הדרכת המכירות גם בקרב אנשי שרות לקוחות, מעניקה לחברות ולמשתתפים כלים עדכניים ומיומנויות המביאות לשיפור חד בביצועים. אנו לומדים להכיר את הפסיכולוגיה העדכנית המניעה את תהליך הקנייה מתוך נקודת מבטו של הלקוח. במסגרת הדרכת מכירות ושרות נעדכן את ארגז הכלים המקצועי והניהולי של צוות המכירות והשרות בתחומי משא ומתן. שימור לקוחות והגדלת רמת שביעות הרצון של הלקוחות לאורך זמן.

הנושאים המרכזים בתחום הדרכת מכירות ושירות לקוחות

בסדנאות ובקורסים בתהליכי הדרכת מכירות ושרות לקוחות, תלמדו את השימוש הנכון בשפת גוף וקריאת שפת הגוף של הלקוח בתהליכי המכירה. המשתתפים ישפרו את מיומנויות התקשורת הבינאישית האפקטיבית. ישפרו את היכולת של אנשי המכירות והשרות להתמודד עם התנגדויות. אנו בטוחים כי אחרי השתתפותם בתוכניות הדרכת מכירות ושרות ללקוחות, ראשי צוות המכירות והשרות, אנשי מכירות השטח ומוקדי שרות לקוחות העוסקים גם במכירות ישפרו את הביצועים. הם יהיו בעלי יכולות מקצועיות משפורות ועדכניות.

מכירות ושירות לקוחות כמנוע צמיחה

שיפור היכולות של צוות המכירות והשרות ללקוחות, מהווה בעבור כל ארגון עסקי במאה ה- 21 מנוע צמיחה עיקרי וחשוב. שיפור יכולות מכירה אפקטיביות מבטיח, שהארגון העסקי שלך ימשיך לצמוח. אין זה סוד, כי ללא מערך מכירות ושרות איכותיים ומקצועיים יהיה גם לך כמנכ"ל או כבעלים קשה הרבה יותר לעמוד ביעדי הצמיחה. אי שיפור מערכי המכירות והשרות ללקוחות עשוי לגרום לאיבוד פלח שוק למתחרים. במסגרת תהליכי הדרכת מכירות ושיפור השירות נוכל להצמיח יחד את העסק שלך.

תחומי המכירות והשרות חייבים להיות מסונכרנים

כידוע, מחלקת השירות ומחלקת המכירה הן שתי מחלקות משלימות והכרחיות עבור מרבית החברות במשק. חשיבותן גדולה מאד. התנהלות נכונה של המחלקות הללו, משפיעה על מספר פרמטרים מרכזיים וחשובים כגון רווחיות החברה. על המיתוג  והמוניטין שלה. לכן חובה לפתח ולהשביח את המחלקות הללו באופן שוטף כדי להגדיל את הרווחים ואת שביעות הרצון של הלקוחות. אנו ב-ABC מספקים הדרכת מכירות והדרכת שירות לקוחות באופן פרטני, או בקבוצות קטנות לטובת ניצול מקסימלי של ההליך.

קורס/סדנת מכירות – לשיפור הביצועים.  

חשוב שתבינו כי הדרכת מכירות ושירות הניתנת על ידנו, הינה מקיפה ויסודית. היא כוללת ליווי והכשרה פרקטיים ואישיים, בזמן אמת במקום העבודה של המנהלים והעובדים. בנוסף לאלה מתקיימים גם  מקרים של ליווי שטח והדרכות פרונטליות. מנהלי המכירות ושרות הלקוחות, לצד העובדים, ירכשו יחד מיומנויות חשובות לתפקיד הספציפי שבו הם עוסקים, וכלים להתנהלות נכונה יותר. המטרה להפוך אותם למומחים ומצליחים בתחומם. למידע נוסף על הדרכים להגדלת מכירות והגדלת שביעות רצון הלקוחות לחץ כאן.

סדנת שרות לקוחות – קורס לשיפור מיומנויות שרות ללקוחות ומכירות up sale

ל ABC סדנה / קורס שרות לקוחות, ממוקד ועדכני לצוותי שרות לקוחות המבקשים להתמקצע ולהתעדכן. אנו מכשירים במסגרת הסדנאות והקורסים הייעודיים את המנהלים והעובדים לאמץ מתודולוגיות עדכניות ובעיקר משפרים את יכולתם לשמר לקוחות מרוצים לאורך זמן והם בדרך כלל מבצעים רכישות המשך.

במסגרת הסדנאות והקורסים נתמקד בשיפור המיומנויות הבאות:

  • הפיכת מערך השרות גם למערך המבצע מכירות המשך
  • שיפור  היכולות להתמודד עם "לקוחות קשים" הן בתהליכי המכירה והן בשרות לקוחות.
  • חיזוק ושיפור היכולות להתמודד עם לחץ, שחיקה וריבוי משימות.
  • מתודולוגיה לשיפור היכולת להתמודד עם לקוחות לא מרוצים המבקשים לנטוש.
  • תשופר היכולת להתמודד נכון יותר עם תלונות לקוח.
  • שיפור יכולת התקשורת הבינאישית, תוך מאמץ לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות.
  • עדכון ושיפור תסריטי השיחה מול סוגי הלקוחות השונים, ועוד.

למצות את מלוא הפוטנציאל מהלקוחות שלך

כיום, במאה ה- 21 התחרות על כל לקוח הופכת לקשה יותר ויותר. השונות בין המתחרים קטנה, הלקוחות הופכים למודעים יותר לאפשרויות שלהם. החשיבות בשימור לקוחות קיימים בארגון גדלה מאוד. מיום היוולדנו אנו מבלי משים עוסקים במכירות ובשרות. מתברר כי בכל מקום בו יש אינטראקציה בין 2 אנשים מתבצע תהליך מכירה לא מודע. תהליך המתקיים בין נציג השרות ללקוח או בין איש המכירות הפוגש לראשונה את הלקוח קיים פוטנציאל מכירתי גדול שלא מספיק ממומש. הגדלת מכירות ההמשך חשובה מאוד עבור חברות ועסקים המבקשים להמשיך לצמוח.

קורס או סדנה מה עדיף?

במסגרת המפגשים בתוכניות העצמה לצוותי מכירה ושרות המשתתפים ילמדו כיצד הופכים הזדמנות למכירה ראשונה או למכירת המשך בעבור לקוחות קיימים. העדיפות והבחירה בקורס או סדנה תלויה בצרכים שלכם. הגיע הזמן שגם אתם תהפכו את מערכי שירות הלקוחות וצוות המכירות למנוע צמיחה הרבה יותר מקצועי. הדרכת שירות לקוחות באמצעות סדנה או קורס ייעודי, גם אצלך בארגון עשויה להביא לערך רב. בעיקר עשויה להשפיע על הגדלת המכירות והגדלת שביעות הרצון של הלקוחות. בואו ונלמד הכיצד הופכים שיחת שירות או שיחת תלונה של לקוח לתהליך שבסופו הלקוח נרגע ואף מבצע קניה חדשה. חשוב כי תבינו כי סדנה לשיפור מיומנויות שירות ללקוחות היא קצרה וממוקדת יותר. לעומתה קורס שירות לקוחות, הוא יותר תהליכי וממוקד הכולל גם ליווי ויישום התהליכים במערך השירות ללקוחות.

לאמץ שירות לקוחות ומערך מכירות פרו אקטיבי

בזמנים בהם התחרות גוברת והשונות בין המתחרים קטנה, גוברת החשיבות בשימור לקוחות קיימים בארגון. הסדנה או הקורס הממוקד יעסקו בשיפור חווית הלקוחות. נלמד לאמץ דרכים לחיזוק הנאמנות של הלקוחות. נאמץ תרבות המקדשת פרואקטיביות במערכי שירות הלקוחות במקום התרבות המגיבה אך ורק לתלונות. הדבר נכון אף יותר בכל מה שקשור לשיפור מערך המכירות. נהפוך את מערך השירות ללקוח וגם את מערך המכירות גם אצלך משירות מגיב לשירות יוזם. נעשה זאת באמצעות אימוץ מתודולוגיות שירות לקוחות ומכירות עדכניות. לא נסתפק בכך. נבצע ליווי והטמעת השינויים בתוך המחלקות השונות בארגון, בעבודה פרטנית מול המנהלים והעובדים.

מפגש חשיבה במתנה

לעתים קרובות מנהלי ועובדי מחלקת השירות והמכירה לומדים מידע תיאורטי שאיננו פרקטי לתפקידם, ולכן עליהם להסתגל לעבודה ללא כלים מתאימים. אנו מלמדים אותם להתמודד עם מגוון סיטואציות שלא הוכנו אליהן מראש וכך למנוע פגיעה במכירות ובאחוזי הנאמנות של הלקוחות הקיימים. החלטנו להעניק לך מפגש "סיעור מוחות במתנה" שבנושא במציאת דרכים לשיפור מערכי המכירות והשירות בעסק שלך. לקביעת פגישת "סיעור מוחות" ללא עלות ניתן לפנות אלינו במייל: abc@nihul4u.co.il  או בטלפונים הבאים: 03-9032222 וישירות לנייד של משה גרימברג 0544-814332