מהי סדנת מנהלים – קורס מנהלים - אפקטיביים במיוחד?

 

אנו מקפידים להתאים את סדנת מנהלים – קורס מנהלים ואת תוכניות הדרכה ופיתוח מיומנויות ניהול ומנהיגות לסוג הניהול לו נדרש המנהל בדרגות השונות. הסדנאות והקורסים למנהלים מותאמות לעולמות התוכן של המשתתפים ויש התאמה הן לסגמנטים ולסוגי התעשיות, השירותים והמסחר שבהם המשתתפים פועלים. המטרה שלנו מתמקדת ביכולת המוכחת לשפר את מיומנויות הניהול, המנהיגות והפעלת צוותים בארגון. אנו עובדים עם ארגונים ומנהלים טובים המבקשים להשתפר ולבצע קפיצת מדרגה ניהולית ואישית.

השלב הראשון והחשוב בביצוע סדנת מנהלים – קורס מנהלים

לחברה שלנו לצוות השותפים לדרך ב- Advanced Business Consulting יש ניסיון של למעלה מ- 17 שנה בהכשרת מנהלים ועתודות ניהול באמצעות סדנאות מנהלים – קורסי מנהלים, פיתוח מנהלים, הדרכה, יעוץ עסקי ומנטורינג למנהלים. אנו מאמינים כי שלב אפיון מצב קיים וביצוע ראיונות עומק עם מקבלי ההחלטות ומדגם קטן של המשתתפים בסדנאות והקורסים חשוב ביותר להתאמת התכנים לחברה ולמשתתפים.

מיהו קהל היעד להשתתפות בסדנה או קורס מנהלים?

בואו וננסה לפשט את הנושא. כל אחד מאיתנו מנהל משהו בחייו. הקורסים והסדנאות למנהלים מיועדות למנעד רחב של משתתפים. לראשי צוות, מנהלי מחלקות ותחומים, מנהלי פרויקטים ועוד. זאת ועוד, הקורסים והסדנאות למנהלים מאד מתאימות למנהלים בדרגי הביניים עומדים בפני קידום. יש לנו הידע והניסיון להעביר קורסים והסדנאות למנהלים למנהלי אגפים, מנהלי סניפים, חברי הנהלה מורחבת ופעמים אנו עובדים עם פורם ההנהלה הכי בכיר בארגונים.

עקרונות הליבה שלנו לביצוע סדנה או קורס מנהלים מקצועית ואפקטיבית

אנו שמחים להציג גם לך את עקרונות הליבה המנחים אותנו בכל תהליך העצמה ופיתוח מנהלים בדרגות השונות. לכן קבענו לעצמנו כמה כללים אותם אנו מקפידים ליישם בסדנאות ובקורסים למנהלים שאנו מעבירים בעולם העסקים הישראלי בהצלחה רבה.

בסדנת מנהלים – בקורס מנהלים נשלב מספר מתודות למידה והעשרה המותאמות לרמת המשתתפים ולעולם התוכן שלהם. נתחיל עם ההבנה של מושג ההצלחה. ההצלחה האישית העסקית והניהולית. נלמד ונכיר את האתגר במעבר בין עובד מהשורה לתפקיד ניהולי ראשון כמנהל. ננסה להציג מספר תובנות שעשויות לעזור למשתתפים לבנות את הזהות הניהולית האישית שלהם באמצעות שיפור ורכישת מיומנויות חדשות. כפי שאתם רואים מעלה: אנו מתמקדים באותם התחומים המשפיעים על שיפור ארוך טווח. מתמקדים בשלב הראשון בשיפור הדימוי העצמי, הכרות הטייס האוטומטי והתמודדות איתו. יחד עם זאת אנו משפרים את יכולת איתור מטרות ראויות, חיזוק המוטיבציה, נחישות ומיקוד ככלים חשובים להצלחה ניהולית ואישית.

יוצרים שפה ותרבות משותפת למשתתפים

תחילת ההדרכה בקרב המשתתפים בסדנאות ובקורסים למנהלים מתמקדת בהקניית בסיס ידע תיאורטי ומושגי ניהול ובמנהיגות – לשם יצירת שפה ניהולית משותפת. בשלב השני אנו מציגים ארגז כלים עדכני בכל היישומים והמיומנויות השונות של עולם הניהול, המנהיגות והנעת צוותים מנצחים. אנו מקפידים לאורך כל שלבי הלמידה והעצמנה בסדנאות ובקורסים למנהלים להשתמש בסימולציות קרובות עד כמה שיותר לעולמות התוכן של המשתתפים. הסדנאות והקורסים שלנו למנהלים, כוללים חומרי קריאה, עבודות בית והכנת פרויקטים להצגה ודיון ברמת הקבוצה. ההרצאות וחומרי הלימוד מועברים בצורה אינטראקטיבית המחייבת את המשתתפים לקחת חלק פעיל בתהליכי הלמידה וההתפתחות האישית והניהולית.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


התכנים המרכזיים המועברים ב- סדנת מנהלים – קורס מנהלים

  • עוסקים במניעה וניהול יעיל של משברים ומלחמות אגו מיותרות – נכיר את סוגי המשברים, הקונפליקטים ומלחמות האגו הפנים ארגוניות. נלמד הכיצד ניתן לפתור אותן. נלמד כיצד שיפור באמצעות רכישת מיומנויות תקשורתיות מפותחות ואינטליגנציה רגשית ניתן להימנע מהם.
  • נשפר את יכולת המשתתפים בכל מה שקשור להנעת עובדים מיטבית ולהנעה והפעלה של עבודת הצוות. נכיר את מה נדרש בכדי ליצור סינרגיה אמיתית בצוות שבאחריות המנהל. נכיר לעומק את הקשיים בהפעלה נכונה של צוותים מנצחים. נלמד כיצד להתמודד עם "החוליות החלשות" בצוות.
  • נשפר את מיומנויות התקשורת הבינאישית. נכיר את מודל התקשורת האפקטיבית – נלמדת לשפר יכולות בתחום ההקשבה הפעילה. נכיר את יתרונות האמפתיה והיכולת להעניק ביקורת ומשוב ראוי, בונה ולא פוגעני. נכיר את החשיבות העליונה של כל מנהל – את האחריות שלו להעצים להדריך ולפתח את העובדים שבאחריותו.
  • ניהול זמן אפקטיבי – תיעדוף משימות תוך הכרות בזבזני זמן פנימיים וחיצוניים בארגון. ניהול עצמי אפקטיבי. היתרון ביכולת השיפור של נושא האצלת הסמכויות לכפיפים. נשפר את היכולת להתמודד עם מצבי לחץ ושחיקה כמנהלים. נלמד על המחיר הכבד של מנהלים המתקשים לקבוע סדרי עדיפויות ומתאפיינים כמנהלים שאוהבים לדחות משימות.

אחריות סמכות והיכולת להוביל שינויים נושאים חשובים לא פחות ב- סדנת מנהלים – קורס מנהלים

  • במסגרת סדנת מנהלים, קורס מנהלים נלמד שיטות עדכניות להתמודדות עם משברים הדורשים שינוי. נכיר את החשיבות של יכולת ניהול שינויים בתקופות האטה ומשבר. נלמד לחפש פתרונות יעילים וישימים. נכיר את הצורך בשינוי מבני? בשינוי הגדרות תפקיד של כפיפים? נכיר את החשיבות של בניית הגדרות תפקיד הכוללים אחריות סמכות ויעדים המותאמים לתקופות של אי יציבות ומשבר. נלמד ונאמץ מודלים של התנהגות ניהולית ומנהיגותית יותר נכונה במצבי משבר ותחרות.
  • נלמד ונכיר את החשיבות של תכנון אסטרטגי העוזר לבנייה ועדכון תוכנית עבודה שנתית רבעונית וחודשית. נלמד הכיצד בונים יעדים. גיבוש חזון ויעדים, ובעיקר נלמד הכיצד לוקחים את התוכנית ומיישמים אותה בהצלחה מול העובדים בשטח.
  • חלק מרכזי בתוכנית הלמידה בסדנה ובקורס המנהלים, מתמקד בנושא פיתוח ושיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות ערכית ואישית שתאפשר לכפיפים לכבד את יכולותיך. נכיר את סגנונות המנהיגות הניהולית השונים. נלמד על ההבדלים בין מנהל למנהיג. נכיר את הדברים הדומים ובעיקר את ההבדלים תוך מתן כלים למשתתפים לשיפור המנהיגות האישית והניהולית שלהם.
  • שיפור מיומנויות תקשורת ואינטליגנציה רגשית. נכיר את חשיבותה של  האינטליגנציה רגשית ככלי ניהולי מנהיגותי, המחייב גמישות, נחישות וחשיבה מחוץ לקופסא בעולם הניהולי התחרותי של המאה ה- 21.

נשפר מיומנויות בתחום ניהול משא ומתן ותהלכי מכירה מתקדמים

  • נשפר מיומנויות בתחום ניהול משא ומתן ותהלכי מכירה מתקדמים. יחד נלמד על החשיבות של הטיפול הנכון בלקוחות. נכיר את מודל המכירות האפקטיבי המותאם למאה ה- 21. נלמד על חשיבות מערכי שרות הלקוחות שהופכים כיום לאחד ממנועי הצמיחה היותר חשובים בעולם העסקי. נלמד כיצד להצליח במשא ומתן – כללים בסיסיים בקיום משא ומתן אפקטיבי, מול העובדים והעמיתים פנימה בארגון ומול לקוחות וספקים באמצעות שימוש בגישה תקשורתית לא מאיימת ואסרטיבית.
  • נכיר ונלמד על חשיבת ניהול ישיבות ודיונים ממוקדים קצרים ואפקטיביים. נכיר את המתודות הכי עדכניות לתכנון וניהול ישיבות צוות. נלמד כיצד מנהלים ישיבות קצרות. כיצד מבצעים בקרה ומעקב אחר החלטות ובעיקר נלמד על היתרונות של השימוש בפורמט הישיבות הכוללות תהליך של "סיעור מוחות".
  • נעסוק בשיפור יכולות המשתתפים בתהליכי קבלת החלטות. גמישות ויצירתיות כפתרונות לעולם עסקי תחרותי ולא יציב. שיפור יכולת ההתמודדות עם מצבי אי ודאות, התגברות על מכשולים פסיכולוגיים בקבלת החלטה. הכרות מודל הפראטו והבנה כי פרפקציוניזם הוא מתכון לשיתוק ניהולי.
  • נכיר את החשיבות של תהליכי משוב ובקרה. נלמד על השיטות הכי נכונות לבצע הערכה ושיחת משוב לעובדים ולמנהלים כפיפים. נכיר את חשיבות הפרו אקטיביות והיצירתיות בתהליכי ניהול ומנהיגות.

עולמות הניהול משתנים

אין זה סוד, כי כיום מנהלים ומנהלות צעירים נדרשים לגלות מיומנויות התחלתיות הרבה יותר גבוהות מאשר נדרשו למנהלים לפני 10 שנה ויותר. הם ברוב המקרים נדרשים לנווט בין הרבה יותר משימות ואתגרים מקצועיים, ניהוליים. הם מחויבים להיות עם סט כלים הרבה יותר מקצועי ונרחב ממנהלים בעבר. עליהם לגלות גמישות ניהולית וראיה מערכתית רחבה תוך כדי ציפייה שיוכל  משימות, לנהל קונפליקטים, למצוא פתרון לאתגרים הניצבים בפניו מפעם לפעם. זאת ועוד, לנהל צוותים ומנהלים וכמובן להיות יזם, לחשוב מחות לקופסא להניע ולהוביל אנשים ובעיקר להשפיע על מהלכים בהווה ובעתיד וליצור מציאות מקדמת המאפשרת צמיחה עסקית ניהולית ואישית.

אנו מכשירים את דור המנהלים הבא

חברתנו Advanced Business Consulting  פעילה מתחילת 2006 בהדרכה והכשרה של מנהלים בחברות ועסקים במגוון סגמנטים בתעשייה הישראלית. שותפי לדרך ואני, מעבירים סדנאות - וקורסים למנהלים העוסקים במכירות, שיווק שרות לקוחות ותפעול. שמנו לעצמנו למטרה לפתח יכולות ומיומנויות בקרב דור המנהלים הבא. אנו מקדישים מאמץ להתאים את תוכניות מנהלים, סדנאות מנהלים – קורסי מנהלים, לעולמות התוכן של המשתתפים כאשר התוצרים מותאמים לפערים הנדרשים לשפר. אנו מצליחים לשפר מיומנויות ניהול, מנהיגות, הנעת צוותים ועבודה על פי יעדים.

שווה כי ניפגש ונדון מדוע סדנת מנהלים – קורס מנהלים עשוי להתאים גם לך?

ארגונים איכותיים ומצטיינים נבדלים זה מזה ברמת המנהלים ולכן גם ברמת התוצאות העסקיות. זאת עובדה ידועה. ההמלצה שלנו - השקיעו במנהלים ובעובדים שלכם. התוצאות יגיעו כפועל יוצא מכך. ההחלטה שלך להשקיע בפיתוח ההון הניהולי תהיה ההשקעה הטובה ביותר לחברות והנהלות המבקשות להמשיך ולהצטיין. להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים, המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות. תוכלו ליצור קשר ישיר אלינו בחיוג ל- 03-9032222 או ישירות אלי: 0544-814332

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים