תחום הדרכת המכירות ושיפור מיומנויות בקרב אנשי מכירות ושרות לקוחות מעניקה לחברות ולמשתתפים כלים עדכניים ומיומנויות המביאות לשיפור חד בביצועים. אנו לומדים להכיר את הפסיכולוגיה המניעה את תהליך הקנייה מתוך נקודת מבטו של הלקוח. את הפסיכולוגיה וציפייה של לקוח המבקש חווית שרות מעולה. בתחום הדרכת מכירות אנו מעדכנים את ארגז הכלים המקצועי והניהולי מתאימים אותו לדור 5.0 של איש המכירות ואנשי השירות ללקוחות בתחום שיפור מיומנויות משא ומתן. מעניקים כלים עדכניים לשימור לקוחות ולהגדלת רמת שביעות הרצון שלהם לאורך זמן.

כיצד תבצעו הדרכת מכירות ושירות לקוחות בצורה מיטבית

בסדנת מכירות, או בקורס מכירות מדור 5.0  אנו מתמקדים בהדרכת מכירות ושיפור ביצועים של אנשי ומנהלי מכירות צעירים וותיקים. נלמד ונשפר את יכולת השימוש הנכון בשפת גוף וקריאת שפת הגוף של הלקוח בתהליכי המכירה. נדאג לשפר את מיומנויות התקשורת הבינאישית האפקטיבית. נשפר את היכולת של אנשי המכירות והשרות ללקוחות להתמודד עם התנגדויות. ראשי צוות מכירות ושרות, אנשי מכירות שטח ומוקדי שרות לקוחות העוסקים גם במכירות יהיו בעלי יכולות מקצועיות משפורות אחרי השתתפותם בתוכניות הדרכת מכירות ושירות ללקוחות.

הדרכת מכירות המביאה לשיפור בביצועים – יוצרת צמיחה.

שיפור היכולות של צוות המכירות והשרות ללקוחות מהווה בעבור כל ארגון עסקי במאה ה- 21 מנוע צמיחה עיקרי וחשוב. שיפור יכולות מכירה אפקטיביות מבטיח שהארגון העסקי שלך ימשיך לצמוח. אין זה סוד כי ללא מערך מכירות ושרות איכותיים ומקצועיים יהיה גם לך כמנכ"ל או כבעלים קשה הרבה יותר לעמוד ביעדי הצמיחה. אי שיפור מערכי המכירות והשרות ללקוחות עשוי לגרום גם לך לאבד פלח שוק מול המתחרים. במסגרת תהליכי הדרכת מכירות ושיפור הביצועים של מערך שרות הלקוחות שלך נגרום לשינוי חד בביצועים.

הדרכת מכירות אצלנו מתמקדת באתגרים המרכזיים העומדים בפני כל איש מכירות:

אין היום תכלית למודל איש המכירות היודע למכור "קרח לאסקימוסים". הלקוחות הפכו ליותר ויותר מקצועיים, מודעים במדויק לצרכים שלהם ומכירים היטב את השוק והמתחרים. לכן מודל הדרכת מכירות הופך למורכב ומדויק יותר. ההמלצה שלנו כיועצים ארגוניים המתמחים בהדרכת מכירות ושירות לקוחות מתמקדת בהבנה כי על איש או מנהל המכירות לגרום ללקוח להבין ולרצות את המוצר או השרות שאנו מציעים לו. זאת ועוד, להבין את היתרונות שבהצעת הערך והבידול שלהם על פני מוצר או שרות אחר.

לפיכך אנו נותנים דגש בהדרכת מכירות ושיפור השירות בנושאים הבאים:

  • מיפוי סוגי הלקוחות. נאתר מהו הלקוח המועדף שלכם? נבנה צרכים ומאפיינים.
  • ננסה לייצר פרסונליזציה לסוגי הלקוחות השונים.
  • נבחן דרכים יעילות יותר להיות קשובים לצרכי הלקוחות. נשפר מיומנויות תקשורת אמפתיה ואינטליגנציה רגשית.
  • נאתר את הגורמים הכי מרכזיים שמקדמים אותו בתהליכי הסגירה של העסקה.
  • נשפר מקצועיות בכל מה שקשור להתכוננות מוקדמת לפגישת מכירה. חשיבותו של איסוף מידע על הלקוח, על צרכיו ועל מתחריו היה וניתן.
  • כיצד נשפר יכולת התמודדות על התנגדויות. "המוצר שלך יקר משמעותית מהמתחרים? מה עושה אותו יקר כל כך"? בנוסף נלמד להתמודד טוב יותר עם "איתותי סגירה". נלמד להשתמש נכון עם מרכיב הנחות כמות והגדלת טווח האחריות והשרות.
  • כיצד יוצרים אצל לקוחות קיימים מודעות לקניות המשך? נלמד כיצד להגדיל ולהרחיב הכנסה מכל לקוח קיים באמצעות Cros sale ו- Up sale.
  • בהדרכת מכירות ושרות אנו נאמץ כלים ומתודולוגיות מכירה ושרות עדכניות. נשפר מיתוג של המשתתפים כמקצוענים במכירות שצרכי הלקוחות הם אלה שמובילים את עשייתם. נדאג כי תתפסו בעיני הלקוחות ובענייכם כמקצועני מכירות ושרות לקוחות.
  • נבצע תהליכי למידה המקדשים סימולציות וניתוח אירוע ובנוסף נעניק למשתתפים ליווי בתהליכי מכירה בשטח. זאת יעשה במסגרת תוכנית הדרכת מכירות הכוללת 12 מפגשים שבועיים וליווי חוץ.

הדרכת מכירות 5.0 – כולל מודול חשוב של זמינות ושירות ללקוחות

היה ואתה חברה עסקית המייצרת ומכורת מוצרים או שירותים בטוח כי תסכים לכך שאיכות שביעות הרצון של לקוחותיך החדשים ושל הלקוחות הוותיקים הם לב ליבו של מעגל המכירות המושלם. אנו מאמינים כי מכירות ושירות לקוחות חשובים באותה מידה. הדרכת שרות לקוחות חשובה בדיוק כמו הדרכת מכירות, כך אנו מאמינים. בהדרכת מכירות המשולב עם שירות לקוחות איכותי מקצועי ואקטיבי נעסוק גם בנושאים הבאים:

  • שרות יוצא מהכלל - מהי מצוינות בשירות בעשור השלישי של המאה ה – 21?
  • כיצד הופכים שירות לקוחות טוב לשרות לקוחות מעולה?
  • נבחן יחד האם לרמת שירות לקוחות וזמינות אחרי תהליכי מכירה יש חשיבות לחיזוק נאמנות הלקוחות?
  • נבדוק יחד עם המשתתפים באם תמיד רות יוצא מהכלל הוא יקר לך כמנכ"ל או כבעלים של חברה?
  • נרחיב על היתרונות של קביעת מדדי שירות על פי סוגי הלקוחות.
  • נשפר ביצועים בטיפול הן במכירות והן בשירות בלקוחות מרכזיים לחברה – לחברה, בלקוחות ה – VIP.

חשיבות ניהול זמן אפקטיבי בקרב אנשי מכירות

אנשי ומנהלי מכירות מחויבים לדעת לנהל את זמנם בצורה מאד מדויקת. ניהול זמן מכירות לא מספיק מקצועי עשוי לפגוע ביכולת ההשתכרות של איש המכירות. פחות פגישות, פחות מכירות. במסגרת סדנת מכירות אנו נקדיש פרק מרכזי לשיפור יכולות ניהול זמן וניהול עצמי בקרב אנשי המכירות שבאו לשפר מיומנויות. ככלל, הדרכת מכירות ושרות אצלנו במסגרת הקורסים והסדנאות כוללת תמיד מוד של שיפור יכולות בכל מה שקשור לניהול עצמי, ניהול זמן, משימות וצוותים. אנו נלמד את המשתתפים העוסקים במכירות כיצד לתעדף נכון יותר משימות, איך להקצות זמן נכון לכל משימה ואיך לעמוד ביעדים

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


מה הם הנושאים הכי חשובים בעולם עסקי תחרותי?

כיום התחרות והאי יציבות בשווקים העסקיים הולכים וגדלים. הייחודיות והשונות בין  היצרנים השונים ובין נותני השרות הולכת ומאבדת חשיבות. במצב כזה גוברת חשיבותם של 2 תחומים מרכזיים בעולם העסקים: הראשון – שיפור מערכי מכירה והגדלת פלח שוק. השני – הפיכת מערכי השרות ללקוחות למנוע צמיחה. הכוונה שיפור דרסטי ברמת השרות ללקוחות. עבודה טובה כאן תביא להקטנת אחוזי הנטישה ולהגדלת יכולת שימור הלקוחות לטווחי זמן ארוכים. דעו כי הדרכת מכירות באמצעות סדנת מכירות או קורס ייעודי יעשו את העבודה בתחום הראשון. בתחום השני של שיפור השירות ללקוחות נמליץ גם לך לבחור סדנה או הקורס הממוקד יעסקו בשיפור חווית הלקוחות.

הדרכת מכירות – מפגש "סיעור מוחות וחשיבה" במתנה!

אנו מתחייבים כי במסגרת הדרכת מכירות, נהפוך את מערך המכירות גם אצלך משירות מגיב לשירות יוזם. נעשה זאת באמצעות אימוץ מתודולוגיות מכירה ושרות לקוחות עדכניות. זאת ועוד, אנו נבצע ליווי והטמעת השינויים בתוך המחלקות השונות בארגון, בעבודה פרטנית מול המנהלים והעובדים העוסקים במכירות ובשרות ללקוחות. במסגרת הדרכת מכירות ושירות אנו מלמדים אותם להתמודד עם מגוון סיטואציות שלא הוכנו אליהן מראש וכך למנוע פגיעה במכירות ובאחוזי הנאמנות של הלקוחות הקיימים. החלטנו להעניק לך מפגש "סיעור מוחות במתנה" שיתמקד במציאת דרכים לשיפור מערכי המכירות והשירות בעסק שלך. לקביעת פגישת "סיעור מוחות"  ללא עלות ניתן לפנות אלינו במייל: abc@nihul4u.co.il  או בטלפונים הבאים: 03-9032222 וישירות לנייד של משה גרימברג 0544-814332