הלקוחות של היום, חכמים וטכנולוגיים, מחפשים הרבה מעבר למוצר איכותי ומחיר אטרקטיבי. הם מצפים שחברות וארגונים יבנו מולם מערכות יחסים ארוכות טווח ואמיתיות. אם היינו צריכים למקד את סוד הקסם של חברות השירות והמכירות המצליחות ביותר במשפט אחד, היינו מאמצים את התובנה החכמה והממוקדת של טום פיטרס: "הבטח פחות, ספק יותר." וזה נכון הן בהיבט של השירות ללקוחות והן בהיבט של תחום המכירות.

אגף השירות ואגף המכירות הם כבר מזמן לא מחלקות נפרדות, אלא כוחות משלימים והכרחיים עבור כל עסק. ההתנהלות הנכונה שלהם משפיעה מהותית על רווחיות החברה. משפיעה על הגדלת פלח השוק, על המיתוג והמוניטין של החברה שלך. הבנה עמוקה של מכירות ושירות אינה תכונה מולדת; היא נרכשת ומפותחת.

לכן, הדרכת צוותי מכירה, קורסים ייעודיים ואימון אנשי מכירות ומנהלי צוותים הם כלים אפקטיביים וחיוניים ליצירת תוצאות עסקיות טובות בהרבה – הן לחברה והן לעוסקים במכירות עצמם. תהליכי הדרכה ופיתוח מיומנויות בניהול עצמי וניהול מכירות מתאימים ונדרשים גם לוותיקים ולמיומנים שבצוות.

אימון מנהלי מכירות: השבחת הכישורים לרווחיות מקסימלית

כדי להגדיל רווחים ושביעות רצון לקוחות, קיימת חובה לפתח ולהשביח את אגפי השירות והמכירות באופן שוטף. חברות רבות חוות מצב בו מנהלים ועובדים לומדים מידע תיאורטי שאינו פרקטי לתפקידם, וכתוצאה מכך הם נאלצים להסתגל לעבודה ללא כלים מתאימים, ולהתמודד עם מגוון סיטואציות שלא הוכנו אליהן מראש. מצב זה פוגע ישירות במכירות ובאחוזי הנאמנות של הלקוחות הקיימים.

שיטת העבודה שלנו לאימון והדרכה של מנהלי מכירות ומוכרנים, בין אם הם אנשי מכירות שטח או נציגי מכירות טלפוני, מבוססת על סדנה וקורס מכירות ואימון מעשי ביותר, המותאם באופן מושלם הן לחברה או לעסק הספציפי, והן לאופי הייחודי של מנהל או איש המכירות.

הדרכה וסדנאות מכירה אפקטיביות: מיצוי הפוטנציאל האישי

כידוע, כל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד – חושב, מתנהג ומדבר אחרת, ופועל על פי "מערכת הפעלה" ייחודית. בתוכנית ההדרכה והסדנאות לאימון מנהלי ונציגי מכירות שאנו מבצעים, אנו מצליחים לזהות אצל מנהל המכירות או הנציג את נקודות החוזק ואת נקודות הכשל בשיחת המכירה שלו. אנו מעצימים את החוזקות ומשפרים את הכשלים באופן יסודי, תוך לקיחה בחשבון של אישיותו והאופי הייחודי שלו.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


הדרכת מכירות ושירות שניתנת על ידנו הינה מקיפה ויסודית וכוללת ליווי והכשרה פרקטיים ואישיים, בזמן אמת במקום העבודה של המנהלים והעובדים, לצד מקרים של ליווי שטח והדרכות פרונטליות. המשתתפים ירכשו מיומנויות חשובות ועדכניות לתפקיד הספציפי שבו הם עוסקים, לצד כלים להתנהלות נכונה יותר.

הופכים אותך למקצוען במכירות: הסודות שבאמת עובדים

בקורס המכירות ובסדנת המכירות שלנו תקבלו מענה מושלם ואת כל התשובות לסודות הכמוסים ביותר של "תותחי מכירות", שבדרך כלל אינם נוהגים לשתף! נתמקד במענה ובהתגברות על כל סוגי ההתנגדויות העיקריות – כדרך מהירה לסגירת מכירות. נלמד כיצד לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות, נכיר טכניקות סגירה עדכניות, ובעיקר – נאתר יחד את 5-10 הטעויות שאתם עושים מבלי משים בתהליכים.

נאמץ ונתרגל את המתודולוגיה של "תוכנית מכירות אפקטיבית": איך לגרום ללקוח לסגור איתך עסקה? חמש טעויות שאסור לעשות במכירה. גישת המכירות שעובדת ב-100%. סדנת המכירות, קורס המכירות והתוכנית להעצמת מנהלי מכירות מבוססים על ידע וניסיון שיושם בהצלחה בעשרות חברות ומול מאות אנשי מכירות ומנהלים לאורך 20 השנים האחרונות.

הכפלת אחוזי הסגירה: איך להפוך ל-WOW בביצועי מכירות ושירות

כמה היה שווה לכם להביא את צוותי המכירות שלכם להכפיל את אחוזי הסגירה? כיום, על כל 10 פגישות מכירה יש בממוצע 2 סגירות. האם שווה לכם להביא את צוות אנשי ומנהלי המכירות למצב בו הם מגיעים בממוצע ל-4 סגירות והצלחות על כל 10 פגישות?

נלמד לזהות את הכשלים המרכזיים המונעים סגירת עסקה, ונכיר שיטות לדלג ולבטל את מרבית הכשלים בתהליכי המכירה. נשפר את יכולת המכירה הטלפונית, ונשפר יכולת קביעת פגישות מכירה עם מקבל ההחלטות תוך דילוג על שומרי הסף. פעמים לא קל לדלג על  המזכירה או על אנשי הכספים?

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


דעו כי, הדרכת המכירות במסגרת קורס מכירות וסדנאות מכירה מקצועיות להעצמת אנשי מכירות תכסה ותטפל בכל הנושאים העדכניים שיביאו את צוותי המכירות שלכם להיות הרבה יותר טובים. התוצאה עבורך, כבעלים או כמנכ"ל, היא שינוי דרסטי בהגדלת המכירות ובגידול משמעותי של "השורה התחתונה" – שורת הרווח.

היו חלק מקבוצה מנצחת: פיתוח גישה מנצחת למכירות

המשתתפים יהפכו למומחים ומצליחים בתחום המכירות וניהול המכירות והשירות. הדימוי העצמי שלהם יגבר, הם יחזקו את ההרגשה שהם עוסקים בתחום שרק הטובים והמוכשרים מצליחים, ויעצימו את התחושה שהם חלק מקבוצה מנצחת – ובכך זה יתרום משמעותית לתוצאות.

תוצרי תוכנית הדרכה לאנשי מכירות, הסדנאות והאימון של מנהלי מכירות, ראשי צוותים ואנשי המכירות יתבטאו בשיפורים בנושאים המרכזיים הבאים:

  • קבלת גישה נכונה לתחום המכירות.
  • רכישת טכניקות וידע כיצד להתנהל נכון במפגש המכירה.
  • פיתוח מיומנויות לביצוע וניהול שיחות מכירה ופגישות מכירה בצורה נכונה ויעילה יותר.
  • הכרת שיטות עדכניות להתמודדות עם התנגדויות.
  • הצעת פתרונות למגוון רחב של תרחישים בהם איש המכירות נתקל בשגרת עבודתו.

כמנכ"לים, היו חלק מהתהליך: אחריות אישית לשינוי

התהליך שלנו כולל גם ניתוח שיחות מכירה, התאמת תסריט מכירה אישי בחלוקה על פי סגמנטים. אנו מבצעים הרבה מאוד סימולציות להטמעת הידע ולתרגול, ומלווים משתתפים בשטח. אנו מבצעים תהליכי בקרה ומשוב הן לליווי בשטח והן לסימולציות והתרגול בכיתה.

אנו ממליצים כי נבון לשלב בתוכניות ההדרכה וההעצמה גם את בעלי העסק או המנכ"ל, שכן כל מי שנמצא בקשר כלשהו עם הלקוחות זקוק תמיד לעדכון וחידוד מיומנויות המכירה והשירות. העבודה המשותפת עשויה לתת להנהלה מבט אחר ועמוק יותר על תחום המכירות והשירות בחברה.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


שיפור במכירות יגשים את החלומות העסקיים שלך

אז איפה אתם, כבעלים וכמנכ"לים, מחליטים להגדיל את הסיכוי להגשים את כל החלומות העסקיים שלכם? הדרך היעילה ביותר היא באמצעות העצמה ופיתוח מיומנויות של צוותי המכירות שלכם. איך נכון לבחור הדרכת מכירות, סדנת מכירות או קורס למכירות – פנים ארגוני – כדרך הנכונה ביותר להפוך אותם לאשפי מכירות? כיצד בוחרים ייעוץ מקצועי נכון? קורס או סדנה לשיפור מערכי מכירות ושירות? וכיצד תחום חשוב זה מקבל מספיק תשומת לב ניהולית מצידך? מי לוקח אחריות על הגדלת אחוזי הסגירה של אנשי המכירות שלך?

קבלו פגישת היכרות וסיעור מוחות ללא מחויבות

אצל מי נופלת האחריות בכל מה שקשור להדרכה ופיתוח מנהלים, עובדים ואנשי מכירות בארגון שאתם מנהלים? וכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה לצוותי המכירות והמנהלים בארגון שתגדיל את רמת שביעות רצון המנהלים והעובדים, תקטין אחוזי נטישה ובעיקר תגדיל את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי בתחום המכירות? אם הנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ואתם מבקשים לשמוע עודבואו נשוחח על כוס קפה.

זהו המקום להזמין אתכם להתקשר ישירות אלי, למשה גרימברג בטלפון: 054-4814332 או 03-9032222 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת תוכנית מנהלים ראויה, קורסי מנהלים, סדנאות ושירותי הדרכה לשיפור מערכי ניהול והעצמה ב-2025. ניתן גם לפנות ישירות למייל של משה גרימברג: abc@nihul4u.co.il. כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף, ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

המשימה שלנו לשפר גם אצלך את מערך השירות והמכירות!

בואו נחשוב יחד כיצד ניתן להגיע לניהול נכון יותר של מערכי השירות והמכירות כך שיהפכו למצטיינים – באמצעות אימוץ תרבות שירות חדשה. אנו יכולים יחד לדאוג כי המשימה לשיפור מהיר וממוקד למערכי שירות הלקוחות והמכירות תתממש גם אצלך. ככלל, אנו פועלים על פי ה-DNA של הבעלים והמנכ"ל, המאמינים כי שירות ומכירה איכותיים מהווים דרך חיים ומרכיב קריטי לכל הצלחה עסקית. היה ומתעניין לגבי תהליכי ניהול מכירות במיקור חוץ? שווה כי תקרא את המאמר הבא.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים