כחברה לייעוץ ארגוני ופיתוח מיומנויות ניהול ומנהיגות, אני מבקש לקבוע כי הרצאות או סדנאות קצרות וממוקדות ואו ימי עיון והרצאות בתחומי המכירות, המנהיגות, הנעת צוותים ועבודה מול יעדים יחד עם הרצאות בתחום ניהול שרות לקוחות, יכולות להביא לערך רב בכל מה שקשור להעצמה הדרכה ופיתוח עובדים ומנהלים. הרצאות לעובדים ולמנהלים יחד עם מפגשי העשרה יוצרים תרבות המקדשת למידה והתפתחות אישית ומקצועית ברמת החברה. מסר זה משוגר ומשודר על ידי ההנהלה והמנכ"ל אל כל המנהלים והעובדים בארגון. אנו שמחים להציג את רשימת הרצאות, סדנאות קצרות וממוקדות ואת ימי עיון לארגונים ולמנהלים.
כל תחום זכאי להעצמה
מנהלים ועובדים מתחום המכירות, התפעול, השיווק והכספים, למנהלים ולעובדים מתחום השרות ללקוחות האומר את המסר החשוב הבא: "הארגון גם אחראי להתפתחותם המקצועית והאישית של כל אחד בחטיבות ואו האגפים השונים בארגון". גם כאן, אנו ממליצים כי נעזור לבנות להם תוכניות העשרה והעצמה, המתחילה עם ביצוע מספר הרצאות השראה לפורומים השונים בארגון.
מה מניע אותנו?
משנת 2006, אנו עוסקים בהדרכה והעצמה של עובדים ומנהלים. מלווים בהצלחה פורום הנהלה מצומצם, הנהלה מורחבת ופעמים עובדים בפורמט של "אחד על אחד" עם מנכ"לים ובעלים. אנו עוסקים בייעוץ אירגוני הדרכות וליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי וצמיחה. המוטו המוביל אותנו מתמקד במשפט הבא: "אנו מניעים מנהלים וארגונים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. אנו עוסקים בייעוץ וליווי ובבניית אסטרטגיה עסקית עבור ארגונים המבקשים לעבור תהליכי שינוי וצמיחה. בתחומי הניהול השונים. אנו מתמקדים בשיפור, בליווי ואימון דרגי הניהול השונים. אנו מסייעים לארגונים, חברות, מנהלים ובעלי עסקים לאמץ דרכים עדכניות יותר לניהול מערך שיווק, מכירות ושירות ללקוחות ובעיקר מסייעים להם לעצב את עתידם טוב יותר.
אנשים עושים את ההבדל
הרצאה המציגה את חשיבות ההון האנושי להצלחה עסקית ארוכת טווח. בהרצאה נבחן, מה שמבדיל ארגון טוב מארגון יותר טוב ומצטיין טמון אך ורק באיכותם של העובדים והמנהלים. אנו באמת מאמינים כי אנשים ומנהלים עושים את ההבדל ברמה העסקית. לפיכך כחברה להדרכות ופיתוח מנהלים המעניקה גם הרצאות למנהלים ולעובדים - אנו מתמקדים בהיבטים של שינוי פרדיגמות אישיות וארגוניות מגבילות בתחומי הניהול השונים. לאורך המסע אנו מובילים תהליך בו יוצרים פרדיגמות והרגלי עבודה חדשים, אפקטיביים ויעילים הרבה יותר. מניתוח אירועים והצלחות בעבר אנו מזהים כי מנהלים וארגונים טובים מתחום הניהול השונים בארגון שהחלו בתהליך איתנו, מגיעים למימוש מלוא הפוטנציאל שלהם והפכו להיות מנהלים וארגונים טובים, אפקטיביים ויעילים הרבה יותר בתחום אחריותם.
מהו השלב הראשוני להתנעה?
בכל תחום של הדרכה ובניית תוכניות שיפור מיומנויות אנו, בראשונה אנו מתמקדים בלימוד ובאיתור צרכי הלקוח. עובדים יחד, ומאתרים את הפעילויות הנדרשות לשיפור. יחד אנו מתאימים את מערכי ההדרכה והסדנאות לארגון ולמנהליו. הדרך הנכונה תמיד להתחיל מהקל אל הכבד. לפיכך אנו מציעים תמיד להניע את תהליכי הלמידה הארגוניים באמצעות סדרת הרצאות מעוררות השראה שעשויות במקרים מסוימים להפוך לסדנאות קצרות וממוקדות. לאורך כל התהליכים, אנו משמשים לכם "כשותף לחשיבה ולהתלבטות" וכקבלן ביצוע בדרך לחיזוק העשרה והדרכה של צוות המנהלים העובדים וההנהלה אצלכם בארגון. הרצאות למנהלים מהוות את יריית הפתיחה בלבד.
להלן סקירה קצרה של הרצאות למנהלים - סדנאות קצרות וממוקדות, וימי עיון:
לאורך השנים אספנו לארסנל ההרצאות והסדנאות הקצרות מספיק מידע שמביא אותנו להיות מסוגלים לאפיין את התחומים המרכזיים שארגונים חברות ועסקים קטנים עשויים להתעניין. אני שמח להציג בפניכם, בקצרה את הנושאים שיכולים להיות חלק בלתי נפרד מתהליכי העצמה וההדרכה המתחילות תמיד בהרצאות מעוררות השראה שעשויות להפוך לסדנאות קצרות וממוקדות או ימי עיון לצוות העובדים והמנהלים אצלכם בארגון. ההרצאות השונות באות לתת לכם "טעימה" של מגוון אפשרויות לביצוע ימי עיון הדרכה וסדנאות בתחומי הניהול השונים. זאת, כחלק מהפעילות השנתית השוטפת של החברה או הארגון שאתם מנהלים. בואו לבחור את מועד ואת התכנים של ההרצאות שלנו?
מנהיגות מול ניהול ומה שביניהם
הרצאה פרונטלית של 60-90 דקות היוצרת אינרציה הקשבה וחשיבה פעילה, או חצי יום עיון המתמקד בקשרים ההדוקים שבין יכולת המנהיגות ויכולת הניהול שטמונים בכל אחד מאיתנו. אנו מסכימים כי מנהיגות וניהול הם שני קווים החייבים להשתלב האחד בשני במסגרת עולם העסקים והעבודה. הם מחייבים סינרגיה שוטפת כחלק מהצלחה ניהולית ועסקית. נציג מספר תובנות ונבצע הרצאה או מפגש המחבר את המשתתפים לדיון וללקיחת עמדה בנושאים שיוצגו. הרצאה אינטראקטיבית המניעה חשיבה ומעורבות של המשתתפים. אנו במסגרת ההרצאה או במסגרת יום העיון נדון בנושאים הבאים: מהי מנהיגות? מהי כריזמה? סוגי המנהלים שאנו מכירים? מנהיגות המניעה אנשים וצוותים ועוד?
עבודת צוות יצירת סינרגיה וגיבוש צוותים מנצחים
הרצאה של 60-90 דקות, או סדנה קצרה הבאה להציג את עקרונות עבודת הצוות. בהרצאה נציג כלים מובנים ועדכניים בתחומי הניהול, המכירות ובשירות לקוחות בכדי להביא לכך שתזרים העבודה יהיה עם מינימום חיכוך ובעיקר עם יכולת יצירת סינרגיות המקדמות כל אחד בצוות או במחלקה. נציג טכניקות וכלים עדכניים ומובנים לניהול הרבה יותר אפקטיבי של ממשקים מרובים ביתר הצלחה. נציג בהרצאה הכיצד ניתן להגיע לזרימה הרבה יותר נכונה ורגועה של עבודה שתביא לכך שרמת השליטה תהיה הרבה יותר טובה הם בהיבט של התהליכים והם בהיבט החשוב גם מול העמיתים והמנהלים שליד.
חדשנות ויצירתיות דורשות סינרגיה
ההרצאה בנושא חשיבות "עבודת הצוות" מבקשת לייצר הבנה לתהליכים של יצירתיות וחדשנות וצמיחה שיכולים להתקיים בארגונים שיש להם יכולת טובה לעבוד בצוותים ולהעניק אפשרות למנהלים ולעובדים לקחת אחריות לנסות להיכשל עד להצלחה מבלי לפחד כי ירמסו אותם. אנו במסגרת ההרצאה של כ- 60-90 דקות, או במסגרת יום העיון הקצר נדון בנושאים הבאים: הכיצד יוצרים שיתופי פעולה אפקטיביים? הכיצד בונים תקשורת פתוחה ודרכה בונים אמון? היתרונות בעבודת צוות ועוד.
מנהלים מצטיינים מה מאפיין אותם?
הרצאה מעוררת חשיבה ומעורבות של המשתתפים. הרצאה של 60-90 דקות, הבאה להציג מספר שאלות לגבי הדרך לזהות מנהלים מצטיינים? להבין מה עושה אותם כאלה? מצוינות ניהולית ואישית כמפתח להצלחה בעולם תחרותי של המאה ה- 21. ההרצאה תנסה לענות על השאלה הבאה: מה עושה אותנו למנהלים טובים? מנהלים מצטיינים? האם ניתן למצוא את הנוסחה האופטימלית שתהפוך אותנו או את המנהלים שלנו או אותנו למנהלים טובים יותר? מתברר כי הנושאים של מיומנויות תקשורת ואינטליגנציה רגשית חשובים מאד. עבודה על פי יעדים והיכולת לעבודת צוות חשובים לא פחות להצלחה. נציג בהרצאה טכניקות להעצמה ולשיפור עצמי המביאים למצוינות אישית וניהולית.
יום עיון בנושא חשיבותו של האימון עסקי - אימון אישי לשיפור הביצועים
הרצאה לעובדים ולמנהלים הבאה לבחון ולאתר מהי החלופה הכי נכונה ומהירה לעדכון את "ארגז בכלים" הניהולי שלנו? הרצאה הפותחת צוהר לעולם האימון ולעולם ההתפתחות האישית המקצועית והניהולית. האמירה האומרת כי חברה או עסק הדורכים במקום – סופה להיעלם... כך הדבר נכון לגבינו המנהלים. היה ולא נלמד נתעצם ונפתח מיומנויות וכישורים סביר מאד כי נשאר מאחור. עולמות הניהול הפכו לתחרותיים יותר ויותר. דור חדש של מנהלים צעירים עדכניים ומוכשרים נמצא בפתח הדלת, היה ולא נתחדש ונתפתח מקצועית ואישית אנו עשויים למצוא את עצמנו מחוץ למשחק.
האם נולדים להיות מנהיגים?
הרצאה מעוררת מחשבה ותגובות מקהל המשתתפים של כ- 60-90 דקות, הבאה לבחון האם מנהיגים נולדים עם סט תכונות וכלים מבטן הליגה? האם מנהיגים נולדים עם מתאר תכונות? ההרצאה תנסה להציג את מקצת המחקרים שעסקו בנושא בחמישים השנים האחרונות הגיעו למסקנה כי אין דפוס חד משמעי וברור של מאפיינים ותכונות שניתן לייחס למנהיגים -מנהלים אל מול אלא שאינם כאלה. האם ניתן לרכוש מיומנויות ניהול ומנהיגות? האם יכולים להפוך למנהלים טובים יותר באמצעות למידה תרגול ורכישת מתודולוגיות ניהול חדשות? אנו מאמינים כי כל אחד מאיתנו יכול לשפר ביצועים, בכל תחום ובתחומי הניהול והמנהיגות.
כוחן של הפרדיגמות המעכבות וכיצד לעקוף אותן
הרצאה אקטיבית המערבת את המשתתפים בכל רזי האימון האישי, המנטורינג העסקי המעניק כלים עדכניים וממוקדים להמשך ההצלחה. נכיר את חשיבותו של החזון האישי ובניית תוכנית תעסוקה ארוכת טווח. גם כאן יש חשיבות לעבוד על פי יעדים. נכיר את הדגרת המושג הצלחה? נרחיב בהרצאה או ביום העיון הממוקד על חשיבותם של הערכים, החזון האישי והמטרות הראויות להשגה. נבצע מיפוי יכולות ונכיר הכיצד החסמים והחולשות שלנו מפריעים להמשך ההתפתחות והצמיחה. בהרצאה נציג מספר חלופות לטיפול החוליות החלשות ובפרדיגמות המעכבות של כל אחד מאיתנו – שאותם חייבים לשפר בדרך להמשך ההתפתחות והצמיחה.
הרצאה בנושא מכירות – ניהול משא ומתן אפקטיבי
אין יום שכל אחד מאיתנו לא מוכר.. משהו למישהו? הילדים מוכרים לנו.. בנות הזוג מוכרות לנו.. ואנו מוכרים להן? אנו מוכרים לעובדים שלנו.. והם במקביל מנסים למכור לנו המנהלים? היכולת שלנו להצליח בעולם טמון ביכולתנו לנהל מערכות משא ומתן איכותיות ואפקטיביות. ההרצאה שלנו מתמקדת להבין את סט היכולות העשויות לגרום לנו – לכם להצליח למכור, להצליח לשכנע. בעיקר להיות מוערכים כאנשי מקצוע כך שתוכלו להנהיג ולהניע אנשים מעצם התדמית שאותה אתם מציגים ובאמצעותה משווקים את עצמכם.
מה שפת הגוף משדרת?
ההרצאה האינטראקטיבית או יום העיון הקצר מעניקים למשתתפים חשיבה עדכנית ומיומנויות לעשות זאת בצורה הרבה יותר אפקטיבית ונכונה. כך שתצליחו להשיג בעבורכם את המטרות והיעדים שאתם מכוונים להשיג. בהרצאה ואו בסדנה נכיר את הנושאים הבאים: הכיצד נכון ליצור מיתוג אישי ומיתוג עסקי? היכולות והכוח של היכרות "שפת הגוף" בתהליכי המכירה. להבין את החשיבות של האמפתיה וההקשבה הפעילה בתהליכי המכירות. להכיר את הדברים שאין לעשות אף פעם מול לקוחות מתעניינים, ועוד לא מעט נושאים אחרים.
מצוינות אישית וניהולית – כיצד מגיעים?
הרצאה של כ- 60-90 דקות, ואו סדנה קצרה הבאה להציג את כיווני ההתפתחות בקרב עובדים ומנהלים המבקשים לצמוח ולהפוך למנהלים מצטיינים. ההרצאה או יום העיון יכולה להיות גמישה ומודולרית וניתן לבצע אותן בהיקפים משתנים על פי צורך ורצון הארגון. יחד נבדוק את מי אנחנו הכי אוהבים לרמות? האם אנו מבינים את חשיבות המושגים הבאים: "איזון ומידתיות" ככלי להתפתחות אישית מקצועית וניהולית? ההרצאה או יום העיון ינסה לקחת את המשתתפים למסע שבו יבינו כי יש באפשרותם לקחת את התפקיד ומקום העבודה ולהפוך אותם לתשתית מאד פורייה לצמיחה, התפתחות והתחדשות אישית מקצועית וניהולית.
בכל משבר יש הזדמנות לצמיחה תעסוקתית
ההרצאה תציג חלופות וכלים שעשויים להעשיר את "ארגז הכלים" של כל אחד או אחת מאיתנו תוך חתירה מתמשכת לאימוץ מצוינות אישית ומקצועית כדרך חיים. במסגרת ההרצאה או הסדנה נדון ונרחיב בנושאים הבאים: אופק תעסוקתי וקריירה? יציבות מול תזזיתיות? כיצד מגדילים את הסיכוי לקבל תפקיד בכיר יותר? האם יושמה פרואקטיביות ויצירתיות חשובים בבניית אופק התעסוקה? שינויים ואו משברים ארגוניים – האם מהווים הזדמנות או איום על המשך הקריירה?
אומנות המכירה ואומנות השירות ללקוחות
הרצאה מעוררת חשיבה של כ- 60-90 דקות בתחום המכירות, המציגה את פורמט ניהול המשא ומתן הכי אפקטיבי ועדכני. היה וחשבתם כי בעבר מספיק למכור באמצעות מניפולציות, אי אמירת אמת, או בכל דרך קלוקלת אחרת – הרי מזמן זה לא נכון ויעיל. השווקים הפכו לתחרותיים יותר. הלקוחות נהפכו ליותר מבינים ויש ביכולתם להגיע בהינף מקלדת לכל מידע או אתר של המתחרים? כולנו בעולמות העסקיים מבינים באם בעבר חשבו שמו"מ טוב הוא עניין של אינטואיציה, הרי שבשנים האחרונות כבר ידוע שניהול עדכני של תהליכי מכירה מורכבים יחד עם ניהול משא ומתן בתחומים אחרים הינם תהליכים שמציגים תורה שלמה ועדכנית הניתנת ללמידה הן ברמה התאורטית והן המעשית.
כיצד נכון לתכנן מפגש מכירה
אין אדם על פני כדור הארץ שלא נדרש או יידרש למיומנויות ניהול מו"מ כחלק אינטגרלי מעיסוקם השוטף בעולם העסקים ובעולמות רבים אחרים. ההרצאה או הסדנה תתמקד בדברים המרכזיים הבאים: מהם עקרונות משא ומתן אפקטיבי? השלבים בתכנון מפגש המכירה? הכיצד לומדים לקום מכישלונות? ולהמשיך ללקוח הבא. פתרון משברים והתמודדות עם התנגדויות? הכיצד עושים זאת נכון יותר. בואו ונכיר את סוגי הלקוחות השונים? נכיר את סוגי מנהלי המכירות? ובעיקר נתמקד בחשיבות התקשורת, בניית אמון המביא ליצירת יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות.
אתם מבינים עד כמה חשוב להשקיע בעובדים ובמנהלים
כבעלי החברה או כמנכ"לים, היה והנושא החשוב הזה של טיפוח ופיתוח ההון אנושי, נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד על מגוון ההרצאות והסדנאות לפיתוח והדרכה אני אשמח כי נקיים פגישת היכרות. אגיע להכיר ולהציג מספר חלופות להתנעת תהליכי העצמה גם אצלך בארגון. כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית.
בואו ונכיר כבר השבוע
להזמנת הרצאות השראה וסדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון בנושאי ניהול, מכירות, שיווק, ושיפור מערכי שרות ומכירות טלפוניות, ואו בנושאים אחרים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג - abc@nihul4u.co.il אנא, כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך נכון ומקצועי שמתחיל במקבץ הרצאות מעוררות חשיבה. בוא ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.