כיום העולם העסקי הפך לתחרותי הרבה יותר. לקוחות מאבדים סבלנות לחברות אשר הצעת הערך ורמת השרות שלה לא עומדת בסף הגבוה של השוק. היום התחרות על כל לקוח ולקוח הולכת להיות קשה יותר. תחרות רבה ומאד אגרסיבית מול המתחרים? מול גיוס ושימור כוח אדם מקצועי בתחום המכירות והשרות ללקוחות? מתברר כי כל ארגון וחברה עסקית נמדדים בכל רגע על פי 2 פרמטרים עיקריים: הראשון- יכולת המכירה של צוות המוכרנים בשטח ואו במוקדי המכירה הטלפוניים. השני- יכולת הארגון העסקי להעניק שרות יוצא מהכלל ולמנוע מצב של נטישת לקוחות למתחרים.
ניהול ושיפור צוותי מכירות – צורך קיומי
ניהול ושיפור צוותי מכירות בעת הזאת היא צורך הכרחי לכל חברה או ארגון עסקי המבקש להמשיך לצמוח. אין זה סוד כי גידול במחזור המכירות הוא אחד המדדים המרכזיים להצלחת כל חברה בינונית קטנה או חברה משפחתית. כיום הנהלות ומנכ"לים מתמודדים מול שחקנים חדשים בשווקים המנסים לנגוס בפלחי השוק הקיימים. הם מנסים להיות יצירתיים ולבנות אסטרטגיות 'חדירה' מאד אגרסיביים כולל הורדת מחירים. כולם מנסים לייצר את מודל המכירות האולטימטיבי שיצליח להתחרות על ליבו של הצרכן הן בשווקים הקמעונאיים והן מול המשתמש הפרטי.
ההשקעה בהדרכה ופיתוח צוותי מכירות ושרות תמיד כדאית
הנהלות מנכ"לים מבינים כיום כי אין מנוס מלהשקיע בפיתוח מיומנויות של צוותי מכירות ושרות לקוחות. הם מבינות כי יש הכרח להשקיע בקיום השתלמות מקצועיות, הדרכות לצוותי המכירות והשרות, וסדנאות לשיפור מיומנויות המכירה של צוותי המכירות ושל המנהלים. מכירות ושרות הפכו כיום לנושאים היותר חשובים באסטרטגיה העסקית והשיווקית של כל חברה עסקית. אנו כאן ננסה להציג לכם מספר חלופות ושיטות העצמה והדרכה הבאות להביא לשיפור מערכי הניהול של צוותי מכירות ושרות לקוחות תוך שיפור דרסטי באחוזי הסגירה ובהקטנת אחוזי הנטישה של הלקוחות הקיימים.
פיתוח והעצמה של מערכי מכירות ושרות
אנו ב- Advanced Business Consulting עוסקים בפיתוח והעצמה של מערכי מכירות ושרות. מתמקדים בשיפור תהליכי מכירה, החל מתכנים וסדנאות לאנשי המכירות שנמצאים בחזית הארגון ובמגע עם הלקוח. מתמודדים עם שיפור והעצמה של מוקדי השרות והמכירה. משפרים ביצועים ניהוליים של מנהלי צוותים, מנהלי מכירות ושיווק. מתמקדים באימוץ מודל מכירות ושרות המותאם לעשור השלישי של המאה ה- 21. עושים זאת באמצעות אימון מכירות וליווי מכירות שטח. לאורך סדנאות והקורסים לשיפור מיומנויות אנו אף מלמדים להשתמש בתבניות חשיבה, ובשיפור יכולת התקשורת והאינטליגנציה הרגשית בקרב העוסקים במכירות ושרות. מביאים לשיפור חד ביכולות ניהול המו"מ, אימוץ אסטרטגיות מכירה המעניקות ללקוחות ערך מדיד ובעיקר משפרים את היכולת של צוותי המכירה להבין כי מכירות הוא מקצוע נכובד ורב ערך.
מה מבדיל אותנו מתוכניות הדרכה אחרות לצוותי מכירות
אנו במסגרת ניהול ושיפור צוותי מכירות באמצעות קורסים וסדנאות ייחודיות מתמקדים בתחומים היותר חשובים לטווח הארוך. אנו מתמקדים בפיתוח מנהלים באמצעות התמקדות ב- 2 תחומים עיקריים:
הראשון: איזון ומידתיות
אנו מאמינים כי במסגרת החיים האישיים של כל אחד מאיתנו יש מקום להצטיינות בעבודה ובתחומים הניהוליים מבלי לפגוע בתחומים האחרים החשובים לא פחות. אנו מחויבים להחזיק את כל 'הכדורים' באוויר. לדאוג כי כדורי הקריירה, המשפחה, החברה, התרבות, הבריאות, האתיקה וניהול קריירה וכספים. אנו עוזרים למנהלים ולעובדים המשתתפים בתוכניות העצמה, בקורסים ובסדנאות להצליח לא רק בעבודה, אלא גם בחיים שמחוץ לעבודה. אנו יודעים בוודאות כי הצרכים האישיים/ אישיותיים של האדם משפיעים באופן דרמטי על הפרודוקטיביות שלו בעבודה.
השני: מתמקדים בפיתוח ולא רק בהדרכה?
ככלל, אנו עוסקים בפיתוח ולא בהדרכה, ולא באימון במסגרת תהליכי העצמה ושיפור ביצועים של מנהלים וצוותי מכירות ושרות לקוחות. מרבית חברות ההדרכה והאימון עוסקות בהקניית מיומנויות בתחום הידע כמו למשל: לימודי אקסל ותוכנות חדישות, אנגלית עסקית משופרת ועוד'. בתחום הכישורים מתמקדים בניהול זמן, ניהול משימות, הצגה אפקטיבית של נושא, שפת גוף ועוד. בדרך כלל זה נעשה באמצעות סמינרים והרצאות חד יומיות. במחקר עולמי של 'זירוקס' נימצא כי אנשים מאבדים 87%! מהידע שלהם בתוך חודש מסיום ההדרכה. מתברר כי יש התלהבות ואח"כ שקיעה ואיבוד מידע.
ניתוח הממצאים מראה כי יש אנשים המאבדים את כל מאת האחוזים. אנחנו עובדים במסגרת תוכנית פיתוח מנהלים והעצמה עם המשתתפים על פיתוח, קודם כל ב – 3 מימדים, כאשר הבסיס שלנו אינו בכישורים ובידע, אלא בדימוי העצמי, בגישות, במוטיבציה ובמטרות. אלה הם המימדים העוסקים בפיתוח והעצמה לטווח הארוך.
ניהול ושיפור צוותי מכירות בהתאמה אישית
העבודה שלנו הינה תהליכית ומותאמת ככפפה לצרכי המנהל והארגון. אנו משתדלים להביא את המתודולוגיה הכי עדכנית ומתאימה אותה לצרכים של הארגון מנהליו ועובדיו. יש לנו ניסיון מוכח מהשטח הכולל הכרות אינטימית ואישית עם אתגרי הניהול והשיווק המודרניים. אנו מקדשים את תפיסה רב חושית המתמקדת בעבודה בעשייה ובהתנסות אישית הכוללת "חזרה בהפוגות". אנו מעניקים תמיכה וליווי ארוך טווח במייל ובטלפון כחלק מהתוכניות ומהליווי השנתי. הפעילויות שלנו בתחום הדרכה וליווי מנהלים וארגונים ממוקדת וחסכונית בזמן. יש בה שילוב של עבודה אישית וקבוצתית. אנו מאמינים כי שילוב של פיתוח אישי וארגוני נחוץ להצלחה. חשיבותו של משולש התקשורת וכישורי האינטליגנציה הרגשית כחלק מרכזי מכישורי ניהול ומנהיגות. יש לנו ניסיון ניהולי שיווקי עתיר שנים, וצוות שותפים בכירים לדרך תומכים בתהליכים על פי צורך.
מנהלים מצטיינים לא מפסיקים ללמוד אף פעם
מה בין מנהל מצליח למנהל מעולה? כיצד הופך מנהל טוב לעוד יותר מוצלח? מדוע הופך ארגון לארגון מוביל בתחומו מה הופך אותו לארגון מצטיין לאורך זמן? ג’ק וולטש, המנכ"ל האגדי של הענק האמריקאיGE אמר: "עוד לא ראיתי מנהל טוב מידי" ואני מוסיף ואומר, כי הדבר נכון גם לגבי ארגונים טובים ומצליחים. בשני המקרים הוא צודק. תמיד יש מה ללמוד ולשפר ברמה האישית והארגונית גם יחד. תוכניות ההדרכה הקורסים למנהלים ולצוותי מכירות ושרות מעניקות למשתתפים סביבה מוגנת ללמידה והתפתחות מקצועית ואישית ארוכת טווח.
- יעוץ ואסטרטגיה לארגונים ולמנכ"לים
- פיתוח והעצמה של מנהלים ועובדים המזוהים כפוטנציאל לצמיחה
- ליווי והעצמה למנהלים בחברות הזנק
- שיפור כישורי ניהול ומנהיגות
- הובלה וליווי ארגונים הנהלות ומנכ"לים בתהליכי שינוי וצמיחה.
נכון שניפגש?
סקרנים ומבקשים לגלות עוד פרטים? מוזמנים לגלוש באתר שלי, בבלוג הניהולי הגדול ביותר למידע בתחומי ניהול שיווק מכירות ופיתוח עסקי. תוכלו לקבל מידע רב וחשוב על תוכניות פיתוח מנהלים. שם תוכלו לקרוא מאמרים וללמוד עוד על הגישה והשיטה שלי למכירות אפקטיביות. תוכלו לזהות את המתודולוגיה שאנו מאמינים בה האומרת כי נכון לשים את הלקוחות במקום הראשון, גם בתחום המכירות! בנוסף תוכלו לגלות באתר מידע רחב על מגוון רחב של הקורסים לשיפור מיומנויות מכירה, סדנת מכירות וליווי ואימון צוותי מכירות שטח. לעוסקים במכירות אנו ממליצים להיכנס לבלוג ולקבל מידע וטיפים מעולים לאימוץ בקרב אלה הרואים במכירות דרך חיים ומקצוע מכובד.
המכירות קריטיות להמשך ההצלחה העסקית
אין זה סוד ובטוח כי נסכים לקביעה האומרת כי פיתוח מנהלים וראשי צוות מכירות חשוב ביותר. כיום, הדרכות קורסים וסדנאות בתחום שיפור מיומנויות ניהול ומכירות קריטיים להצלחה עסקית שלך כמנכ"ל וכבעלים של עסק קטן או בינוני. הנושאים החשובים שמתמקדים בשיפור מיומנויות שלך בתחום המכירות. שיפור נוסף ביכולת שלך לנהל ולהפעיל בצורה טובה יותר את מנהלי המכירות ונציגי המכירות שלך? הכיצד יחד נבנה תוכנית הדרכה והעצמה אישית בעבורם באמצעות סדנת מכירות איכותית מקצועית ואפקטיבית.
זה נמצא על סדר היום הניהולי אצלך בחברה ואתה מבקש לשמוע עוד…
זה הזמן להיפגש. זהו המקום, להציע לך להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 03-9032222 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת שירותי הדרכה סדנאות קורסים לשיפור מערכי המכירות והשירות ללקוחות, המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.