בכדי לנסות ולהבין את חישובי העלות תועלת של יועץ שיווק איכותי היה נכון כי נתעמק בכמה דברים תחילה. אתם חייבים להבין כי יעוץ שיווקי מקצועי תמיד נדרש ונחוץ בכל חברה או עסק. הן במסגרת תפקיד ניהולי פנים ארגוני, והן באמצעות שימוש ביועצים חיצוניים. ייעוץ שיווקי נדרש בתקופות של רגיעה צמיחה ונדרש אף יותר בתקופות של משברים ואי יציבות כלכלית ועסקית. ייעוץ שיווקי מקצועי אמור לעדכן ולהתאים את האסטרטגיה השיווקית ואת מערכי המכירות למצבים משתנים בשווקים תחרותיים. להתאים את המסרים השונים לקהלי היעד. לחדד את המסרים הפרסומיים ולבחור נכון יותר את ערוצי ההפצה והמכירות המתאימים לשינויים בשווקים.

תחומי האחריות של ייעוץ שיווקי.

באחריותו של יועץ שיווק איכותי, לבנות תמהיל רחב יותר של שירותים ומוצרים. לחזק את המיתוג ולהמשיך ליצור בידול חזק ומשמעותי יותר בקרב הלקוחות הקיימים ובעיקר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. בתקופות משבר והאטה תפקידיו של יועץ השיווק קריטיים אף יותר להמשך ההצלחה והישרדות של החברה והעסק. אני מבקש לשאול ולנסות להציג כאן את העלויות והתרומה של יועץ שיווק וייעוץ שיווקי איכותי לחברות ולעסקים משפחתיים.

מערך השיווק - מיפוי מצב קיים וניתוח שוק ומתחרים

בפגישות ההיכרות הראשונות אנו תמיד מבצעים מבחן קצר שבו אנו מנסים להבין את תמונת המציאות של המנכ"ל, הבעלים וההנהלה למצב האמיתי של העסק או החברה. כחלק מתהליכי מיפוי מצב קיים ואפיון צרכים, אנו מבקשים מהם לענות על שאלון קצר וממוקד. חלקו עוסק במענה לשאלות המרכזיות הבאות:

השאלות המרכזיות לגבי נחיצות הייעוץ השיווקי

  • המיתוג והבידול שלך בהשוואה למתחרים דרך עיני הלקוחות היכן אתם נמצאים? האם טוב משמעותית מהאחרים? דומה לאחרים? או נמוך משמעותית מהטובים שבמתחרים שלך?
  • היה ובאפשרותך לרענן את מחלקת השיווק? האם הייתם עושים זאת כעת? או הייתם מקצים משאבים במקום אחר?
  • הכיצד אתה מדרג את איכות הפרסום שלך בהשוואה למתחרים? האם החזר ההשקעה שווה? האם ערוצי הפרסום והמסרים נכונים?
  • מה אחוזי ההמרה של הלידים המגיעים אליך? מה אחוזי הסגירה של מנהלי המכירות ובעיקר מהם אחוזי הנטישה של הלקוחות הוותיקים?
  • השאלה האחרונה ואולי החשובה מכולן עוסקת בנושא הכי חשוב בעולם העסקי?: האם החברה ואתה מרווחים כסף מספיק מהפעילות? או מביאים "כסף מהבית" בכדי לסגור הפסדים כתוצאה מניהול מערכי השיווק והמכירות בצורה לא מספיק יעילה?
  • השאלה האחרונה תמיד מתמקדת באם אתה כמנכ"ל או כבעלים, מבין שהגיע השעה להיעזר ביועץ שיווקי מקצועי ומיומן? זאת השאלה החשובה ביותר בהתנעת התהליך. רבים מהמנכ"לים והבעלים מתקשים עם ההבנה והתחושה כי עליהם "לשחרר" ונכון כי יתמקדו בתחומים שלהם יש הכי הרבה ידע וערך.

מפגש היכרות ללא עלות ומחויבות

אין כל משמעות למענה גורף של תשובות נכונות לכל השאלות. היה ואחרי מפגש היכרות ראשוני, ללא עלות וללא מחויבות, לא הצלחתי לשכנע אותך כמנכ"ל או כבעלים שמעורבותי כיועץ שיווקי עשויה להביא לך הרבה יותר ערך ותועלת מאשר עלות העסקתי בתחום הייעוץ השיווקי – הרי כשלתי בתפקידי. היה ותרצה לבדוק את הכדאיות להתנעת תהליכים המביאים לעדכון האסטרטגיה השיווקית? צור איתי קשר ישיר או צלצל לנייד האישי שלי: 0544814332

מהי עלות המכר? עלות מערכי הפרסום וההפצה?

היה ואתם חברה או עסק מסחרי, סביר להניח כי במאזן יש סעיף מרכזי שכולל את עלויות השיווק, הפרסום ועלויות המכר. הכוונה לעלויות ישירות של מערכי המכירות, שירות הלקוחות ועוד עלויות עקיפות שקשורות להשקעה היקרה האמורה להביא מכירות להגדיל פלח שוק ובעיקר למכור במחיר הנכון בכדי שתשמר הרווחיות. למכור בהפסד זאת חוכמה לא גדולה ולא מתאימה לחברות ועסקים המבקשים להרוויח כסף. יועץ שיווקי מקצועי אחראי להביא פעם אחר פעם שיפור מהותי בתוצאות. בעיקר אחראי לשיפור "השורה התחתונה" במאזן. בשורת הרווח.

ייעוץ שיווקי אפקטיבי

יועץ שיווקי או מנהל שיווק בחברה אמור להיות זה שמתפקידיו המרכזיים, להיות אחראי להביא יותר לקוחות. יותר מכירות, להגדיל פלחי שוק על חשבון המתחרים ובעיקר אחראי על שיפור הרווחיות בתקופות רגיעה ובעיקר בתקופות של אי יציבות, מיתון ומשברים עסקיים. כיום עולם העסקים נעשה מורכב יותר ויותר. מערכי הפרסום, ערוצי השיווק והמידיה מחייבים התמקצעות עמוקה בכדי לדעת למקסם את התוצאות. חברות ועסקים רבים מתמודדים עם חוסר ידע מקצועי וניסיון מספיק בכדי להצליח להתמודד עם המגוון הרחב של אמצעי וערוצי השיווק והפרסום.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


ייעוץ שיווקי מביא הרבה יותר לקוחות

עסקים, הנהלות ומנכ"לים לא מספיק מיומנים ומקצועיים מבזבזים יותר מידי משאבים על מערכי שיווק וערוצי פרסום שמניבים תוצאות לא מספיק טובות. מנגד יועצים שיווקיים המכירים היטב את "סודות המקצוע" מצליחים פעם אחר פעם להוציא הרבה יותר תוצאות מכל שקל המוקצה לשיווק ולמכירות. הם מצליחים להביא להגדלת כמות הלקוחות, להביא ליותר מכירות ובעיקר לחזק את המיתוג והבידול גם בתקופות של חוסר יציבות ומשבר.

יעוץ שיווקי עדכני ואפקטיבי

מהי הדרך היותר נכונה לאמץ וליישם ייעוץ שיווקי עדכני ולבחור נכון יועץ שיווקי איכותי לחברה או לעסק שלך בתקופות משבר? הידע והניסיון שלנו יאפשרו לך לבחון להקטין את עלויות הפרסום והשיווק. נביא לשיפור בעלויות ונשאף להגיע לאופטימיזציה וליעילות הרבה יותר גדולה. לקבל הרבה יותר מכל שקל שמוקצה לפרסום ולשיווק. אנו נביא לתהליכים ניסיון וידע מצטבר של למעלה מ- 20 שנות עבודה וייעוץ בתחומי הניהול, השיווק המכירות והפרסום. הגיע אולי הזמן לקבל החלטה מושכלת ולבחור לא לעשות שוב ושוב את אותן הטעויות, ובעיקר להמשיך לדרוך במקום?

מהו השלב הבא?

הגיע הזמן ללמוד מהטובים ביותר, ללמוד לשכפל הצלחות ובעיקר נוביל יחד שינוי בכל מה שקשור לניהול משאבים נכון יותר בתחום הפרסום, ניהול ההפצה והשיווק. לאורך השנים, הלקוחות שלנו היו מאד מרוצים. הם חוו שינויים מהותיים בתחום שיפור מערכי המכירות, גידול בתפוקות ובעיקר מיצוי טוב יותר של תקציבי הפרסום והשיווק שהביאו לגידול מהיר במכירות וברווחים. חשוב להבין כי יעוץ שיווקי הוא תהליך המחייב סבלנות ואורך רוח. אין אנו יודעים לעשות "קסמים" וליצר שינוי ברגע. מעורבות של ייעוץ שיווקי לפרויקט נקודתי עשוי להמשך מספר שבועות. ייעוץ שיווקי בפורמט של "מיקור חוץ" לתקופות ארוכות יכול להיות הרבה יותר יעיל ונכון.

האם השירות שווה גם לך?

פעמים כולנו מגיעים לשאלת מיליון הדולר? אז כמה זה עולה לנו? האם המחיר יביא לערך? ומהו הערך הצפוי? גם כאן בעלי חברות, מנכ"לים מתמודדים עם אותן המחשבות והשאלות. השאלה היא כמה שרות זה שווה לך... כמה שווה לך לעדכן את התוכנית השיווק ולהתאימה לשינויים בשוק המטרה שלך? האם הגיע הזמן להגיע ולמקסם את מערך השיווק ולהפוך אותו לאפקטיבי יותר? האם תתנגד להגדיל מכירות? להביא יותר לקוחות מפלחי שוק חדשים? להקטין את אחוזי הנטישה, להגדיל את אחוזי ההמרה של הלידים? ובעיקר לבצע "מתיחת פנים" למותג לשם חיזוק הבידול מול הלקוחות והמתחרים. אנו מניחים כי לא תתנגד כלל.

מיקור חוץ יכול מאד להתאים

מניח כי גם אתה, כמו רבים אחרים תשמח לדעת שניתן לקבל הרבה יותר מכל שקל שאתה מקצה לשיווק ופרסום? לבסוף אנו מבקשים לשאול, כמה שווה לך להוריד אחריות מכתפיך לאיש מקצוע כך שאתה כמנכ"ל וכבעלים תתמקד בדברים שרק אתה יכול לעשותם? אני מניח ובטוח כי תדע לחשב את העלויות האלה, את החיסכון בזמן, במשאבים ובאנרגיות הניהוליות שלך? תדע לקבל את ההחלטה הנכונה שהגיע הזמן לשקול שימוש בייעוץ שיווקי מקצועי באמצעות "מיקור חוץ". אנו מתאימים לכל חברה עסק או לקוח את המוצרים והשירותים המתאימים לו.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


הגיע הזמן שנקבע פגישת היכרות.

זאת ועוד, אנו עושים זאת אחרי שלב "מיפוי מצב קיים" שלאחריו אנו מציגים תוכנית קצרה וממוקדת הבאה להביא לשינוי במערכי השיווק המכירות ואף בתחום של עדכון האסטרטגיה העסקית. המלצתי תמיד לבחור לבצע שלב זה גם באם לא תתקדם איתי לשלבים הבאים. ייעוץ שיווקי טוב ומקצועי עולה כסף. השימוש בייעוץ שיווקי חיצוני עולה הרבה פחות מהעסקה של מנהל שיווק במשרה מלאה. אני מניח כי היה ונגעתם לקרוא את הפוסט עד השלב הזה בטוח כי הבנתם את התרומה שעשויה לנבוע גם לך מהשימוש ביועץ שיווק ואו בייעוץ שיווקי איכותי לחברות ולעסקים משפחתיים הדומים לפרופיל העסק שלך.

שלישי או חמישי השבוע?

ה- ROI בהחלטה להשתמש בנו יהיה גבוה במיוחד ובעיקר התמורה תהיה גבוה ושווה לך כמנכ"ל או כבעלים. אני מציע כי נקבע פגישת עבודה להיכרות. פגישה ללא עלות ומחויבות מצידך שבה ננסה יחד לבחון האם נכון להתניע לפחות את התהליך הראשוני של מיפוי מצב קיים? צלצל ישירות אלי היה ותרצה להרחיב בנושא - 0544814332 או שלח לי מייל לכתובת הבאה: abc@nihul4u.co.il.