אנו עוסקים בפיתוח עסקי. פיתוח עסקי מתמקד במספר תחומים משניים שביניהם ניתן למנות את הנושאים הבאים: פיתוח עסקי בכל מה שקשור לאסטרטגיה ותוכנית עסקית. פיתוח עסקי גם מתמקד בשיפור מערכי מכירות ושרות לקוחות. תהליכי פיתוח עסקי משפרים את אסטרטגיית השיווק, הפרסום וערוצי ההפצה. מעבר לכך פיתוח עסקי בא לחדש טכנולוגיה ולייצר שירותים ומוצרים עדכניים טכנולוגית, המותאמים לשינויים בקרב הלקוחות ומול המתחרים. המטרה היחידה והראשונה של כל תהליך פיתוח עסקי היא לפתח, לקדם ולהביא את החברה או העסק לשיפור במדדים העסקיים.
צמיחה באמצעות פיתוח עסקי
צמיחה, גידול ברווחיות, גידול בפלחי השוק מול המתחרים הם התוצרים של תהליך נכון בתחום הפיתוח העסקי. אנו מבקשים לציין כי פיתוח עסקי מקצועי נדרש בכל חברה המבקשת לחזור לצמיחה. המהות של פיתוח עסקי בא לשמר לפתח ולא לפספס הזדמנויות שונות בשוק המטרה של העסק. הוא חייב לפתח ולשמר קשרים עם ספקים, לקוחות, משקיעים ואפילו לזהות שותפים פוטנציאליים שעשויים להיות חלק מתהליכי רכישה ומיזוג. פיתוח עסקי מקצועי חייב להיות מעודכן בכל התהליכים הקשורים בשוק המטרה בארץ. לזהות טרנדים בשוק העולמי. מוזמנים לקרוא במאמר הבא על "תפקידיו של מנהל פיתוח עסקי". שם תוכלו לקבל מידע נוסף על הפעילות שלנו כחברה לייעוץ ארגוני – פיתוח עסקי.
פיתוח עסקי מתמקד גם באיתור מנועי צמיחה חדשים
המטרה המרכזית של תהליך מקצועי בתחום פיתוח עסקי הוא הרחבת הפעילות העסקית והגדלת הרווחיות. לא מסובך כלל להבנה. לא פשוט לביצוע. פיתוח עסקי במאה ה- 21 כולל בתוכו את הנושאים הבאים:
- חיפוש שותפים פוטנציאליים.
- הרחבה וגיוס לקוחות פוטנציאלים גדולים וחדשים.
- איתור נישות חדשות וכניסה לשווקים חדשים
- ייעול תהליכים בכדי להגיע למיקסום יעיל יותר של המשאבים.
יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה חשובים בתהליכי פיתוח עסקי
פיתוח עסקי מחייב ראיה יצירתית, חדשנות וניתוח של מגמות וכיווני התפתחות של השוק, המוצרים והלקוחות. לא מוותרים אף פעם ניתוח מודיעין ודוחות מהשטח. כל זאת נעשה בכדי להשיג יתרונות על פני המתחרים. דעו כי הליך מוצלח של פיתוח עסקי המוביל תהליכי שינוי וצמיחה תמיד מתחיל בשיתוף פעולה פנים ארגוני וחיבור ההנהלה המנהלים והעובדים לתהליך השינוי. פיתוח עסקי תמיד מושג בעזרת שיתופי פעולה אסטרטגיים, יצירתיות וחדשנות המגיעים אחרי חשיבה על כיוונים וצעדים חדשים באמצעות מחקרי שוק, כניסה לתחומים שונים, צמיחה באמצעות מיזוגים, רכישות ועוד לא מעט תחומים נוספים.
פיתוח עסקי באמצעות מערכות ניהול קיימות בארגון.
תראו עד כמה העולם שלנו עשוי להיות מפתיע. אנו כחברה לייעוץ ארגוני – פיתוח עסקי ממליצים לבחון אפשרות לבצע תהליכי פיתוח עסקי עם צוות ההנהלה והמנהלים הקיימים בחברה. פעמים בניהול נכון ובעבודה תהליכית אפשר לשפר לא מעט מהתחומים המצוינים מטה. היה וזקוקים לעזרה, אנו נשמח להיות הגורם המקצועי שילווה יחד איתך כמנכ"ל את החברה בתהליכי שינוי וצמיחה.
- שיפור במערכי השיווק והפרסום. בדיקת הצורך אולי לעדכן את המיתוג והבידול.
- פיתוח עסקי לא מדלג על בחינת איכות הניהול הפיננסי בארגון. היה וצריך מבצעים שינויים..
- היה והחלטתם להניע את התהליך לבד נכון להיעזר ביועץ מקצועי מיומן מעולם הייעוץ הארגוני – פיתוח עסקי. תוכלו לשכור את שרותיו במסגרת "מיקור חוץ" בכדי להשיג תוצאות טובות, במהירות ללא טעויות ובפחות כסף.
- אתם חייבים להיות קשובים לכל שינוי בשווקים. עליכם לזהות הזדמנויות ולנצל אותם אחרי בדיקה וניהול סיכונים.
- תתמקדו בייעול וניצול אופטימלי של כלל משאבי החברה הן משאבים בתחום כוח האדם ציוד והון.
- עליכם בתהליך פיתוח עסקי מואץ לדעת לחבר את המנהלים והעובדים לתהליך. עליכם להשקיע בפיתוח מיומנויות והכשרת מנהלים ועובדים.
קטגוריות המשנה בעולם הפיתוח העסקי
בואו ונכיר תהליכי פיתוח עסקי בחלוקה לקטגוריות משנה על פי התחומים המרכזיים שאחראים לשיפור הסיכוי לגדול ולצמוח כחלק מתהליכי פיתוח עסקי באמצעות ניהול שינויי ארגוני וחזרה לצמיחה. פיתוח עסקי מתמקד בהשבחת החברה או העסק שלך. במילים פשוטות להגדיל את הפעילות העסקית, להרחיב את מחזור ההכנסות, להרחיב פלחי שוק ולהגדיל רווחיות. הפעילות העסקית.
פיתוח עסקי המתמקד בעדכון אסטרטגיות עסקיות ושיווקיות
אסטרטגיות וטקטיקות הם הלחם והחמאה של עולמות הפיתוח העסקי. אנו כיועצים עסקיים מתמקדים בעדכון אסטרטגיות קיימות, באיתור הזדמנויות חדשות. כל תהליך נכון של פיתוח עסקי חייב להתחיל במיפוי מצב קיים וניתוח שוק ומתחרים ולכלול בתוכו גם ניתוח SWOT . תהליכים אלה יכולים להתבצע עם הכוחות הניהוליים בחברה, או באמצעות יועץ עסקי מיומן המכיר היטב את התהליכים הקשורים לעדכון אסטרטגיות. אפשר לקבל את השרות המקצועי בפורמט "מיקור חוץ" בעלויות מאג נוחות.
תהליכים אסטרטגיים בתהליך פיתוח עסקי
- צמיחה באמצעות רכישות מתחרים ומיזוג פעילויות
- איתור שותפים אסטרטגיים וחיפוש הזדמנויות עסקיות חדשות.
- בחינת האפשרות לחזק את הבידול המיתוג ואת הצעת הערך ללקוחות.
- לבדוק אפשרות וכדאיות לשיווק וייצור המוצרים או השירותים בעולם?
- מעקב אחרי "טרנדים" שיביא לפיתוח ליין מוצרים או שירותים חדשים.
- חיפוש שווקים חדשים המשיקים לחברה. חיפוש "אוקיאנוסים כחולים".
- שיפור מערכי ההפצה והגדלת ערוצי המכירה והתאמתם לעולם הדיגיטלי.
עדכון אסטרטגיות שיווק ופרסום כחלק מרכזי מתהליך פיתוח עסקי
העולם השיווקי דורש את המיומנויות של יועץ עסקי מיומן. כאן אנו מדברים על עדכון אסטרטגיות שיווק ופרסום. בחיפוש אחרי הזדמנויות חדשות, במעקב אחרי התנודות בצרכים של הלקוחות ובשינויים בשווקים כתוצאה מעדכונים טכנולוגיים. פיתוח עסקי שיווקי מקצועי וממוקד, עוסק גם בהבנת הצרכים של הלקוחות הקיימים ופיתוח וחיזוק הצעת הערך. בין הפעילויות המרכזיות ניתן לציין את הדברים הבאים: מיפוי סוגי הלקוחות, איתור לקוחות חדשים והתאמת הצעת הערך לצרכים של הלקוחות. בניית מערך שיווק ופרסום יעיל יותר. ניתוח עלויות ואימוץ שיטות פרסום ושיווק דיגיטליות. חיזוק התדמית של המותג בעיני הצרכנים והלקוחות. דבר אחרון ומאד חשוב הוא לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות והספקים.
פיתוח עסקי הבא לשפר מערכי המכירות והשרות ללקוחות
עולם המכירות והשקות ללקוחות הופכים כיום לאחד ממנועי הצמיחה הכי חשובים. אין צמיחה והתרחבות עסקית ללא מערך מכירות סופר מקצועי ומערת שרות לקוחות מדהימה. שרות לקוחות ומכירות הן חלק מרכזי בכל תהליך של פיתוח עסקי. היה ותרצו להרחיב בנושא חשוב זה הייתי מבקש כי תקראו את המאמר הבא: "מכירות ושרות כמנוע צמיחה". המשימה כיום לשמר לקוחות לאורך זמן. למנוע נטישה למתחרים ובעיקר לבנות מולם מערכות יחסים תוך יצירת אמון וזמני תגובה מהירים בשרות לקוחות.
פיתוח עסקי העוסק בייעול רצפת היצור, חיסכון בעלויות ותמחור נכון.
היה ואתה לא מסוגל לייצר ביעילות מוצר או שרות, לא מסוגל להיות תחרותי הם באיכות והן במחיר בהשוואה למתחרים יש סיכוי רב שתיעלם מהשוק. תמחור נכון חייב להתבסס על יעילות בכל שרשרת ההספקה והיצור. להבין ולנתח את הצעת הערך של המתחרים ורק אחרי זה תוכל לתמחר נכון את המוצר או השרות ששלך. יחד בתהליכים נצטרך להתמודד עם הנושא החשוב הזה כחלק מרכזי בתהליכי הפיתוח העסקי.
פיתוח עסקי המתמקד בצמיחה באמצעות מיזוגים ורכישות
ככל שהעולם העסקי מתקדם והופך ליותר תחרותי, עסקים וחברות שדורכות במקום, עשויים למצוא את עצמם מחוץ למשחק. צמיחה וגידול בפלחי שוק וברווחיות הם מילות המפתח והקסם בעולם עסקי תחרותי. כאן אנו נכנסים לתמונה כיועצים עסקיים אנו בודקים את ההיתכנות וההיגיון לרכישה ומיזוג? מאתרים חברות ועסקים פוטנציאליים ועוד. חברות פעמים מנסות לצמוח בקצב מהיר יותר באמצעות מיזוגים ורכישות.
הסיבות הנוספות של תהליכי מיזוג ורכישה
חברות חזקות ורווחיות עשויות לרכוש חברות הנמצאות בקשיים, שלהן נוכחות לא קטנה בשווקים. מיזוגים ורכישות יכולים להתבצע היה ומתקיימים התנאים הבאים: היה ורוצים להתרחב לנישה חדשה המשיקה לפעילות הקיימת של החברה הרוכשת? פעמים הרכישה מתבצעת בכדי להשתלט על חדשנות טכנולוגית, פטנטים רשומים, או כל קניין רוחני שניתן להגן עליו. במקרים אחרים הרכישה והמיזוג עשויים להיות בגלל הרצון "להרוג" מתחרה ולהשתלט על פלח השוק שלו ועל לקוחותיו.
פיתוח עסקי ממוקד מטרות – המטרות והשלבים
פיתוח עסקי עוסק בניהול שינויים וצמיחה הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. לכן לפני כל תהליך יש להשקיע זמן משאבים לניתוח שוק, מתחרים והזדמנויות עסקיות. זאת ועוד, מומלץ לבצע מפגשי חשיבה וסיעור מוחות בארגון עם פורום מנהלים והנהלה. אחרי התהליכים החשובים האלה יש להחליט ולהגדיר יעדים ומטרות ריאליות להשגה. המטרות שמבקשים להשיג? דעו כי חובה להקים צוות היגוי לניווט התהליך, אליו מצורף גורם מקצועי שמלווה את התהליך. פיתוח עסקי מקצועי לא מבוצע ללא מעורבות פעילה שלך כמנכ"ל ושל פורום המנהלים בחברה. בהמשך יש לבנות תוכנית עסקית מפורטת הכוללת יעדי משנה ולוחות זמנים.
פיתוח עסקי ארוך טווח
חברות ועסקים מבינים עד כמה חשוב לטפל בתוכניות לטווח הארוך. מי שמתכנן גם לטווח הבינוני והטווח הארוך בדרך כלל זוכה ליתרונות על פני המתחרים שמסתכלים רק על "הכאן ועכשיו". אנו כיועצים עסקיים מבקשים לקבוע כי ראייה רחבה זו, שלך כמנכ"ל חשובה מאד לחברה ולהתפתחותה בטווח של 3-5-8 שנים קדימה. היה ותהליכי פיתוח עסקי מבוצעים בצורה מקצועית ועובדים על פי תוכנית, ניתן בכל הזדמנות לעצור ולבצע בקרה. לבדוק תכנון מול ביצוע? לבדוק עמידה בלוחות זמנים ותקציב? גידול בפלחי שוק, בכמות לקוחות חדשים ובעוד מספר פרמטרים חשובים. בכל נקודת זמן ניתן לבצע פיין טיונינג והתאמות לתוכנית תוך כדי תנועה.
נשמח להיות הגורם המקצועי שיוביל יחד איתך את התהליך.
שותפי לדרך ואני עומדים לשרותך. נשמח לו תבחר בנו להיות שותפים מקצועיים להובלת תהליכי הפיתוח העסקי גם אצלך בארגון. אנחנו כאן בכדי להעניק גם לך מפגש חשיבה – "סיעור מוחות" במתנה שיעסוק בנושא ויאפשר לך להכיר אותנו. שותפי ואני מגיעים מעולמות הניהול, פיתוח עסקי, שיווק ומכירות. כל אחד מאיתנו בעל ידע וניסיון במגוון רחב של תחומים. צלצל 0544-814332 או 03-9032222 ונקבע פגישת היכרות. באפשרותך לשלוח מייל ישירות אלי abc@nihul4u.co.il עם הנושאים המרכזיים שתרצה להתמקד בפגישה הראשונה שלנו.