה יעילה, תוכנית מנהלים אפקטיבית קורסים וסדנאות למנהלים, המלוות לא פעם ליווי ומנטורינג אישי. כחברה אנו מלווים ומטמיעים מערכי ניהול שיטתי על פי יעדים, עוסקים בהטמעת החשיבות של הנעה ומוטיבציה ככלי ניהולי, בונים ומציעים מתודולוגיה לקביעת מסלולי צמיחה וקידום אישיים מגוונים ופרקטיים כחלק מטיפוח ההון האנושי בחברה.

מניסיוננו בתחום ההדרכה גילינו ששילוב ההעצמה בין הרמה האישית לרמה הניהולית מקצועית, חשובה להתפתחות המקצועית והאישית. אנו מאד מאמינים בחשיבותה של הסינרגיה בין שני הרבדים. בעשייה השוטפת אל מול מנהלים ועובדים בכירים, אנו מלמדים, משפרים ומפתחים תקשורת ניהולית, מובילים תהליכי הדרכה בתחום שיפור ניהול משאב הזמן - ניהול הזמן ומשאבים מתכלים אחרים.

אינטליגנציה רגשית מפותחת מבדילה בין מנהלים טובים למצטיינים

הכלל המעשי אומר שאינטליגנציה רגשית תורמת כ- 80% עד 90% מהכישורים המבדילים בין מנהל מעולה למנהל ממוצע, ולעיתים אף יותר! בפירמה של משרד רואי חשבון התברר שמנהלים\שותפים בעלי יכולות טובות וגבוהות יותר בהיבטי האינטליגנציה הרגשית הגיעו לתוצאות טובות פי כמעט 400% תחושות ומחשבות מרחיבות לב – משמעותן מצב מנטלי חיובי.

נושא זה יהיה אחד מהנושאים המרכזיים בקורס המנהלים בסדנאות ובתוכניות העצמה למנהלים ועובדים. אצל מנהלים ומנהיגים בעלי כישורי אינטליגנציה רגשית מפותחת נמצא תמיד: אהבה, אמפטיה, אמונה, אופטימיות, תקווה, הומור, פרגון עצמי, אינטימיות ורוח לחימה על עקרונות וערכים. מנהיגות ניהולית מעצימה נוצרת כאשר הלב והמוח – התחושה והמחשבה – נפגשים זה עם זה. אלה הן שתי הכנפיים המאפשרות – למנהיג \ למנהל להגביה עוף.

מה מאפיין מנהלים מצטיינים שחוו תוכנית העצמה סדנאות וקורסים איכותיים?

אני מאד מעריך ומתחבר לתובנות של פיטר דרוקר. הוא בהבנתי האדם שהשפיע על עולם הניהול במאה ה-20 יותר מכל אדם אחר. הוא  תרם רבות לתפיסת הניהול והמנהיגות של רבים מחברי ושלי. לקחתי מזמן את תורתו שאתה תמצת לכדי משפט אחד: "It is all about people" – משפט זה הוא המניע את כלל העשייה שלנו בתחום הדרכת מנהלים, קורסים סדנאות ותוכניות העשרה למנהלים ועובדים.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


בתוכניות שלנו כיועצים ארגוניים, המובילים תהליכי שינוי צמיחה והדרכת מנהלים אנו מבקשים להתמקד בנושאים הבאים אשר מאפיינים בד"כ מנהלים איכותיים ומצטיינים:

  • כמנהלים ועובדים דאגו תמיד לעשות את מה שצריך.
  • כמנהלים ועובדים התמקד במשימות החשובות בפעולות גבוהות תגמול.
  • כמנהלים ועובדים התמקד תמיד בהזדמנויות, לא בבעיות.
  • כמנהלים ועובדים תמיד חפשו לשכפל הצלחות מאשר לתקן הפסדים.
  • כמנהלים ועובדים בכירים תמיד - קח אחריות! על המעשים, על ההחלטות, ועל התקשורת שלכם.
  • כמנהלים ועובדים עלינו לשנות את המעשים! בכדי לשנות את התוצאות. האחרת נדרך במקום.

 כמנהלים - למי אתם רוצים להידמות?

מניח כי התשובה לשאלה הבאה פשוטה מאוד. מה מתאים לכם יותר? להיות מנהלים טובים או מנהלים מצוינים, איזה סוג אתם רוצים להיות? מתברר כי תמיד מנהלים מצטיינים יודעים איך להוביל ולהניע את המנהלים והעובדים שתחת אחריותם לבצע משימות – לעמוד ביעדים. הם תמיד מודעים לחשיבות הצוות כמתכון להצלחה. הם יודעים הכיצד נכון להעצים ולפתח את הצוות ולהביא אותו לשיאים חדשים כל פעם מחדש. בנוסף מנהלים מצטיינים עובדים על פי תוכנית ויעדים. הם ממוקדי מטרה והצלחות ומיומנים בניהול צוות ומשימות. היתרון המרכזי שלהם מתבטא ביכולתם להעצים מנהלים ועובדים בכדי שיביאו לידי מיקסום את כלל היכולות והכישורים האישיים לטובתם האישית ולטובת הארגון. מנהלים מצטיינים וטובים מתמודדים היטב עם קשיים ומשברים עסקיים – הם תמיד  יודעים איך להפוך אותם להזדמנות. הם מצליחים תמיד להפוך לימון ללימונדה.

מצוינות ניהולית – הפכו את זה להרגל

תפקידם של המנהלים משנה את פניו מיום ליום. מומחיות מקצועית והיכולת לגרום לדברים לקרות נותרו חשובות אך לא מספקות. סביבה ארגונית מודרנית ועולם עבודה תחרותי, השקעה בפיתוח עובדים, מיצוי פוטנציאל הגלום בצוותים וניהול נכון של תהליכים מהווים סטנדרט ניהולי ומפתח להצלחה. כיום במאה ה- 21 תפקידו המרכזי של המנהל הוא להנהיג אנשים! במסגרת התוכניות והמפגשים אנו יוצרים יחד עם המשתתפים ארגז כלים ניהולי ייחודי לשימוש יעיל ואפקטיבי בכל המשאבים הנדרשים, בכדי ללמד את החשיבות שבפיתוח כישורי מנהיגות ותקשורת אפקטיביים.  אריסטו 384-322 לפנה"ס אמר כבר: "אנחנו, זה מה שאנחנו עושים שוב ושוב. ולכן מצוינות, ממשיך ומציין אריסטו: היא לא פעולה אלא הרגל".  המלצתי – לאתר לרכוש ולפתח הרגלים של מצוינות כדרך להפיכתנו למנהלים טובים יותר.

האם ניהול זה מקצוע נרכש?

"הם נותנים שירות מעולה, אבל אין שם ניהול" או "היא מקצוענית, אבל היא לא מנהלת". למה הם מתכוונים? מה זה לנהל בדיוק? ההגדרה הטובה ביותר אליה הגעתי מתמקדת במשפט הבא: "לנהל משמעותו לוודא שהדברים מתקדמים בכיוון ובקצב הנכון". כשאתם כמנהלים נתקלים בתשובה הבאה: "אני לא יודע/ת אם הדברים מתקדמים או לא". עליכם למצוא דרך לשפר את מיומנויות הניהול והנעת העובדים שלכם. כשאתם לא מצליחים לוודא שהאנשים לידכם מספקים לכם תשובות נכונות וראויות זה הזמן להיכנס לתהליכי העצמה ולקחת חלק בתוכנית הדרכה ואו קורס ייעודי למנהלים. בדרך כלל, הקורסים למנהלים, הסדנאות ותוכניות המנהלים הפנים ארגוניות מתנהלות במסגרת קבוצתית של 8-12 משתתפים.

כוחה של הקבוצה בתהליכי הדרכה ופיתוח מנהלים

אנו מאמינים כי לקבוצה חשיבות רבה לתהליכי הלימוד. הקבוצה מעניקה יתרונות חושבים וביניהם, האפשרות לייצר תהליכים אינטראקטיביים המשתפים למידה ולימוד המתבסס על ניסיון המשתתפים תוך כדי יצירת סביבה התומכת בהפריה הדדית הן במהלך קורס המנהלים ואו תוכנית המנהלים הייעודית, והן לאחריה. הקבוצה בנוסף מציגה בפני המשתתף הבודד מערך מראות אשר משקפות לראשונה את מצבו בכל הקשור לתחומי הניהול המנהיגות והתקשורת. בתוכניות ההדרכה והלימוד אנו מאפשרים למשתתפים לעצב לגבש ולבנות את סגנון הניהול שהוא יאמץ כדרך חיים וזאת על סמך \הדברים שהוא נחשף ולמד בתהליך. אנו מאמינים כי כל שינוי וצמיחה אישית וניהולית מתחיל בעיקרון בתהליך נפשי פסיכולוגי אותו המנהל או העובד המשתתף עובר עם עצמו בכדי לגלות את  עד כמה רחוקה "תקרת הזכוכית" שלו בכדי שיוכל לחזק ולשפר את מיומנויות הניהול והמנהיגות שלו.

הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולעבוד

אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את ההבנה שנכון וחשוב להשקיע בתוכניות הדרכה למנהלים? בקורסים וסדנאות למנהלים שאמורים לייצר הרבה ערך מדיד לארגון. הכיצד אתם חושבים להתמודד עם הצורך בשיפור מיומנויות בקרב מנהלים ועובדים שלכם בארגון שאתם מנהלים? מהי הדרך הנכונה יותר לבנות תוכנית העשרה והעצמה שנתית, או רב שנתית לארגון? זאת בכדי להגדיל את רמת שביעות רצון המנהלים והעובדים. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... בואו נשוחח על כוס קפה.

כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת קורס מנהלים, סדנה ותוכנית ליווי למנהלים הבאה לשפר מערכי ניהול, מנהיגות והעצמה ב- 2020. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.