חברתנו Advanced Business Consulting פעילה מתחילת 2006 בהדרכה והכשרה של מנהלים בחברות ועסקים במגוון סגמנטים בתעשייה הישראלית. תכניות – סדנאות - וקורסים למנהלים העוסקים במכירות, שיווק שרות לקוחות ותפעול. המטרה ששמנו לעצמנו מתמקדת ברצון לפתח יכולות ומיומנויות בקרב דור המנהלים הבא. אנו מקדישים מאמץ להתאים את תכניות  סדנאות - וקורסים למנהלים לעולמות התוכן של המשתתפים כאשר התוצרים מותאמים לפערים הנדרשים לשפר בכל מה שקשור למיומנויות ניהול, מנהיגות, הנעת צוותים ועבודה על פי יעדים. כאן ריכזנו לכם תמצית של חלק מהתוכניות- הסדנאות והקורסים למנהלים. אנו מעניקים שירות בפריסה ארצית אבל מחוברים יותר לחברות ועסקים בחיפה קריות והצפון. 

למידה והתפתחות מניעים צמיחה

מטרתנו כחברה לפיתוח מנהלים ועובדים היא לתת מענה אמיתי ומובחן לצרכיהם של המשתתפים. החזון המניע אותנו מתמקד ביכולת שלנו להביא כלים מקצועיים עדכניים "לארגז הכלים" של המנהלים המשתתפים. כלים ניהוליים לשימושם של מנהלים ועובדים בעולם העסקים המאתגר של המאה ה- 21. עולם תחרותי שאין לא "רחמים" לכאלה שלא לומדים ומתפתחים. אנו לא מסתפקים בתובנות והרצאות אקדמיות? אנו משלבים ידע וניסיון מקצועי רב שנים ומצליחים לחבר אותו למתודולוגיות הכי עדכניות בתחומי הניהול המכירות והפיתוח העסקי.

מנהלים ועובדים טובים – לומדים כל הזמן

אנו מבטיחים יצירת תוכניות הדרכה- סדנאות וקורסים למנהלים המשלבים למידה פרונטלית עם סימולציות – ניתוח אירוע והתאמת החומרים לעולמות התוכן המקצועיים של המשתתפים. בכל מהלך התהליך אנו מבצעים יישום ובקרה ברמת העבודה הניהולית של המשתתפים בארגון. מהווים בעבורם מנטורים הלוקחים חלק בתהליכי היישום בשטח באמצעות בקרה ומשוב לשיפור הביצועים.

תודה,

שאתם בחרתם להשקיע בפיתוח ההון הניהולי. ההשקעה הטובה ביותר לחברות והנהלות המבקשות להמשיך ולהצטיין

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.  

תוכניות – סדנאות - וקורסים למנהלים  העוסקים במכירות ושרות לקוחות

 

שיפור הביצועים של מערכי המכירות והשרות ללקוחות הולכים ונעשים חשובים הרבה יותר כיום. ניהול מערך שרות לקוחות מצטיין כמו גם מערך - ניהול מכירות  איכותי חשוב כי יכלול אוסף גדול מאד ומורכב של מיומנויות וכלים עדכניים. לכן חשוב כי תמיד תעדכנו את יכולות הניהול ואת הכלים הכי עדכניים לצוותי הניהול שלכם בתחום המכירות והשרות ללקוחות. מתברר כי היכולת להניע ולהנהיג צוותים ככלל וצוותי מכירות ושרות בפרט מחייבים ידע מקצועי רב.

מכירות ושרות חשובים להמשך צמיחה

אנו משפרים את היכולת להשגת מטרות ויעדים עסקיים, באמצעות ניהול נכון של צוותים ועובדים. עושים זאת באמצעות מערכי בקרה מעקב ומשוב תוך כדי התוכניות- הסדנאות והקורסים שמנהלי הצוותים לוקחים בהם חלק. עושים זאת באמצעות הדרכה ואימון, אימוץ מתודולוגיות מכירה מתקדמות, הכשרה וגיוס כוח אדם מקצועי. ובעיקר באמצעות חניכה שוטפת.

מעדכנים את "ארגז הכלים" המקצועי של המשתתפים

צברנו מספיק ידע וניסיון בכדי להוביל בהצלחה תהליכי הדרכה קורסים וסדנאות מכירה אפקטיביות. אנו מעניקים למשתתפים "ארגז כלים עדכני" לניהול מכירות וצוותי מכירה, מערכי שרות לקוחות באמצעות עדכון כלים מעשיים ויישומיים המביאים לשיפור ביצועים משמעותי. דעו כי אנו מעניקים שירות בפריסה ארצית אבל מחוברים יותר לחברות ועסקים בחיפה קריות והצפון. 

תודה,

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


שבחרתם בנו, כחברה להדרכה לגרום למנהלים שלכם לפרוץ את "תקרת הזכוכית" המקצועית- הניהולית – והאישית.

להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג - abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.  

תכניות – סדנאות - וקורסים למנהלים צעירים

 

מתברר כי ניהול מקצועי – זה מקצוע. מהניסיון שצברנו אנו יכולים לקבוע בוודאות כי ניהול בכל הרמות ובעיקר בתחילת הדרך ללא מתן הכלים המקצועיים הנדרשים – סופו להיכשל. מנהלים צעירים העוברים תהליכי חונכות הדרכה וקורסים ניהוליים ייעודיים מצליחים להביא להרבה יותר ערך לארגון ולעצמם. לכם ההשקעה ב- תכניות – סדנאות - וקורסים למנהלים צעירים נכונה ביותר.

ידע זה כוח

פעם אחר פעם, בוגרי תואר ראשון ושני היוצאים לעולם העסקים והניהול יגלו כי חסרים להם לא מעט כלים ומיומנויות בכדי להצליח כמנהלים לאורך זמן. בדרך כלל ארגונים מהמרים על בסיס התעודות המקצועיות ועל בסיס ניסיון היה וקיים ומעניקים הזדמנות ניהולית ראשונה לכאלה שאותרו כבעלי פוטנציאל גדול יותר להצליח. אותם חובה לטפח. להשקיע בהעצמתם, להשקיע בהדרכה ופיתוח מיומנויות ניהול ומנהיגות בכדי להפוך אותם לדור המנהלים הבא בארגון.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


סדנאות מנהלים

המנהלים הצעירים בתחילת דרכם נדרשים כיום, ללמוד ולהתעדכן תדיר. הם מחויבים לרכוש מיומנויות רבות ומגוונות בתחומים הקשורים לניהול עצמי, ניהול משימות וניהול כפיפים.  בקורס מנהלים בתוכניות הכשרה ובסדנאות למנהלים הם ילמדו לשפר את הביצועים האישיים שלהם, תוך לימוד ואימוץ שיטות ניהול אפקטיביות להגעה לתוצאות טובות יותר. בנוסף, אנו מעניקים בתוכניות – בסדנאות ובקורסים למנהלים צעירים - כלים יישומיים לצד טכניקות ומיומנויות שיהפכו את המשתתפים למנהלים טובים הרבה יותר.

תודה,

שאתם מודעים לחשיבות טיפוח ה- "Top talents"  אצלך בארגון. דור המנהלים הצעיר תמיד מהווה בעבורך מנוע צמיחה.

להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


 

סדנת תקשורת אינטליגנציה רגשית והנעת צוותים

 

כיום למיומנויות משופרות בתחום התקשורת והאינטליגנציה הרגשית יש השפעה גדולה על הביצועים הניהוליים והעסקיים של כל מי שעוסק בניהול ומנהיגות. אינטליגנציה רגשית ומיומנויות תקשורת בינאישית מפותחת מהווים כיום בעולם העסקים התחרותי – מנוע צמיחה רב כוח לשיפור ביצועים ברמה האישית והארגונית.

תקשורת בינאישית

הנהלות וחברות בעולם העסקים מבינות כיום את היתרונות הרבים של השימוש במיומנויות תקשורת מפותחות יחד עם אינטליגנציה רגשית ואמפתיה . לכן הן מבינות שחובה להשקיע בשיפור הביצועים בתחום חשוב זה באמצעות סדנאות קורסים ותוכניות למידה לפורום מנהלים ועובדים. הם מבינים כי שיפור חד במיומנויות מביא להקטנת מאבקי כוח מיותרים הנובעים מתקשורת לקויה. סדנת תקשורת אינטליגנציה רגשית והנעת צוותים מתמקדת בעיקר בשיפור התקשורת האפקטיבית בין עובדים ומנהלים בארגון. בין חברי ההנהלה לבין עצמם.

הקשבה ואמפתיה

אנו מבקשים להציג במסגרת סדנה לשיפור מיומנויות תקשורת ואינטליגנציה רגשית בעסקים מתווה עדכני שעשוי להואיל גם לך כמנכ"ל וכבעלים. באחריותך להניע פעמים עשרות או מאות עובדים אל עבר מטרות ויעדים משתנים בעולם תחרותי. ברצוננו לקבוע כי אינטליגנציה רגשית והנעת צוותים ועובדים מתחברת לארבעה תחומים מרכזיים: הראשון עוסק ביכולת זיהוי רגשות של עצמנו ושל האחרים הסובבים אותנו. השני עוסק ביכולות שלנו לשלב את הרגשות ואת האינטליגנציה הרגשית כפקטור מרכזי בתהליכי קבלת ההחלטות.

תודה,

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


חפשו תמיד להבין תחילה את הצד השני, ורק אז להיות מובן. עיקרון זה הוא המפתח לתקשורת בינאישית יעילה. סטפן קובי

להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.  

קורס מכירות עדכני

 

המטרה המרכזית שאנו כעוסקים בייעוץ ארגוני , הדרכה והכשרת צוותי מכירות היא פשוטה וברורה: בקורס מכירות, אנו מתמקדים בהגדלת נפחי המכירות. עוסקים בשיפור אחוזי הסגירה והקטנת אחוזי הנטישה של לקוחות קיימים. בנוסף אנו נותנים דגש בשיפור יכולות הניהול והבקרה של צוותי מכירות השטח וצוות שירות הלקוחות. שמנו לעצמנו כמטרה להקדיש זמן ואנרגיות לאמן ולהכשיר את הטובים באנשי המכירות ולהפוך אותם למנהלי צוותי מכירות או שרות לקוחות מיומנים.

שפרו את מערכי המכירות והשרות

חברות ועסקים בעולם התחרותי כיום מחיובים לרענן את מערכי המכירות והשירות . משברים עסקיים, תחרות הולכת וגוברת ומגפות עולמיות פגעו קשות בעולם העסקי. חברות ועסקים התמוטטו היה ולא ישפרו את הביצועים בתחומי המכירות והשרות ללקוחות. זה הזמן הנכון להשקיע בהדרכה העצמה ושיפור מיומנויות המכירה של אנשי השטח שלכם באמצעות קורס מכירות ושרות עדכני. אנו מאמינים כי חברות חייבות להתכונן ולהסתכל על אתגרי המכירות והשרות ללקוחות ממקום גבוה יותר בסולם המשימות הדחופות.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


מונעים נטישה משפרים אחוזי סגירה

אנו מציגים את קורס מכירות הייחודי והעדכני שלנו - לשיפור מיומנויות מכירה ולהגדלת אחוזי הסגירה מיועד לאנשי מכירות, מנהלי מכירות, סוכני מכירות שטח. פעמים אנו ממליצים כי גם הבעלים והמנכ"ל בחברות בינוניות, קטנות וחברות משפחתיות ייקחו חלק פעיל בהשתתפות בקורס מכירות כחלק מתהליכי העצמה למנהלים ולעובדים. הניסיון מלמד כי בתחומי ההדרכה והעצמה של מנהלים, אנשי מכירות ומנכ"לים גילו כי תמיד ההשקעה מביאה לערך רב. תמיד נכון ללמוד טכניקות חדשות. תמיד נכון "להשחיז" את הגרזן בתחומי המכירות, ניהול צוותי מכירה וניהול מערך השירות ללקוחות. רצינו לעדכנך כי אנו מעניקים שירות בפריסה ארצית אבל מחוברים יותר לחברות ועסקים בחיפה קריות והצפון. 

תודה,

רבים מכישלונות החיים .. הם של אנשים שלא הבינו עד כמה הם היו קרובים להצלחה.. שוויתרו והרימו ידיים.  תומאס אדיסון

להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


 

קורס ניהול זמן ומשימות

 

היה מבקשים למצוא את קורס ניהול הזמן והמשימות הכי אפקטיבי? אנו מבטיחים כי מצאתם אותו! היה ואתם באמת  מבקשים לשפר את יכולות הניהול העצמי, את ניהול הזמן ותיעדוף המשימות בכדי שתהפכו למנהלים הרבה יותר אפקטיביים הייתי ממליץ כי תצטרפו לקורס ניהול זמן ומשימות על פי התורה של סטיבן קובי.

סדנה וקורס לשיפור ביצועים בתחום ניהול זמן ומשימות

אנו מציעים לכם לבחון אפשרות לבחור בסדנאות ותוכניות שלנו לשיפור הביצועים בתחומי ניהול כלליים, ניהול הזמן וניהול המשימות. אנו מבצעים התאמות לעולמות התוכן של הארגון ושל רמת המשתתפים. בוא וננסה להכיר את הפורמט היותר נכון לניהול זמן ניהול עסקי ואישי הכולל תיעדוף משימות על פי המודל של סטיבן קובי. על פי המודל של - "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים". בהמשך ננסה להכיר לכם וליישם בעבורכם תובנות משפטי השראה וציטוטים של מנהיגים ומנהלים עסקיים שפעלו לאורך ההיסטוריה האנושית. החל מיוון העתיקה ועד לימינו אנו.

שבעת ההרגלים של מנהלים אפקטיביים

בואו להכיר מקרוב את מודל ניהול זמן ומשימות של סטיבן קובי - "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים". מהו הפורמט היותר נכון לניהול זמן ומשימות ברמה העסקית הניהולית והאישית. מהו ניהול זמן ותיעדוף משימות על פי המודל שלו? היה והייתי צריך להמליץ לכל מנהל בתחילת דרכו ואו למנכ"לים וותיקים המבקשים לשפר מיומנויות ניהול זמן משימות.   

מודל SMART – הדרך הנכונה לניהול זמן ומשימות

כמנהלים חשוב מאוד כי תגדירו מטרות בצורה שתשרת אתכם ולא אתם אותה. אנו ממליצים על המודל של סטיבן קובי. הציבו מטרות בעזרת מודל סמארט - SMART. המודל מציג עקרונות ברורים להצבת יעדים ומטרות ראויות. המטרות חייבות לעמוד על פי אמות המידה של המודל. תמיד מומלץ כי מטרות ראויות המונעות בזבוז זמן ומשאבים חייבות לכלול את הדברים הבאים:

  • כל מטרה ויעד חייבת להיות ממוקדת ברורה וספציפית
  • המטרה ויעד חייבת להיות ניתנת למדידה ולהיות כמותי
  • כל מטרה ויעד חייבת להיות ברת השגה - ריאלית וניתנת לביצוע באמצעים מקובלים
  • מטרה שאתם אחראים להצלחתה ולא תלויה באחרים

תודה,

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


דעו כי אי אפשר לחסוך זמן.. הזמן יקר יותר מכסף.. אתה יכול לקבל יותר כסף, אבל אתה לא יכול לקבל יותר זמן.. ג'ים רוהן

להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.  

למידע נוסף ולפרטים נוספים

קורסים למנהלים | ליווי ומנטורינג להנהלות - 03-9032222 | תכניות הדרכה והעצמה פנים ארגוניים 054-824332 | הדרכת מכירות ושרות לקוחות - 03-9032222 |  הרצאות ומפגשי חשיבה 054-814332 | חשוב לנו לציין כי אנו מעניקים שירות בפריסה ארצית אבל מחוברים יותר לחברות ועסקים בחיפה קריות והצפון.