בעולם העסקים התחרותי והמשברי של היום, חברות מכל גודל ותחום מבינות: ללא שיפור מהיר ומתמיד במערכי המכירות והשירות, אין זכות קיום. כיום, הלקוחות חכמים, טכנולוגיים, ומחפשים הרבה מעבר למחיר אטרקטיבי – הם דורשים הרבה יותר ממחיר טוב או מוצר איכותי? הם מבקשים כי יבנו איתם מערכות יחסים ארוכות טווח, אמון וערך אמיתי. זה הזמן להפוך את צוות המכירות שלכם למכונה משומנת שמייצרת WOW בכל אינטראקציה עם לקוח קיים או לקוח חדש. לכן חשוב כי תכירו מהי סדנת מכירות מומלצת? סדנה ייחודית שלנו שעשויה להכפיל את הביצועים של צוות המכירות שלך. להגדיל את אחוזי הסגירה ולשפר את הרווחיות.
אנשי מכירות ושירות מיומנים מגיעים לביצועים הרבה יותר גבוהים
המאמר הזה מיועד למנהלים ולבעלי עסקים שמבינים שהשקעה באנשי מכירות ובמנהלים שלהם היא המפתח לצמיחה. לא כולם נולדים עם "סכין בין השיניים" או עם כישורי ניהול מולדים. הצלחה במכירות ובשירות היא תוצאה של אימון, כלים ומתודולוגיות עדכניות. כאן תמצאו מדריך מקיף ופרקטי לסדנת מכירות אפקטיבית שתעניק לכם, ולצוות שלכם, את הכלים להפוך למובילים בתחומם.
אימון מכירות: הפער בין תיאוריה לפרקטיקה – ואיך לגשר עליו
כמה פעמים יצא לכם להשקיע בהדרכות מכירות שסיפקו ידע תיאורטי מצוין, אך לא ציידו את הצוות שלכם בכלים מעשיים להתמודדות עם אתגרי השטח? התוצאה: ירידה במכירות ופגיעה בנאמנות לקוחות קיימים.
כיועצים ארגוניים המתמחים בהשבחת ביצועים, אנו מספקים הדרכת מכירות ושירות בשיטה ייחודית. המשלבת סדנת מכירות אקטיבית עם ליווי ואימון מעשי בזמן אמת, מותאמת באופן מושלם לצרכים הספציפיים של החברה והצוות שלכם. נדאג שכל משתתף יקבל את הכלים והמתודולוגיות העדכניות ביותר כדי:
- להבין את המניעים הפסיכולוגיים של הלקוח לקבלת החלטת קנייה.
- לשפר באופן חד את הביצועים בשטח וביכולת לסגור עסקאות.
- לשמר ולטפח לקוחות מרוצים ולהפוך אותם למנוע צמיחה.
סדנאות מכירה אפקטיביות: שיפור מיומנויות והעצמה אישית
כל אדם הוא עולם ומלואו – חושב, מתנהג ומדבר אחרת. תוכנית ההדרכה והסדנאות מכירה שלנו לאימון מנהלי ונציגי מכירות בנויה לזהות ולהעצים את נקודות החוזק האישיות של כל משתתף, ולשפר באופן יסודי את נקודות הכשל בשיחת המכירה, תוך התחשבות מלאה באישיותו ובאופיו הייחודי.
הדרכת המכירות והשירות שלנו מקיפה ויסודית, וכוללת ליווי מנטורינג והכשרה פרקטיים ואישיים במקום העבודה עצמו, לצד ליווי שטח והדרכות פרונטליות. המנהלים ואנשי הצוות ירכשו מיומנויות קריטיות ועדכניות, וכלים ישימים להתנהלות נכונה יותר, כולל:
- ניהול משא ומתן אפקטיבי.
- שימור מיטבי של לקוחות והקטנת אחוזי נטישה באמצעות הגדלת שביעות רצונם.
- התמודדות עם התנגדויות ולקוחות כועסים.
- הבנה ויישום של אמפתיה ואינטליגנציה רגשית בתהליך המכירה.
הופכים אותך למקצוען במכירות: סודות "תותחי המכירות" נחשפים
בקורס המכירות – סדנת המכירות האקטיבית שלנו, תקבלו מענה מושלם וחושפים את הסודות הכמוסים ביותר של "תותחי מכירות" שממעטים לשתף! נתמקד ב:
- מענה והתגברות על כל סוגי ההתנגדויות העיקריות – כדרך מהירה לסגירת מכירות.
- בנייה וטיפוח מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות.
- טכניקות סגירה עדכניות ומוכחות.
- איתור וטיפול ב-5-10 הטעויות הנפוצות ביותר שאתם עושים מבלי משים בתהליכים.
- תרגול מעשי של "תוכנית מכירות אפקטיבית": איך לגרום ללקוח לסגור איתך עסקה?
- חשיפת חמש טעויות שאסור לעשות במכירה וגישת המכירות שעובדת ב-100%.
המתודולוגיה שלנו מבוססת על ידע וניסיון של למעלה מ-20 שנה, שיושמה בהצלחה בעשרות חברות מול מאות אנשי מכירות ומנהלים.
להכפיל את אחוזי הסגירה: להפוך 2 סגירות ל-4 מתוך 10 פגישות
כמה שווה לכם להגדיל את אחוזי הסגירה של צוותי המכירות שלכם פי 2? כיום, הממוצע עומד על 2 סגירות לכל 10 פגישות. מה אם תוכלו להביא את צוות המכירות שלכם ל-4 סגירות והצלחות על כל 10 פגישות?
נלמד כיצד להשיג זאת על ידי:
- זיהוי כשלים מרכזיים המונעים סגירת עסקאות ושיטות לנטרל אותם.
- שיפור משמעותי של יכולת המכירה הטלפונית.
- שיפור קביעת פגישות מכירה עם מקבל ההחלטות תוך דילוג על "שומרי הסף" (מזכירות, אנשי כספים).
- טיפול בכל הנושאים העדכניים שיביאו את צוותי המכירות שלכם להיות טובים יותר, ממוקדים יותר, ובעלי ביטחון עצמי גבוה יותר.
התוצאה עבורכם, כבעלים או כמנכ"לים, תהיה שינוי דרסטי בהגדלת המכירות ובגידול משמעותי בשורת הרווח.
היו חלק מקבוצה מנצחת: מעבר לשיטות אנו בונים צוות מנצח
המשתתפים בסדנאות שלנו יהפכו למומחים בתחום המכירות וניהול המכירות והשירות. הדימוי העצמי שלהם יגבר, והם יחזקו את ההרגשה שהם עוסקים בתחום שרק הטובים והמוכשרים ביותר מצליחים בו. הם ירגישו חלק מקבוצה מנצחת, מה שיתרום משמעותית לתוצאות הכוללות.
תוצרי תוכנית ההדרכה, הסדנאות והאימון למנהלי מכירות, ראשי צוותים ואנשי מכירות מתבטאים ב:
- קבלת גישה נכונה לתחום המכירות.
- רכישת טכניקות וידע מעשיים להתנהלות נכונה במפגש המכירה.
- פיתוח מיומנויות לניהול שיחות ופגישות מכירה בצורה נכונה ויעילה.
- הכרת שיטות עדכניות להתמודדות עם התנגדויות.
- קבלת פתרונות למגוון רחב של תרחישים בהם איש המכירות נתקל בשגרת עבודתו.
11 נושאים מרכזיים המטופלים בסדנת המכירות האפקטיבית שלנו:
במסגרת סדנת המכירות וקורס המכירות האקטיבי שלנו, הכולל ליווי ומנטורינג אישי, אנו מקפידים לצייד את המשתתפים במתודולוגיה חדשנית: כיום חייבים למכור ערך אמיתי ללקוחות. רק כך ירצו הלקוחות החדשים והוותיקים להמשיך לרכוש מכם, ויימנעו מנטישה למתחרים.
הנה חלק מהנושאים שבהם נתמקד:
- מיפוי קהלי יעד: איתור סגמנטים מרכזיים של לקוחות על פי מדדים ומאפיינים רלוונטיים.
- בניית אמון ומערכות יחסים: הכלי החשוב ביותר לסגירת עסקאות במכירה המודרנית.
- שאלות חקר: שימוש חכם בשאלות כדי להבין צרכים, בעיות ופתרונות מנקודת מבטו של הלקוח.
- התמודדות עם התנגדויות: טכניקות עדכניות להתמודדות עם התנגדויות, כולל "ההצעה הזולה מהמתחרה".
- לא למכור מחיר: הבנה מדוע אנשי מכירות מצטיינים לא מציעים מבצעים או הנחות מוקדם מדי.
- מקצוענות ונראות: הבנת חשיבות הרושם הראשוני – 20 השניות הקריטיות לקבלת החלטת קנייה.
- איסוף מודיעין עסקי: חשיבות הכרת הלקוח, המתחרים ומיקומך בשוק לפני המכירה.
- עזרי מכירה מקצועיים: שימוש בכלים שמספקים ללקוח מידע השוואתי ותומכים בהחלטת הקנייה.
- הגדלת נפחי מכירה (Cross-Sell & Up-Sell): טכניקות להרחבת המכירה הראשונית ומכירות המשך.
- עבודת צוות וניהול משימות: חשיבות העמידה ביעדים האישיים והמחלקתיים וביסוס ההצלחה לאורך זמן.
- שימור לקוחות: גיוס לקוח חדש הוא רק ההתחלה – בניית מערכת יחסים ארוכת טווח באמצעות שירות ומכירות המשך.
סדנת מכירות למוקדי שירות לקוחות: מעבר לשירות – לביצועי מכירה
אין חברה עסקית כיום שלא מחויבת לשפר את מערכי השירות ללקוחות. חברות מצליחות בנויות על יכולתן להעניק שירות יוצא מהכלל. אצלן, איכות השירות המקצועי, הזמין והמהיר הוא לב ליבו של העסק. גם לעסקים בינוניים וקטנים יש צורך קריטי להעניק שירות יוצא מהכלל ללקוחותיהם. אנו קובעים בצורה חד משמעית שהדרכת שירות לקוחות ומוקדים חשובה לא פחות מהדרכה ושיפור מערך המכירות.
בסדנת שיפור מיומנויות שירות ומכירות אנו מקפידים להדגיש את התחומים הבאים:
- איך מבצעים קפיצת מדרגה בין שירות טוב לשירות לקוחות מדהים? מה עושה את ההבדל?
- חקר הכללים המרכזיים שבוני מצוינות בתחום השירות ללקוחות.
- הצגת נתונים המראים כי שירות לקוחות מדהים מקטין מהותית את אחוזי הנטישה.
- הפיכת לקוחות נאמנים למנוע צמיחה באמצעות מכירות מוצרים ושירותים נוספים (Upsell / Cross-sell).
- בחינת הסוגיה העסקית החוששת ששירות יוצא מהכלל עלותו גבוהה ולא כדאית – והפרכתה.
- בניית תוכנית המשמרת את אותה רמת השירות לאורך זמן, מקטינה אחוזי נטישה ומגדילה את שביעות הרצון.
- שקילה של בניית "סקורינג לקוחות" - מדרגי שירות. ללקוחות על פי מדדים שיקבעו, ואפשרות להעניק רמות שירות ייחודיות.
מדוע נכון לבחור בנו לסדנת מכירות אפקטיבית?
כיועץ ארגוני המתמחה בהדרכה ופיתוח מיומנויות של מנהלים, צוותי מכירות ושירות לקוחות, אנו מביאים לתהליך ניסיון מקצועי ייחודי בתחום. סדנת המכירות – קורס המכירות שלנו עובר התאמה מלאה לצרכים הייחודיים שלך.
לפני הכל: אנו נכנסים להכיר לעומק את דפוסי העבודה והתהליכים במערך המכירות והשירות ללקוחות שלך. רק לאחר מכן נציג בפניך את תכני הסדנה, נסכם על היעדים המרכזיים לשיפור והשגה בקרב המשתתפים, ונציג את תהליך המנטורינג והליווי בשטח.
אנו משוכנעים כי תהליך העצמה ופיתוח מיומנויות בקרב אנשי מכירות ושירות לקוחות יעניקו להם ולחברה שלך, סט כלים ומתודולוגיות ניהוליות ושיווקיות עדכניות שישמשו אותם ואותך שנים רבות לאחר סיום הסדנה האקטיבית שלנו.
מה מייחד אותנו בהשוואה ליועצים אחרים?
אנו מאמינים בשיתוף ידע ובשקיפות, ומגיעים מעולמות הניהול והמכירות. לכן, איננו אוהבים "לתת עצות", אלא מתמקדים בביצוע תהליכי העצמה והדרכה בתחום המכירות והשירות ללקוחות באמצעות תהליכים ייחודיים הכוללים אימון ומנטורינג אישי למשתתפים.
בנוסף, אנו מעניקים למשתתפים ליווי ותמיכה של 3 חודשים במייל, בוואטסאפ או בשיחות זום, מתום סדנת המכירות.
שיפור במכירות יגשים את החלומות העסקיים שלך
היכן אתם, כבעלים וכמנכ"לים, מחליטים להגדיל את הסיכוי להגשים את כל החלומות העסקיים שלכם? הדרך היעילה ביותר היא באמצעות העצמה ופיתוח מיומנויות של צוותי המכירות והשירות שלכם. איך נכון לבחור הדרכת מכירות, סדנת מכירות או קורס מכירות פנים ארגוני כדי להפוך אותם לאשפי מכירות? וכיצד תחום חשוב זה מקבל מספיק תשומת לב ניהולית מצידך? מי לוקח אחריות על הגדלת אחוזי הסגירה של אנשי המכירות שלך?
הטבה מיוחדת לעסקים מחיפה והצפון!
כתושב חיפה, חשוב לי לעדכן כי לעסקים הצפוניים אני מעניק הנחה של 20% על סדנת מכירה או על תהליכי ייעוץ ארגוני אחרים. אנו משוכנעים כי שיפור היכולות של צוות המכירות והשירות ללקוחות מהווה בעבור כל ארגון עסקי במאה ה-21 מנוע צמיחה עיקרי וחשוב. מנגד, אי-שיפור מערכי המכירות והשירות ללקוחות עלול לגרום לחברה שלכם לאבד פלח שוק וללקוחות לנטוש למתחרים. אני מבטיח כי ההשקעה בקורס מכירות שמביא לשיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות תהיה כדאית מאוד מבחינת ניתוח עלות-תועלת.
קבלו פגישת חשיבה במתנה: בואו נדבר תכל'ס
אצל מי נופלת האחריות בכל מה שקשור להדרכה ופיתוח מנהלים, עובדים ואנשי מכירות בארגון שאתם מנהלים? וכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה שתגדיל את רמת שביעות רצון העובדים, תקטין אחוזי נטישה ובעיקר תגדיל את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי בתחום המכירות?
אם הנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ואתם מבקשים לשמוע עוד – בואו נשוחח על כוס קפה! אני מזמין אתכם ליצור קשר עוד היום עם משה גרימברג בטלפון: 054-4814332 או 03-9032222 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – מפגש חשיבה וסיעור מוחות במתנה.
כיועץ עסקי-ארגוני מקצועי ומיומן, אני מסוגל להציג בפניך כשלים וחוליות חלשות הניתנות לשיפור בתחומי המכירות והשירות, כשלים שנחשפתי אליהם בחברות ועסקים רבים. פנו ישירות למייל: abc@nihul4u.co.il – כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף, ונקבע פגישה ראשונית להיכרות ללא כל עלות.
המשימה שלנו: לשפר גם אצלך את מערך השירות והמכירות ללקוחות
בואו נחשוב יחד כיצד ניתן להגיע לניהול מערכי השירות והמכירות כך שיהפכו למצטיינים – באמצעות אימוץ תרבות שירות חדשה. אנו יכולים יחד לדאוג כי המשימה לשיפור מהיר וממוקד למערכי שירות הלקוחות והמכירות תתממש גם אצלך. אנו פועלים על פי הDNA - של הבעלים והמנכ"ל המאמינים כי שירות ומכירה איכותיים הם דרך חיים ומרכיב קריטי להצלחה עסקית.
משה גרימברג - השותף שלכם להצלחה עסקית
ב-Advanced Business Consulting , אנו מבינים שיפור הביצועים של מערכי מכירות ושירות לקוחות נגרש כיום הרבה יותר מבעבר. זוהי אסטרטגיה כוללת של חברות מצטיינות הדורשת הבנה עמוקה של השוק, הלקוחות והמותג. בהובלתו של משה גרימברג, מייסד ומנכ"ל החברה, צברנו ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנה בליווי מאות חברות ועסקים. החל מסטארט-אפים ועד תאגידים גדולים, בבניית ויישום אסטרטגיות מכירה עדכניות ומנצחות.