מזה 15 שנים ויותר אנו עוסקים בייעוץ אירגוני הדרכות וליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי וצמיחה בהצלחה רבה. יש לנו ידע רב בליווי מכירות במיקור חוץ ובעיקר בהדרכה והעצמה של מנהלי ונציגי מכירות. ככלל אנו מניעים מנהלים וארגונים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. מתמקדים בשיפור ביצועים בקרב מערכי מכירות מתקדמים. אנו עוסקים בייעוץ וליווי ובבניית אסטרטגיה עסקית עבור ארגונים המבקשים לעבור תהליכי שינוי וצמיחה. בתהליכים השונים אנו מתמקדים בשיפור, בליווי ואימון דרגי הניהול השונים. אנו מסייעים לארגונים, חברות, מנהלים ובעלי עסקים לעצב את עתידם בצורה טובה הרבה יותר.

 החזון שלנו בנושא שיפור מערכי מכירות.

ככלל, אנו מאמינים כי אנשים עושים את ההבדל. אנו מתמקדים בהיבטים של שינוי פרדיגמות אישיות וארגוניות מגבילות. מובילים  תהליך בו יוצרים פרדיגמות והרגלי עבודה חדשים, אפקטיביים ויעילים הרבה יותר. מניתוח אירועים והצלחות בעבר אנו מזהים כי מנהלים וארגונים טובים ומצליחים שהחלו בתהליך איתנו, מגיעים למימוש מלוא הפוטנציאל שלהם והפכו להיות מנהלים וארגונים טובים, אפקטיביים ויעילים הרבה יותר. בראשונה אנו מתמקדים בלימוד ובאיתור צרכי הלקוח בהיבטים הקשורים לאיכות כוח האדם במכירות, ונושאים הזקוקים לשיפור. עובדים יחד, ומאתרים את הפעילויות הנדרשות. ומתאימים את מהערכי ההדרכה והסדנאות לארגון ולמנהליו. תמיד אנו משמשים לכם "כשותף לחשיבה ולהתלבטות" וכקבלן ביצוע בדרך לחיזוק העשרה והדרכה של צוות המנהלים העובדים וההנהלה אצלכם.

"ארגז כלים" בתחום ניהול המכירות:

עולם העסקים של ימינו השתכלל מאוד: הלקוחות הפכו להיות תובעניים יותר, סבלניים פחות, חשופים למידע רב, מתוחכמים. ללא הבנה מושלמת של מחזור החיים השלם של תהליך המכירה ומרכיביו, איש המכירות יפסיד עסקאות רבות שיכל לזכות בהן ללא קושי. מכירות היו ונותרו סם החיים של כל ארגון. השאיפה להשיג לקוחות\ תקציבים ואו או הכרה גם כשמדובר בקציני מטה בכירים. מכירות היא מיומנת שכולנו בחיים משתמשים.

 מה הופך אותנו למנהלים טובים יותר?

אנו מכירים זאת החל ברמה המשפחתית ולא פחות ברמה הניהולית מקצועית במקומם העבודה. התגלה כי אנשי מנהלים בעלי כישורי ניהול מכירות טוב מהממוצע ובעלי נתונים אישיים גבוהים ופוטנציאל גבוה להצלחה, הגיעו לתוצאות הרבה יותר גבוהות. כאלה שהיו עם כישורי מכירה נמוכים נשארו מאחר. העובדה המרשימה עוד יותר - מנהלים שעברו הכשרה מעמיקה בתחום המכירות שיפרו את ביצועיהם באחוזים ניכרים. שיגור מנהל ללא שיפור מיומנויות המכירה וללא הכשרה מתאימה, אל ג'ונגל העסקים והניהול המצוי בתחרות כה חריפה, כמוה כשליחת חייל אל שדה הקרב בידיים ריקות.

להלן סקירה קצרה של סדנאות קצרות וממוקדות, ימי עיון והרצאות:

"מכירות כמקצוע מכובד וראוי" 

הרצאה אינטראקטיבית בליווי מעורבות ודיון עם המשתתפים בו אנו מנתחים את נושא המכירות כקריירה מכובדת, מנסים להבין מדוע לאנשי מכירות "תדמית בעייתית"? מנסים להבין את הגישות והעמדות האישיות של המשתתפים כלפי מקצוע המכירות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


"כיצד נגדיל את שוק המטרה שלנו"

הרצאה העוסקת בחשיבות איתור שווקים חדשים. נתמקד בהגדרת שוק המטרה. נעסוק בחשיבות העצמת השיווק הממוקד, בחירת שוק המטרה של המשתתפים וזיהוי הצרכים שלו. נתמקד יחד עם המשתתפים באיתור גישות ופעולות חדשניות בחיפוש ואיתור לקוחות פוטנציאליים, נעסוק בטיפול בהפניות ועוד.

"הדרך הנכונה לבצע תהליך מכירה מוצלח"

הרצאה, סדנה ואו יום עיון המתמקד באיתור הדרך הנכונה לבצע תהליך מכירה מתחילתו ועד סופו. נעסוק במיומנויות הנדרשות לביצוע "ראיון מכירה" מוצלח. נלמד מהו תהליך נכון ומדוע צריך להגיע למצב בו יש תכנון מוקדם? למידה מעמיקה של "ראיון המכירה", הכנות לקראתו, זיהוי חסמים אישיים וסביבתיים והדרכים להתמודד איתם.

"מה הלקוחות באמת רוצים"?

הרצאה מאתגרת העוסקת בהבנה של הצד השני. עוסק במניעי הקניה העיקריים. כלומר, מה לקוחות רוצים ומדוע? ומה הקשר למודעות עצמית, להבנת הלקוח הפוטנציאלי וצרכיו. עוצמתן של שאלות אפקטיביות המקדמות את תהליך הסגירה.

"כיצד נזהה כי לקוח מבקש להשלים העסקה"?

הרצאה, סדנה  ואו יום עיון המתמקד עוסק בסגירת המכירה: עקרונות הסגירה, הכרת סימני קניה, בחירת הסגירה המתאימה, צעדים לשליטה בטכניקות השונות, למידה של "אל תקנה בחזרה" את המכירה שלך! והפיכת המשתתפים למומחים לסגירה.

"הדרך הנכונה להתגבר על התנגדויות הלקוח ולסגור עסקה"?

הרצאה, סדנה  ואו יום עיון המתמקד בהתגברות על התנגדויות ומכשולים בדרך לסיום העסקה לדוגמה: טיפול בדחיות, בהתנגדויות, הפיכת ההתנגדות להזדמנות, ננסה ללמוד כיצד לחתור לסגירה ולדעת שיש למכור ללקוח תועלות..

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


"מה ההבדל בין היעילות ואפקטיביות" במכירות?

הרצאה, סדנה ואו יום עיון המתמקד באיתור הפרדיגמות המשפיעות על ההצלחה שלנו? ובעיקר על האפקטיביות?

"הצלחה מהי? וארבע תכונות של אנשי מכירות מצליחים"

הרצאה, סדנה ואו יום עיון המתמקד על מהי הצלחה בעיני כל אחד מאיתנו? ובו בזמן ננסה לאתר את התכונות של אנשי מכירות מצליחים: חשיבה חיובית. מכווני מטרה. הנעה עצמית. שיפור מתמיד. נבדוק האם יש קשר בין 4 תכונות אלה למציאות?

"אמפתיה ותקשורת ככלי מכירה עיקרי אישי ועסקי"

הרצאה, סדנה ואו יום עיון המתמקד בחשיבות של התקשורת ככלי להצלחה אישית ועסקית בתחומי המכירות ובשאר תחומי החיים. סימולציות ועבודה משותפת.

"מהו מעגל המכירה המושלם"

הרצאה, סדנה  ואו יום עיון המתמקד בשלבים השונים של תהליכי מכירה איכותיים. נכיר בקצרה את השלבים ונבצע "טעימה" על שוק המטרה של המשתתפים- בהתאמה לעולם המושגים שלכם. נאתר את  שוק המטרה, נכיר את תהליכי "ראיון המכירה". נלמד הכיצד מזהים מניעי רכישה, נלמד על החשיבות ליצור מערכת יחסים ואמון כחלק ממכירה איכותית. נכיר את המכשולים וההתנגדויות בתהליכי המכירה. נלמד את הדרכים להתמודד איתם ולחתור לסגירה. בעיקר נרחיב על מכירות במאה ה- 21.

בואו לבחור את מועד ואת התכנים?

לסיכום, אני מבקש שוב לקבוע כי סדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון והרצאות בתחום שיפור מיומנויות מכירה וניהול מכירות יכולות להביא לערך רב בכל מה שקשור להעצמה הדרכה ופיתוח עובדים ומנהלים מהתחום. מפגשי העשרה יוצרים תרבות המקדשת למידה והתפתחות ברמת הארגון. זה משדר למנהלים ולעובדים מתחום המכירות כי הארגון גם אחראי להתפתחותם המקצועית והאישית. מעבר לרצונו כי יעמדו תמיד ביעדי המכירות. חייבים לבנות להם תוכניות העשרה והעצמה.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את הנושאים האלה?

היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת סדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון והרצאות בנושא ניהול מכירות אפקטיביות. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.ci.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים לקבל מביצוע תהליכי הדרכה והעצמה לעובדים ולמנהלים בתחום ניהול מכירות אפקטיבי. בואו ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.