האם ידעתם כי שווקים תחרותיים של המאה ה- 21 וכהערכות מוקדמת לתחילת שנת 24 - 2023 הבאה אחרי משבר הקורונה, עשויה להתברר כתקופה של האטה ומשבר כלכלי. לכן יש חשיבות רבה להגדלת התוצאות מצוות המכירות שלכם כבר מעכשיו. כידוע, שיפור מיומנויות ניהול משא ומתן ומכירות מהוות אבן בסיס להצלחתם של ארגונים ומנהלים. קיימות לא מעט טכניקות מכירה. יש טכניקות מכירה שסוגרות עניין מהר ויש נוספות שזוחלות. אך, טכניקות מכירה, מכל סוג שתהיינה, הינן משהו שכדאי לפתח, לאמן ולחדד. אנו מקפידים להביא לשיפור ביצועים בקרב העוסקים במכירות ובשירות לקוחות. אנו מאמינים כמוך כי שירות לקוחות ומכירות הופכים כיום למנוע צמיחה חשוב ביותר.
מכירות במאה ה- 21
מהניסיון שצברנו אנו מסוגלים לקבוע בוודאות כי מבחן ההצלחה נקבע על פי סגירת המכירה. ההבדל האמיתי בין טכניקות מכירה מצליחות לטכניקות מכירה שלא מצליחות היא מידת השליטה של המוכרן בהן. יש משמעות למידת מיומנותו של מנהל המכירות להתגבר על התנגדויות ולנווט את תהליך המכירה כך שתתבצע עסקה.
מתברר כי יופיין של המכירות המוצלחות ביותר נעוץ בהכנה נכונה. במקצועיות ובידע מנצח הכולל יכולת וירטואוזית לייצר משיכה, סקרנות, ויצירת עניין אצל הצד שמהווה פוטנציאל קניה. מנהלי מכירות ומוכרנים שלא מגיעים לתחום עם התובנה שיש "לרגש" את הצד השני, בדרך כלל מאבדים נקודות חיוניות להצלחה. בואו להכיר מגוון רחב של קורסים וסדנאות מכירה מומלצות גם בעבורך.
מכירות מניעות צמיחה
כמו בכל חודש, משפטי המפתח - הציטוטים שהשאירו בי חותם קשורים לנושא המדבר על היכולת המופלאה של מנהלים וארגונים מצטיינים לצמוח. הם עושים זאת בניהול ושימוש ראוי ואיכותי עם צוות מכירות מיומן ומקצוען. המשפט הראשון של גתה ממצה את הרעיון שגלום בכל איש מכירות מצטיין . בוא בונה במו ידיו את עתידו – נחישות והתמדה : • "בעל הרצון החזק מעצב את עולמו במו ידיו ". יוהן וולפגנג פון גתה.
הציגו תמיד ערך אמיתי ללקוחות
המשפט השני עוסק ביכולת של מנהלי מכירות מצטיינים ברגע להרוס את עולמם המקצועי ואת המוניטין שבנו במשך השנים. וורן באפט התכוון לניהול עסקי. אני מחברו למיתוג של איש מכירות מקצועי ומצטיין שאסור לו "לזייף" אף פעם • "לוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו". וורן באפט. כמנהלי מכירות ומוכרנים על תעשו טעות... אתם מחויבים תמיד לדפוסי התנהגות ראויים תרבותיים ובעיקר מקצועיים. עלינו כעוסקים במכירות ליצור תמיד ערך אמתי ללקוח אחרת בקלות נאבד את אמונו.
אינטליגנציה רגשית ויכולת תקשורתית מעולה מהווים כלים הכרחיים להצלחה
כידוע, מכירות אינן מיוצרות בצורה טכנית. מדובר בתהליך שבו לוקחים חלק בני אדם, השונים האחד מהשני. ההצלחה תנבע אך ורק מתוך היכולת ליצירת תקשורת דו צדדית מעולה, הקשבה פנטסטית ונסיכת תחושות של אמפטיה בצד השני. עליכם ליצור מערכת יחסים, ליצור אמון ולתת מענה לצרכים. עשו זאת תוך הצגת פתרונות ותצוגת תועלות מוחשיות שהקונה הפוטנציאלי ישיג מעצם מימוש תהליך המכירה. לא פעם לכאורה אתם כעוסקים במכירות, יודעים מה אתם עושים, מבינים מצוין את צרכי הלקוח המתלבט והטובים מכם סוגרים מכירות הרבה יותר מהאחרים. .
לשפר מיומנויות סגירת מכירות
לפתע תוך כדי טיפול בלקוח הפוטנציאלי אשר ממול, עולות דחיות, התנגדויות, חלקן אמתיות חלקן מדומות. התנהגויות בלתי צפויות (שלכם ושלו) מחייבות אותכם להיות מקצוענים. אתם לא פעם מוטלים לתוך זירה מתפתחת אשר אינה עולה בקנה אחד עם הידע המקצועי בתחום ניהול המכירות המוכר שלכם. לא פשוט, אבל בר למידה.!! הכיצד משפרים ביצועים ביכולת המכירה שלכם לסגור עסקאות? להתגבר על התנגדויות?
הדרך הנכונה לסגור יותר מכירות
מהניסיון שצברנו כיועצים ארגוניים, מאמינים כי ניתן להשתמש בטכניקות מכירה קלאסיות של הצגת תועלת. של מניית תכונות ייחודיות, של השוואה למוצר אחר, של אמפתיה והקשבה טובה ושיפור הבנת צרכי הלקוח וכן הלאה. אולם, עדיין יש סיכוי להיתקל גם לקוחות מהססים. ישנם כאלו אשר לא יצליחו מידית להתקרב לתחילת קנייה ומקרים נוספים שונים ומגוונים שתפגוש בהם. מתברר כי הנקודה המרכזית בתהליך הינה התקשורת האפקטיבית: הדיבור. סוג השיחה, צורת הניסוח, דרכי הניסוחים האופייניות- מייצרים תחושות, תצוגת דברים אחרת וסוג דינמיות התקדמות השונה לחלוטין.
לייצר הצלחה רבה יותר במכירות
בתוכם של אלה, מקופלים המפתחות האמיתית המייצרים את ההצלחה. חשוב כי תלמדו לנהל נכון שיחות מכירה, או קניה. מומלץ לשים לב עד כמה אתם נעים "קדימה" עם הלקוח. עד כמה אתם נעים "אחורה" עם הלקוח הפוטנציאלי המתלבט? מתברר כי שליטה טובה בסודות ובקסמי התקשורת האפקטיבית והדיבור המקצועי, ובעיקר מול קהל מייצרת תמיד ביטחון מכירתי גבוה יותר. מיומנויות תקשורתיות גבוהות פותרות בעיות רבות ומגוונות ובעיקר מביאה לסגירת יותר עסקאות. אתם הופכים למקצוענים בתחומי המכירות והטיפול בלקוחות.
מכירות כדרך חיים
לסיכום, אנו מאמינים כי ניהול משא ומתן ועיסוק בניהול מכירות לכאלה המבקשים לראות בעולם המכירות "דרך חיים אפקטיבית", הינו מקצוע רב חשיבות ומתגמל לאורך שנים. מכירות מהווה את "סם החיים" של כל ארגון. מיום הלידה ועד יום מותנו אנו כל הזמן "מוכרים". ולא פחות חשוב קונים!! מכירות כידוע מהווה נדבך מרכזי וחשוב בהצלחתם של ארגונים ועסקים מצטיינים.
אשמח להכיר
במסגרת התוכניות של ניהול משא ומתן, וגם בתוכניות ניהול מכירות, אנו מקנים כלים לשינוי הגישות והתוצאות. התוכניות לשיפור מיומנויות ניהול משא ומתן ו- ניהול מכירות מתאימות הן לעצמאים ואנשי מפתח העוסקים בשירות ובקשרי לקוחות, והן בעבור העוסקים והמתמקדים ישירות במכירות עצמן בפועל. לשיחה ישירה עם משה גרימברג בנושא הגדלת המכירות בארגון – לחץ כאן. אנו ככלל מעניקים "מפגש סיעור מוחות במתנה" שבא לבחון יחד איתכם את התהליכים והדרכים שנכון לעשות בכדי להביא את מערך המכירות והשרות ללקוחות לביצועי שיא לאורך זמן.