קורסים – סדנאות - תוכניות למנהלים

 

חברתנו Advanced Business Consulting פעילה מתחילת 2006 בהדרכה והכשרה של מנהלים בחברות ועסקים במגוון סגמנטים בתעשייה הישראלית. קורסים – סדנאות - תכניות למנהלים העוסקים במכירות, שיווק שרות לקוחות ותפעול. המטרה ששמנו לעצמנו מתמקדת ברצון לפתח יכולות ומיומנויות בקרב דור המנהלים הבא. כאן ריכזנו חלק נוסף מתוך מגוון רחב של קורסים – סדנאות - תכניות למנהלים.

קורסים – סדנאות - תוכניות למנהלים בהתאמה אישית

אנו מקדישים מאמץ להתאים את תכניות  קורסים – סדנאות - תכניות למנהלים לעולמות התוכן של המשתתפים כאשר התוצרים מותאמים לפערים הנדרשים לשפר בכל מה שקשור למיומנויות ניהול, מנהיגות, הנעת צוותים ועבודה על פי יעדים. כחברה המתמחה בהדרכה אין אנו  מסתפקים בתובנות והרצאות אקדמיות? אנו משלבים ידע וניסיון מקצועי רב שנים ומצליחים לחבר אותו למתודולוגיות הכי עדכניות בתחומי הניהול המכירות והפיתוח העסקי.

 מנהלים ועובדים טובים – לומדים כל הזמן

אנו מבטיחים יצירת תוכניות הדרכה- סדנאות וקורסים למנהלים המשלבים למידה פרונטלית עם סימולציות – ניתוח אירוע והתאמת החומרים לעולמות התוכן המקצועיים של המשתתפים. בכל מהלך התהליך אנו מבצעים יישום ובקרה ברמת העבודה הניהולית של המשתתפים בארגון. מהווים בעבורם מנטורים הלוקחים חלק בתהליכי היישום בשטח באמצעות בקרה ומשוב לשיפור הביצועים.

למידה והתפתחות מניעים צמיחה

מטרתנו כחברה לפיתוח מנהלים ועובדים היא לתת מענה אמיתי ומובחן לצרכיהם של המשתתפים. החזון המניע אותנו מתמקד ביכולת שלנו להביא כלים מקצועיים עדכניים "לארגז הכלים" של המנהלים המשתתפים. כלים ניהוליים לשימושם של מנהלים ועובדים בעולם העסקים המאתגר של המאה ה- 21. עולם תחרותי שאין לא "רחמים" לכאלה שלא לומדים ומתפתחים. אנו לא מסתפקים בתובנות והרצאות אקדמיות? אנו משלבים ידע וניסיון מקצועי רב שנים ומצליחים לחבר אותו למתודולוגיות הכי עדכניות בתחומי הניהול המכירות והפיתוח העסקי.

תודה,

שאתם בחרתם להשקיע בפיתוח ההון הניהולי. ההשקעה הטובה ביותר לחברות והנהלות המבקשות להמשיך ולהצטיין

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.    

ניהול משברים – שינויים וצמיחה

 

כל חברה או עסק מחויבים לשפר יכולות להתמודדות עם משברים ואו שינויים בשווקים התחרותיים. אנו מאמינים כי משבר עשוי להיות הזדמנות בלתי חוזרת לצמיחה מחודשת. תוכניות, סדנאות וקורסים לשיפור יכולות צוותי הניהול הבכירים להתמודד עם ניהול משברים – שינויים וצמיחה חשובים להמשך ההתפתחות הארגונית והעסקית של כל חברה או עסק המבקשים להיות קשובים לשינויים בשווקים. כיועצים ארגוניים אנו מבקשים לקבוע כי הליך נכון של ניהול שינויים וצמיחה בארגון מזמן בראש ובראשונה הזדמנויות חדשות לחברה.

צמיחה מתוך משבר

מדוע נכון לשפר יכולות ולאמץ מתודולוגיות חדשות בתחום ניהול משברים – שינויים וצמיחה באמצעות למידה וניתוח אירועים מהווה ומהעבר? אנו גם שואלים ועונים מדוע ייעוץ ארגוני חשוב כל כך להצלחת תהליכי שינוי? אנו יועצים ארגוניים, מובילים עשרות רבות של תהליכי ייעוץ ארגוני פיתוח עסקי והובלת תהליכי ניהול שינויים וצמיחה. אנו מבקשים לקבוע כי חברות הנהלות ומנהלים ששיפרו יכולות בתחום של התמודדות עם משברים ושינויים מנצלות מצבי קיצון דווקא לצמיחה. אחרות עשויות לקרוס. חברות עסקיות מצטיינות מתאפיינות  ביכולתן לשמור על רלוונטיות ועדכנות אל מול צרכי השוק והלקוחות.

הבראה שינוי וצמיחה

סדנאות ואו תוכניות לשיפור יכולות ההתמודדות עם מצבי משבר ושינוי, מאפשרות לארגונים ומנהלים להתאים את עצמם בצורה ראויה למציאות עסקית תחרותית, מאתגרת ודינמית ורבת שינויים. כחברה ייעוץ ארגוני וותיקה, אנו מתמקדים ביצירת תהליכים שיתופיים המחברים את העובדים והמנהלים לתהליכים. משה גרימברג וצוות שותפיו הבכירים לדרך מאמינים רק בשיתוף פעולה ויצירת סינרגיה כלל מערכתית, ניתן להטמיע שינויים בהצלחה.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


תודה,

דעו כי בעולם העסקים מצבים קשים ומשברים מייצרים הזדמנויות עבור אלה החזקים מספיק להתמיד איתם. צ'אד בואן

להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.    

תוכנית – סדנה וקורס לשיפור חווית לקוח

 

בעולם העסקים, לקוחות מרוצים ונאמנים הם הנכס הכי חשוב של כל חברה. גם אתם מבינים עד כמה לקוחות מרוצים, הם הבסיס והתנאי ההכרחי והיחיד להצלחה ולשגשוג עסק לאורך זמן. בתחילת העשור השלישי של המאה ה- 21 , אין זה סוד גדול שכוחם של הלקוחות הולך וגובר מיום ליום. עולם העסקים בישראל הפך לתחרותי יותר ויותר. הכוח עובר מהחברות ללקוחות. הכיצד יש באפשרות הסדנאות, קורסים וההדרכות האיכותיות שלנו לשירות לקוחות, ליצור ארגון או חברה המקדשת תרבות ארגונית שבה הלקוחות ממוקמים במקום הראשון.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


 Wow בשירות לקוחות

אנו עוסקים בשיפור מערכי השרות והטיפוח של הלקוחות. עושים זאת באמצעות מגוון רחב של תכניות – סדנאות וקורסים לשיפור חווית לקוח. המטרה ליצור תרבות ארגונית, המבוססת על מצוינות בשירות – כדרך חיים.  כיום חובה לשפר את מיומנויות מתן השירות והמענה ללקוחות בקרב כלל עובדי החברה ובעיקר בקרב העובדים והמנהלים בתחומי שירות הלקוחות והתפעול. מי שיצליח בכך לאורך זמן ישרוד וישגשג. עסקים וחברות המבקשות להמשיך לשגשג ולצמוח חייבות לדאוג שהלקוחות שלהם יהיו תמיד מרוצים.

לקוחות מרוצים – קונים יותר ולא נוטשים

לקוחות מרוצים – לא נוטשים למתחרים. הם בדרך כלל מבצעים קניות המשך. ללקוחות היכולת והכוח לקדם או להוריד כמעט כל חברה או עסק, זאת באמצעות השימוש באינטרנט וברשתות החברתיות שהעבירו את מרכז השליטה והכוח ללקוחות. חווית שרות גרועה זוכה לחשיפה למאות אלפי משתמשים אחרים באמצעות סרטון או פוסט קצר באחת מהרשתות החברתיות. מהי הדרך ליצור לקוחות מרוצים שישתפו ברשתות החברתיות חוויות שירות מעולות? אנו עושים זאת באמצעות סדנת שירות לקוחות, תוכנית הדרכה וקורס למצוינות במתן שירות ללקוחות. המשימה שלנו להכשיר מנהלים איכותיים ומקצועיים בכל מה שקשור לניהול קשרי לקוחות ובניית מערכות יחסים טובות עם לקוחות לאורך זמן.

תודה,

דרוש פחות זמן לתת שירות איכותי, המורכב מרגעי אמת קטנים,  מאשר הזמן הדרוש כדי להתנצל על מתן שירות גרוע.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.  

 

תוכניות – סדנאות - וקורסים לשיפור מיומנויות של חדשנות ויצירתיות

 

כיצד אתם חושבים שאפשר לבנות תרבות של חדשנות ויצירתיות גם אצלכם בארגון? האם זה אפשרי? אולי חשבתם להכיר את המתכון המדויק להפוך ליזם יצירתי – חדשני ומצליח? אנו כעוסקים בהדרכה ופיתוח עסקי חושבים שתחום החדשנות והיצירתיות ניתן ללמידה ולאימוץ. האם קיימת נוסחה "סודית" ליזמות ולחדשנות פורצת דרך? העולם כיום ממחיש ביתר שאת את החשיבות הקריטית להצלחה עסקית בקרב חברות ועסקים המגלים יצירתיות, גמישות מחשבתית, תושייה, הכלת חוסר וודאות, כדרך חיים ניהולית ועסקית.

ללמוד לפרוץ "תקרות זכוכית"

כיום יזמים חדשים ישתדלו מאד לא לחקות את ביל גייטס? אל הבעלים שהקימו את גוגל? או את צוקרברג שבנה את הרשת החברתית פייסבוק? היזמים הגדולים הבאים יתאפיינו ביכולתם למצוא מוצרים ושירותים שיביאו למהפכה וייצרו ערך. ערך ראשוני למשתמשים. הם מחויבים ליצור שינוי להתניע מהפכה. הכיצד מאמצים דפוס חשיבה של יזם? את זה ננסה ללמד במסגרת תכניות – סדנאות - וקורסים לשיפור מיומנויות בתחום החדשנות והיצירתיות

חפשו להימצא באוקיינוס הכחול

פיטר תיל ממליץ כי נכון להפסיק להיות עבדים לתחרותיות המטורפת. הוא מדגיש כי בדרך כלל ככל אנו מתחרים יותר – אנו מרווחים פחות, הן ברמה האישית, הניהולית וברמה התאגידית. הדבר מתקשר לצורך של תאגידים וחברות לברוח "מהאוקיינוס האדום".  לדבריו השחרור מהצורך האובססיבי לתחרות – הוא המפתח החשוב ביותר להצלחה בתחום החדשנות והיזמות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


תוכניות – סדנאות - וקורסים הגורמים למשתתפים לחשוב "מחוץ לקופסה"

במבגרת התהליכים נלמד כי יזמים בתחילת דרכם אמורים לבצע מיפוי וסריקת שוק ולחפש לעצמם את התשובה הבאה: היה והייתי רוצה להצליח כיזם? מהי החברה או השרות שתביא הכי הרבה ערך שאף אחד עדיין לא פיתח ובנה? היה ומתמקדים בשאלה הקריטית ומוצאים קצה חוט לנוע לשם – יש להקצות את מלוא האנרגיות ולמצות את התהליך עד הסוף. בהבנתי כיועץ ארגוני ומוביל תהליכי שינוי צמיחה וליווי חברות הזנק, המושג הכי מתאים ליזמים מתבטא בשאלה שאני תמיד שואל אתם בתחילת ההכרות שלנו: "האם אתה מוכן "להתאבד" על השגת המטרה או החלום שלך?

תודה,

הצלחה היא מעבר מכישלון לכישלון מבלי לאבד התלהבות. צ'רצ'יל. תגמל כישלונות מצוינים, פחות הצלחה בינוניות. פיל דניאלס

להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המתמקדים בחדשנות ויצירתיות ומותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.    

תוכניות – סדנאות - וקורסים לשיפור מיומנויות ניהול בחברות משפחתיות

 

תכניות – סדנאות - וקורסים למנהלים העוסקים בניהול ומנהיגות מקדמת של בעלי עסקים קטנים וחברות משפחתיות. שמחים להציג במיוחד לכם מגוון רחב של תכניות – סדנאות - וקורסים עדכניים  לחברות SMB ולחברות משפחתיות המבקשים לשפר ביצועי ניהול מנהיגות והנעת משימות וצוותים. קורס ניהול – תוכנית או סדנה המותאם לחברות בינוניות קטנות ולחברות משפחתיות ולנותני שירות המבקשים לשפר את ביצועי הניהול המנהיגות ובעיקר את יכולת הנעת משימות וצוותים.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


ההשקעה בפיתוח והעצמת מנהלים ועובדים ראויה

אין אני מכיר מנכ"ל או בעלים של חברה גדולה בינונית או קטנה שלא מייחל לכך שעובדיו ומנהליו יהיו מסוגלים להתמודד עם מגוון רחב יותר של משימות בכדי להתפנות לעסוק בעיקר ולא בטפל. עובדים ומנהלים מיומנים היודעים להתמודד עם מצבים משתנים ולא פוחדים משינוי עשויים להיות הקלף המנצח בעולם העסקים העתידי.  אנו מציעים כי תשקלו לבחור להעניק להם ובעיקר לכם כבעלים,  קורס ניהול ומנהיגות עדכני ואפקטיבי שאמור להביא אותם ואותך כמנכ"ל ובעלים למקום הרבה יותר טוב בהערכות לקראת האתגרים העסקיים העתידיים.

חברות קטנות ומשפחתיות מניעות צמיחה

קורס ניהול ומנהיגות ברמה הארגונית בחברות משפחתיות ובעסקים קטנים מביא לשיפור חד ביכולות ונותן מענה לצרכים המשתנים של הארגון. דעו לכם כי למעלה מ- 80 אחוז מהתל"ג נוצר בקרב עסקים קטנים וחברות משפחתיות. עסקים בשליטה משפחתית צפויים לעלות בהיקפם ובהשפעתם על החברה והכלכלה המקומית. זאת הסיבה שאנו החלטנו למקד תוכנית ייעודית לשיפור מערכי ניהול ומנהיגות בקרב חברות משפחתיות ועסקים קטנים.

תודה,

ניהול חברה משפחתית .... קשה הרבה יותר מאשר ניהול תאגיד ענק. מהי הדרך היותר נכונה להתנהל בתוך המשפחה?

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים של חברה משפחתית או חברה קטנה. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

למידע נוסף ולפרטים נוספים

קורסים למנהלים | ליווי ומנטורינג להנהלות - 09-9032222 | תכניות הדרכה והעצמה פנים ארגוניים 054-824332 | הדרכת מכירות ושרות לקוחות - 09-9032222 |  הרצאות ומפגשי חשיבה 054-814332

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים