אנו מבקשים לתת לכם מידע על היתרונות שארגונים וחברות עשויות לקבל מהשתתפותן בסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי המכירות. בסדנה, אנו משפרים את ביצועי המכירות ואת אחוזי הסגירה בקרב אנשי מכירות. למבקשים לראות במקצוע המכירות מקצוע מכובד לחיים. עולם המכירות הינו מורכב שוחק ואינו זוכה למספיק אהדה בקרב ארגונים ומנהלים. התחלופה גבוהה ורבים מהארגונים עדיין נוקטים בשיטות מכירה ישנות. למכור "ולדחוף" בכוח מכירות. במקום לאמץ מודל מכירות אפקטיבי ששם את צרכי הלקוחות במקום הראשון.
יוצרים מרחבי צמיחה והעשרה מקצועית
סדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב אנשי מכירות ומנהלי מכירות וצוותי מכירה שלנו מאפשרת למשתתפים השונים מרחבי צמיחה והתפתחות מקצועית. אנו מעניקים במסגרת הסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת וניהול מכירות ערכות למידה עדכניות. מאפשרים הקניית כלים עדכניים לשיפור מיומנויות מכירה. להעצמה אישית ומקצועית בתחומי ניהול המכירות. עושים זאת באמצעות שיפור היכולות לתקשורת המניעה לקוחות לסגור עסקאות בהרבה יותר ביטחון ולשמור על נאמנותם למותג. נדמה לי כי גם אתם מסכימים שהסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי מכירות מתאימה גם לכם?
מטרת הסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת לעוסקים במכירות
מטרת הסדנה הייחודית שלנו לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב אנשי מכירות ומנהלי מכירות וצוותי מכירה מביאה לכך שהמשתתפים נחשפים למתודולוגיות חדשות ועדכניות. אנו יוצרים תהליכי חשיבה חדשים, מתוך התבוננות רחבה יותר על האפשריות והתקשורת הנדרשת מאיתנו מול לקוחות קיימים, לקוחות חדשים. עושים באמצעות שיפור מיומנויות התקשורת האפקטיבית והאינטליגנציה הרגשית של המשתתפים. אנו מבצעים סימולציות וניתוחי אירוע לניתוח דפוסי התקשורת הקיימים. לומדים להכיר את המחיר היקר שארגונים ומנהלים משלמים כי לא השכילו לבנות מערכות תקשורת איכותיות. לא השכילו לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלהם.
תקשורת אפקטיבית מהווה פקטור מרכזי להצלחת מכירות
בעולם המכירות. בעולם ניהול צוותי מכירה וניהול מוכרני שטח מתברר פעם אחר פעם כי למיומנויות תקשורת אפקטיבית ויכולות קשב וזיהוי צרכים ורגשות של הצד השני- של הלקוחות חשיבות גדולה לתהליכי המכירה והגדלת אחוזי הסגירה. במסגרת הסדנה אנו משפרים את תקשורת הבין אישית. את התקשורת הפתוחה, המשתפת והיעילה תוך שיפור היכולות של האינטליגנציה הרגשית של העוסקים במקצוע המכירות. ככלל אנו מאמינים בלמידה קבוצתית ובשימוש רב בסימולציות ותסריטי מצבים מעולמות התוכן המוכרים למשתתפים. במהלך הסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי מכירות אנו מבצעים הדרכה אקטיבית ואף יוצאים לשטח עם המשתתפים.
שפרו את יכולות ההקשבה והאמפתיה
כעוסקים בהדרכה ובשיפור יכולות ניהול ומכירות אנו יודעים כי השימוש בתקשורת אפקטיבית המגיעה מתוך הקשבה, הבנה ואמפטיה, מאפשרת למנהלי המכירות ולאנשי מכירות השטח להתמודד הרבה יותר טוב עם האתגרים של הלקוחות והמתחרים. ההבנה של הצד השני, ההקשבה האקטיבית לצרכיו? פחדיו? ורצונותיו יוצר שיח מכירות הרבה יותר אמיתי ומכבד בין הצדדים. העמקת ההכרות האנושית ויצירת מערכות יחסים ארוכות טווח מתוך אמון והערכה הדדית, מאפשרים לצוותי המכירות להשיג הרבה יותר סגירות וכמויות מכירה הרבה יותר גדולות ובעיקר לזכות בלקוחות מרוצים שמעריכים את החברה ואת צוות המכירות.
מהי התרומה שלנו להצלחת התהליך?
כך אנו כעוסקים בהדרכת מכירות ופיתוח מיומנויות של מנהלי מכירות וראשי צוותים מגיעים תוצאות הרבה יותר טובות ובונים את העתיד של אגף המכירות ושל הארגון כולו לעתיד הרבה יותר מוצלח. היה ואתם מבקשים לשלוח עת צוות המכירות ואת מנהלי המכירות שלכם מוכנים מקצועית ומעודכנים בכל הגישות הכי יעילות – היה נכון כי תשקלו לשלוח אותם לסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי מכירות. בואו ביחד, נשקיע בהם הדרכות העצמה ושיפור מיומנויות בכדי שנהפוך אותם לאנשי מכירות מושלמים. לכן הבחירה בסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי מכירות - שלנו נכונה גם בעבורכם.
בקשו לקבל את הסילבוס המלא והתכנים של הסדנה?
כמנכ"ל או כבעלים של חברה או עסק משפחתי אנו נשמח לשלוח אליך פרטים ותכנים של הסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי מכירות הייעודית שפיתחנו. סדנה הבאה להביא לשיפור מהותי באיכות התקשורת של אנשי המכירות והמנהלים מול הלקוחות. אנו משפרים גם את הביצועים של המודעות לחשיבותה של האינטליגנציה הרגשית ויכולת הקשבה הפעילה בתהליכי מכירה איכותיים.
בנוסף נלמד ונכיר טוב יותר את הכלים העדכניים ביותר להתמודד עם התנגדויות לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח ובעיקר לשפר את היכולת של אנשי המכירות להציג תועלות וערך ללקוחות המתעניינים. לקבלת הסילבוס המלא – שלחו מייל עם הכותרת: "סילבוס של הסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי מכירות ".
התחרות על כל לקוח ולקוח הופכת לקשה מיום ליום
כיום צוותי מכירות ומנהלי מכירות חייבים להיות מיומנים לא פחות גם בתחומי היכולת שלהם ליצור תקשורת אפקטיבית. עליהם להיות בעלי יכולות קשב ואמפתיה ובעיקר להיות עם אינטליגנציה רגשית גבוהה. אנשי המכירות מחויבים לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלהם. לכן השימוש בתקשורת אפקטיבית מאפשרת להימנע ממאבקי כוח והתנגדויות בתהליכי המכירה. בסיומה של הסדנה המשתתפים, ידעו להציג בפני כל לקוח פוטנציאלי שלהם את היתרונות הרלוונטיים של ביצוע העסקה, להתמודד היטב עם חסמים שכיחים ובסופו של יום – לסגור הרבה יותר עסקאות.
תקשורת איכותית וכישורי אינטליגנציה רגשית הופכים אנשי מכירות טובים למצטיינים
בתהליך של הדרכת מנהלים ואנשי מכירות, אנחנו לוקחים את מנהלי המכירות, ראשי הצוותים ואת מוכרני השטח שכבר עובדים בחברה, והופכים אותם למומחי מכירות. כאלה שרואים בעולם המכירות מקצוע מכובד. כאלה המתמודדים בקלות עם כל שיחה, כל חסם וכל תירוץ עד לסגירת העסקה. במסגרת הסדנה לשיפור מיומנויות מכירה ולשיפור התקשורת בקרב מנהלי מכירות אנו לא "מעגלים פינות". לאורך הסדנה, נשקיע זמן ותשומת לב להיכרות עמוקה עם מאפייני השוק המתחרים הרלוונטיים. נבצע פילוח קהל היעד והמאפיינים של הלקוחות הפוטנציאליים שאיתם מדבר מנהלי המכירות וצוות מכירות השטח. ובעיקר נבצע סימולציות ותרגול ברמה קבוצתית.
למידה תוך התנסות בשטח וביצוע סימולציות
בסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת ומכירות, נבצע לא מעט סימולציות שבאחריותן לשפר מהותית את יכולות התקשורת הבינאישית של אנשי המכירות. כך אנו נוכל לצייד את כל אנשי המכירות והמנהלים בשיטות, טכניקות המביאים לשיפור מהותי בכל מה שקשור ליכולת התקשורתית עם הלקוחות. אנו מעניקים למסיימים "ארגז כלים" וטיפים להשגת יותר מכירות מאותה כמות יומית של פגישות. כעוסקים בייעוץ ארגוני והדרכת צוותי מכירות ומנהלים אנו מאמינים כי למידה אינטראקטיבית המלווה עם משוב ועבודה בקבוצה הרבה יותר יעילה.
כחברה או כארגון עסקי? מה תרוויחו מהסדנה?
שיפור מיומנויות של מנהלי מכירות, ראשי צוותים ומכרני שטח הינו תחום חשוב ומרכזי לכל חברה בינונית קטנה וחברה משפחתית. הן חייבת לבצע אחת לתקופה הדרכה והעצמה לצוותי ניהול המכירות שלהם. זאת ועוד, פעמים יש לרענן את צוותי המכירות והניהול ולבצע תהליכים של טיוב וגיוס כוח אדם צעיר רעב להצלחות. במסגרת הסדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי מכירות אנו מקפידים לשלב גם עדכון ושיפור מיומנויות בתחומים לא פחות חשובים. אנו משתדלים לעדכן את מערכי המכירה מן המסד לטפחות. אנו מכשירים צוותי ניהול מכירות מוצלחים הרבה יותר. כאלה שמבינים עד כמה חשוב רצוי ונכון לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח על הלקוחות.
סדנה לשיפור מיומנויות תקשורת בקרב מנהלי מכירות
במסגרת העבודה בסדנה אנו נכיר היטב את כל סגנונות התקשורת שאנשי המכירות עשויים לפגוש אצל הלקוחות השונים. הלקוחות הם אנשים כמוני וכמוכם לכל אחד מהם יש דפוס תקשורת ייחודי. עלינו ללמוד ולהכיר את הסוגים השונים. לחלקם של הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים חשובים מאד הנתונים הטכניים? לאחרים חשוב המחיר? רבים מהם מבקשים כי רמת השרות והזמינות תהיה גבוהה מהממוצע?
הכירו את סגנונות התקשורת של הלקוחות
לכן אנו במסגרת הסדנה לשיפור התקשורת בקרב מנהלי מכירות, ראשי צוותים ומוכרני שטח אנו פועלים כי המשתתפים יכירו ויהיו יכולים לזהות ולאבחן מהר את סגנונות התקשורת של הלקוחות שעומדים מולו. היכולות הנ"ל מביאות לכך שאנשי המכירות יוכלו ליצור תקשורת אפקטיבית המתאימה למצב. בכך הם מצליחים ליצור יחסים, למזער מתחים והתנגדויות ובעיקר להגיע למכירות רבות יותר.
מפגש "סיעור מוחות" במתנה
אנו מבקשים להעניק לכם מפגש סיעור מוחות וחשיבה משותפת במתנה. המפגש יעסוק באיתור הדרך היותר נכונה לשפר את ביצועי אנשי ומנהלי המכירות גם אצלכם. צוות המקצוענים של משה גרימברג, במסגרת הפעילות של Advance Business Consulting יבנה וישפר את מערך הדרכת מכירות ושיפור מיומנויות התקשורת של המנהלים ואנשי המכירות. נעשה זאת על פי ניתוח שוק מתחרים ומיפוי היכולות הנדרשות לשיפור.
ככלל, אנו לא מסתפקים אך ורק בהדרכה בחדר ההרצאות. כדרך חיים מקצועית, אנו יוצאים ומלווים מנהלי מכירות גם בשטח ומבצעים משוב והצעות לשיפור בתום מפגשי מכירה אמיתיים. השקעה בשיפור הביצועים והעצמה בצוות המכירות – תמיד כדאית. פנו אלינו עוד היום וגלו כיצד נוכל – ונשמח – לסייע לכם להגדיל מכירות, כבר ממחר.