אנו מאמינים כי בכדי לשרוד כמנהלים וכבעלי חברות ועסקים בעולם משתנה ומאד לא יציב ותחרותי חובה עלינו לאמץ חזון ותרבות עסקית ערכית. לאמץ תרבות של מנהלים החרדים כמעט 24/7 ושומרים על עירונות מול המתחרים והתהליכים בשוק. המחיר אינו כלל קל. אנו כיועצים ארגוניים - יועצים עסקיים, אוהבים לשתף ידע. אנו מעניקים גם לכם את האפשרות לבקר ולסייר בבלוג הניהולי המקצועי. מאגר המכיל מאות מאמרים ופוסטים בנושאים הקשורים לעולמות הניהול השונים. תמצאו שם מאמרים על פיתוח מנהלים, שיפור מערכי שרות לקוחות. ייעוץ אסטרטגי, פיתוח עסקי, חזון, ערכים ומנהיגות והנעת צוותים.

חזון ותרבות ניהולית ועסקית קריטיים להמשך הצמיחה

עולם העסקים מחויב כיום לאמת תרבות ערכים וחזון שהלקוחות והעובדים יוכלו להתחבר אליו. בבלוג הניהולי תוכלו למצוא לא מעט מידע רלוונטי בנושא חשוב זה. בנושא של חזון ותרבות עסקית וניהולית ולא מעט מאמרים ומדריכים מקצועיים בתחום הייעוץ הארגוני, ייעוץ עסקי, הנעת תהליכי שינוי וצמיחה ועוד. בנוסף, יש לכם אפשרות לבחור הרצאות ימי עיון וסדנאות קצרות בתחומים המציגים את כלל האתגרים שלנו כמנהלים בעולם של המחר. עולם שנמצא מיד אחרי הפינה והוא מוסתר לנו. כיום, אנו כמנהלים נהיה חייבים להבין כי הדבר הקבוע בתקופה המאתגרת שאנו חיים – הוא השינוי. שינוי ארגוני כדרך חיים.

גמישות ויצירתיות כמנוע צמיחה

אתם כמנהלים וכבעלי עסקים מחויבים לגלות גמישות מחשבתית ויצירתיות. זאת בכדי להצליח בעולם משתנה ומאד תחרותי. כיועצים עסקיים אנו ממליצים לכם לצאת פעם אחר פעם מאזורי הנוחות המוכרים והמוגנים שלכם. התחרות העסקית המאבקים והשחיקה מחייבים ארגונים ומנהלים אחת לכמה שנים להמציא את עצמם מחדש. הדבר נכון שבעתיים לנו כמנהלים וכבני אדם בחברה התזזיתית של המאה ה- 21. מידע נוסף ומאמרים בתחום ניהול השינוי ויצירתיות תוכלו למצוא בבלוג הניהולי שלנו.

לא החזקים שורדים

בהרצאות ננסה לגרום למשתתפים להבין מה יידרש לשפר בכדי להמשיך ולהיות מנהלים עסקיים מצטיינים וטובים. נכיר עד כמה חזון ערכים ותרבות עסקית וניהולית חשובים להצלחה עסקית. נציג את הצורך להבין כי לא "החזקים שורדים" בעולמות של תחרות. פעמים דווקא אלה המציגים גמישות ויכולת שינוי מצליחים הרבה יותר. נבחן את הדרכים להפוך משבר להזדמנויות צמיחה. נבין עד כמה אופטימיות ויכולת תקשורתית מפותחת עשויה לאפשר לנו ליצור חיבורים ובריתות שיעצימו את סיכויי ההישרדות והצמיחה.

הרצאות לשיפור ביצועי שרות לקוחות ומכירות

אנו מתמחים בהדרכת מכירות ושיפור ביצועים בקרב מערכי שרות לקוחות וותיקים. כיועצים ארגוניים, גדלנו וצמחנו מתוך עולם המכירות יש לנו היכרות מעמיקה ואינטימית עם התחושות הרגשות והקשיים לבצע מכירות איכותיות ולשרוד שנים בתחומי המכירות והשירות ללקוחות. תוכניות ההדרכה לשיפור מערכי המכירות מעניקה כלים ומיומנויות בשיפור ההבנה הפסיכולוגיות של מניעי הקניה ו/או הדחייה בקרב הלקוחות. אנו משפרים את מיומנויות משא ומתן בתהליכי המכירה, מעניקים כלים עדכניים לשימור לקוחות ומכירות המשך.

חזון ותרבות וערכים מביאים למנהיגות מעצימה

כשאנחנו מדברים על שיפור יכולות הניהול והמנהיגות והתאמתם לאתגרים של השנים הבאות אנו קודם כל מדברים על עולם ללא גבולות. על עולם שבו הלקוחות הפכו לדבר היחידי החשוב. הכיצד מנהלים וחברות אמורים חזון תרבות וערכים ראויים שיאפשרו להם לנהל עסקים וחברות בעולם חסר יציבות. פעמים חוסר היציבות מייצר קניבליזציה והיעלמותם של דינוזאורים עסקיים כמו נוקיה, מוטורולה ואחרים פתחו דלתות לחברות צעירות יזמיות המותאמות הרבה יותר לשינויים בשווקים. חברות ומנהלים שלא ידעו להשביח ולהעצים את המשאב האנושי באופן כללי ובעיקר בתחום השרות ללקוחות, ימצאו את עצמם בסכנת היכחדות.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


מידע זה כוח. שפרו ועדכנו מיומנויות ניהול

ההרצאות והסדנאות הקצרות שלנו עוסקות בהיערכות הנכונה שעל חברות ועסקים כמו גם על בעלי חברות ומנכ"לים להבין שהגיע הזמן לעדכן את הדיסקט. הגיע הזמן לעדכן את ארגז הכלים המקצועי והניהולי לקראת האתגרים של המאה ה- 21. כדי לצמוח ולהתקדם פעמים הרצאות השראה למנהלים ועובדים מהוות את המפתח להתנעת תהליכים גדולים יותר. כמנהלים גם אנו זקוקים לסיפורי השראה. בהרצאות ובימי העיון נגע בנושאים הכי מעניינים אותכם. נציף דילמות מתחום הניהול המנהיגות והיזמות והחדשנות.

כנסו לבלוג שלנו - אמצו תרבות למידה והעשרה

מה תפקידן של הרצאות למנהלים? תפקידן ליצור חזון ותרבות ארגונית המקדשת למידה והתפתחות ברמת הארגון. הארגון ההנהלה ואתה כמנכ"ל מודעים לצורך לעצור מפעם לפעם ולו לשעתיים שלוש בכדי להעניק ולהטעין את עובדיך ומנהליך בידע חדש. היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד, בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית. זה גם המקום לשלוח אותכם לסייר בבלוג הניהולי הגדול שלנו שם תמצאו מאמרים ופוסטים במגוון רחב של תחומי הניהול השונים.

להזמנת הרצאת השראה פנה ישירות אלי

להזמנת הרצאות וסדנאות קצרות וממוקדות בנושא של "עדכון ארגז הכלים הניהולי". פנו ישירות למייל של משה גרימברג - abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות. צלצלו ישירות לנייד שלי 0544-814332 או ל- 03-9032222 ונקבע פגישה.