"כור היתוך למנהלים" כולל בתוכו מכוון רחב של קורסים הדרכות וסדנאות למנהלים. כל פעילות מותאמת לעולמות התוכן של החברה או העסק, ומבוצעת אך ורק לאחר אפיון מצב קיים וניתוח צרכים. ככלל הפעילויות השונות עוסקות בפיתוח מיומנויות בפן האישי והעסקי והן בפיתוח היכולות והמיומנויות של ניהול ומנהיגות. ליצור אופק מקצועי התפתחותי ברמות הניהול השונות הן כמנהל שכיר והן כמנהל פעילות עסקית עצמאית. אנו ב- Advanced Business Consulting מתמקדים בתוכניות הכשרה, סדנאות ותוכניות מנהלים שעוסקות בהרחבת "ארגז הכלים הניהולי". משפרים יכולת המנהיגות, עוסקים בשיפור יכולות של העצמה ניהולית - כמנוע צמיחה, חוזרים ומנתחים את היתרונות בכל אחד מסגנונות הניהול והתקשורת לומדים לשפר מיומנויות וכישורים נרכשים ועוד.
קורס מנהלים עדכני מה כולל?
ועוד שלל כישורים ומיומנויות נלמדים במסגרת סדנאות למנהלים. אנו מציעים מגוון רחב של קורסים ייעודיים, סדנאות קצרות וארוכות המשלבות פורום מנהלים מצומצם ורחב, קורסים לטיוב מיומנויות וטיפוח דור המנהלים הבא. הפעילויות מותאמות לכל שדרת הניהול הקיימות בארגון ומשתלבות היטב בליווי תהליכי שינוי צמיחה ובניית תרבות וחזון ארגוני עדכני יותר. כל אלה נותנים ערך ומשפרים התנהלותם של המנהלים והעובדים בעידן התחרותי בו אנחנו חיים כיום בשנת 2020. להדרכות לקורסים ולסדנאות הארגוניות למנהלים ולעובדים יש חשיבות רבה. ראשית, המפגשים יוצרים תקשורת פתוחה בין מחלקות אגפים וחטיבות, תלוי ברמת המשתתפים בתהליכים.
היתרונות להדרכות מנהלים
ההשתתפות מאפשרת להם לחוות תהליכי לימוד משותפים והעשרה הכוללים תמיכה ועבודת צוות ובעיקר העברת ידע מקצועי ושיתופו מעמדה של פתיחות ונתניה. בנוסף, מדובר בתהליכי הכשרה למידה והתמקצעות בהתאם לאופי הארגון, לתפקידים השונים שלהם לאינטראקציה עם מנהלים אחרים בארגון ללא כל קשר גם באם התוכניות יתמקדו בשיפור מיומנויות ניהול בתחומים הטכנולוגיים? ניהול ופיתוח עסקי מכירות? שיווק חדשנות ועוד. ברמה האישית המשתתפים בקורסים בהדרכות ובסדנאות המנהלים הפנים ארגוניות זוכים לתמורות הן ברמה האישית כבני אדם והן ברמה הניהולית. ברמה האישית להתפתח, ליזום ולקבל אחריות ניהולית. ברמה המקצועית, ליזום ולא לפחד לנסות ולטעות.. כל זאת בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה העסקית והאישית שלהם מול אתגרי העשור הרביעי של המאה ה- 21
כיצד משפרים ומשדרגים מיומנויות אישיות וניהולית?
"כור היתוך למנהלים" כולל בתוכו מכוון רחב של קורסים הדרכות וסדנאות למנהלים. הן כולם פעילויות מעצימות- אינטראקטיביות ובעיקר חווייתיות שמצליחות להניע שינוי וחשיבה מחוץ לקופסה וזאת מבלי לוותר כלל על הצורך של המימד הלימודי הפרקטי. המטרה כפי שהצגנו אתה בהתחלה באה להעניק למנהלים ולעובדים המשתתפים - סט כלים יישומי שיאפשר להם להתנהל בדרך טובה יותר, הן מקצועית ניהולית והן ברמה האישית. אנו מצליחים לבנות סביבה מוגנת לה אנו קוראים: "מגרש אימון" מוגן וחוויתי שמאפשר תהליכי למידה והתמקצעות פוריים. הקורסים. ההדרכות, והסדנאות האפקטיביות והעדכניות למנהלים מתפרסות על מספר מפגשים שבועיים וכוללים הרצאות, מצגות, סיעור מוחות דיונים וסימולציות כאשר כל החומרים והתכנים מותאמות לעולמות התוכן של החברה והמשתתפים.
מה תכני הקורסים, הסדנאות ותוכניות ההדרכה למנהלים
תוכנית הדגל למנהלים מורכבת משמונה עד עשרה מפגשים שבועיים של כשלוש שעות כל אחת. התהליך כולל בסיומו תמיכה וליווי למשתתפים ולארגון למשך 9 חודשים נוספים במייל, בטלפון ובביצוע 2 מפגשי העשרה נוספים ללא עלות. הראשון, בתום חודשיים מסיום הקורס ומפגש נוסף לחיזוק תובנות לקראת החודש החמישי לסיום תוכנית המנהלים. אנו יכולים לציין בגאווה כי רק אצלנו תוכנית הדרכה, קורס מנהלים והסדנאות זוכים לליווי ותמיכה של 9 חודשים לאחר הסיום. הדבר מבטיח לארגון ולמשתתפים לחזק את כל החומרים הנלמדים ומונע מחזרה מהירה אל אותם הרגלים ישנים ומעכבים.
פירוט נושאי הלימוד בתוכנית "כור היתוך למנהלים"
ארבעת המפגשים הראשונים יכללו:
• מפגש ראשון – "מהותה של הצלחה. פרודוקטיביות תפעולית ואישית" נעסוק בנושאים הבאים: מהי הצלחה? מהי פרודוקטיביות? זיהוי פעולות גבוהות התגמול שלנו? נלמד על מטריצת ניהול הזמן? נעסוק במוטיבציית השינוי? נתעמק בקשיים שמפריעים לנו כמנהלים וכבני אדם לחוות ולהצליח בתהליכי שינוי וצמיחה. נלמד על חשיבותו של גיליון תכנון יעדים ונאמץ אותו ככלי ניהולי חשוב מאד להצלחה ניהולית ואישית.
• מפגש שני – "ניהול הזמן כמפתח להצלחה ניהולית ואישית" נלמד על "גישות", הרגלים ודפוסי ההתנהגות המובילים אותנו או מעכבים אותנו. נלמד הכיצד ניתן לרכוש הרגלי עבודה טובים ואפקטיביים יותר. נעסוק בהבנה של הרביע השני – וחשיבותו. נאתר עד כמה מסוכן ולא יעיל העיסוק ברביע של "החשוב והדחוף". נלמד עד כמה חשוב השימוש בדמיון המודרך, המחשה ויצירת מחויבות פנימית להצלחה אישית ועסקית.
• המפגש השלישי – יעסוק בנושא קביעת הקדימויות – כמפתח לשיפור הפרודוקטיביות וההצלחה בניהול האישי והעסקי. נלמד על חשיבותה של התקשורת ועל מיפוי מיומנויות חשובות ונדרשות למנהל עסק מצטיין. נעסוק ונלמד לאתר את פעולות נמוכות התגמול שלנו. ניהול סיכונים ככלי ניהולי כיצד משפרים ומתמקצעים בתחום.
• המפגש הרביעי - יעסוק ויתמקד בתקשורת ככלי לשיפור הפרודוקטיביות האישית והניהולית. נעסוק בלימוד ויישום "בקרת קדימויות". אינטליגנציה רגשית והיכולת שלה להשפיע על התוצאות הניהוליות. נעסוק בלמידה ובהבנת 4 סגנונות התקשורת, נכיר אותם לעומק ונלמד לאתר את ההיגיון שבשימוש בסגנון מנצח\מנצח.
המפגשים האחרונים יכללו:
• המפגש החמישי – מפגש זה יעסוק בתובנה "שהעצמה אישית ומקצועית – מתבצעת באמצעותם של אנשים". נלמד את יתרונות הסינרגיה וכיצד ניתן להשיגה. נבין עד כמה חשובה היכולת להקשיב ולתת לצד השני הרגשה שהוא "בורג" חשוב בהצלחה. נכיר את מושגי היסוד בנושא האצלת סמכויות והעצמה של כפיפים ועמיתים.
• המפגש השישי – "הצוות" במובן הרחב של המילה...כמתכון הסודי להשגת מטרות והגדלת הפרודוקטיביות בארגון ובמחלקה. נלמד על החשיבות ביצירת סביבה תומכת המעודדת לימוד והתמקצעות. נלמד מה באמת חשוב לעובדים? ללקוחות? האם שכר? או דברים אחרים? נלמד עד כמה חשוב לבנות נוהלי עבודה וליישמם. נלמד על הדרכים היותר נכונות לקיים וליזום ישיבות ומצגות ובעיקר עסקנו במושג החשוב- "לחגוג הצלחות" ולדעת לפרגן ולתת משוב חיובי.
• המפגש השביעי – יעסוק בנושא חדשנות בידול ומיתוג עסקי הן ברמת הארגון האגף והמחלקה והן ברמת האדם כמנהל - נבצע תהליך מובנה של סיעור מוחות על פי חלוקה ל- 2 או יותר סגמנטים הקשורים לעולם התוכן של המשתתפים. • המפגש השמיני – יתמקד בהצגת פרזנטציה קצרה של כל אחד מהמשתתפים שיציג בפני האחרים נושא מרכזי שבתחום אחריותו הניהולית ואו מקצועית שאותו מתכוון ליישום במהלך הרבעון הבא אצלו במחלקה או באגף.
• המפגש התשיעי – ישלים את יתרת הפרזנטציות של המשתתפים. יבוצע הליך קצר של משוב על הנושאים שהוצגו ויקבע מועד לבחינת היישום ברמת הארגון והמשתתפים לתאריך שיקבע בהסכמה.
• המפגש העשירי – סיכום התוכנית, משוב. מתן תעודה. בסיום התהליך נחגג יחד עם בנות או בני הזוג וצוות ההנהלה והבעלים בכיבוד ובהרמת כוסית לרגל סיום השלב הראשון.
"כור היתוך למנהלים"
התוכנית "כור היתוך למנהלים" באה מתוך תפיסה המשלבת את האינטרסים הצרכים והאתגרים של מנהלים ועובדים בכירים ברמה הארגונית ניהולית ולפי צרכי הארגון לבין צרכיו ואתגריו ברמה האישית. הקורסים. ההדרכות, והסדנאות העדכניות למנהלים ב - 2020 מתמקדות להביא ערך ותועלת ב- 4 תחומים עיקריים:
• שיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות • שיפור עבודת הצוות הניהולי והאצלת סמכויות • שיפור התקשורת הבין אישית והארגונית • שיפור הפרודוקטיביות ברמה האישית והארגונית – ניהולית.
צמיחה ושינוי כתרבות ארגונית
אנו מאמינים כי ההון האנושי הוא המשאב המשמעותי והחשוב ביותר בארגון. מאחר ורב האנשים משתמשים רק באחוז קטן מכישוריהם ויכולותיהם, השקעה בהדרכה לימוד והעצמה ובפיתוח עובדים, קל וחומר של המנהלים, היא השקעה בעלת החזר גבוה במיוחד. ללא תהליך מובנה, אנשים ומנהלים לא יתחילו "סתם כך" להשתמש יותר בכישוריהם ויכולותיהם. כידוע לכולנו, הקורסים, והסדנאות העדכניות למנהלים מותאמות לפעולה בהסכמה ביו מנהלי הארגון, המנהלים המשתתפים ומנחה התוכנית. המשתתף "מפשיל שרוולים" ועובד על תכנים הספציפיים שלו ושל הארגון. זוהי תוכנית תהליכית המבוססת על הפעלת אמצעים ייחודיים לנו המגרים את כל החושים קריאה, עבודת בית, יצירתיות ואחריות לביצוע מצגות קצרות כחלק מהתהליך הלימודי ובעיקר השתתפות פעילה במפגשים המעוררים חשיבה ורצון להתבטא.
בואו ונתחיל לעבוד
לסיכום, אני מבקש שוב לקבוע כי הדרכות קורסים וסדנאות בתחום שיפור מיומנויות והעצמה הם כלים חשובים בשימור וטיפוח ההון האנושי לאורך זמן בחברה. נאמנות עובדים בכירים ומנהלים מצטיינים חשובה מאד להצלחה עסקית. לנטישת עובדים ומנהלים טובים יש עלות כספית יקרה מאד. הכיצד מונעים זאת? בונים להם תוכניות העשרה והעצמה. בונים להם אופק ניהולי ארוך טווח. אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את הנושאים האלה? הנושאים החשובים שמתמקדים בשיפור מיומנויות בקרב מנהלי המכירות ונציגי המכירות שלכם בארגון?
רוצים להגדיל מכירות?
הכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה לארגון בתחום המכירות. מגדילים מכירות. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הסגירה. היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.