מהו תהליך נכון של פיתוח מנהלים? פיתוח מנהלים במובן הרחב של הביטוי הינו תהליך הכשרתי שנועד להקנות למנהלים ולצוותי הניהול ברמות השונות כלים עדכניים למלא את תפקידם הניהולי בצורה מקצועית, אפקטיבית ומניעה עובדים וצוותים להשיג מטרות ראויות. פיתוח מנהלים בא להעניק למשתתפים נקודת מבט רחבה על תפקידיו של המנהל בדרגות השונות. אנו כיועצים ארגוניים, עושים זאת מתוך אמונה והבנה כי מנהלים מצטיינים מחויבים למתן דוגמה אישית וסט ערכים וחזון ראוי להערכה.

פיתוח מנהלים בהתאמה כירורגית

אנו מקפידים כי תהליכי פיתוח מנהלים יבוצעו מול הארגונים המלווים בהתאמה מלאה לצרכים ולרמת המשתתפים. לכן אנו מקפידים כי היקפי התכניות לפיתוח מנהלים – הכשרת מנהלים – קורסי המנהלים יותאמו על פי הפערים והחוסרים במיומנויות שהארגון מבקש  להשלים. מתברר כי הרצון של הנהלה או מנכ"ל להשקיע בפיתוח מנהלים והעצמתם מגיעה מהתובנה שפיתוח והעצמת מנהלים חשובה להמשך הצמיחה.

מהות ההכשרה של פיתוח המנהלים

אנו מאמינים כעוסקים בהדרכה ובפיתוח מנהלים כי ברמה העקרונית פיתוח מנהלים מתייחס לארבעה בסיסי הכשרה. הראשון – תרבות וחזון אישי ניהולי ומקצועי. השני – שיפור במיומנויות ניהול ומנהיגות. השלישי – שיפור במיומנויות התקשורת והאינטליגנציה הרגשית. הרביעי והאחרון – מתמקד ביישום ובקרה של הכלים הניהוליים שהוצגו ונלמדו במרחב הפעילות השוטפת של המנהלים בארגון. לאורך השנים אנו מובילים פיתוח מנהלים – סדנאות מנהלים – קורסים למנהלים והכשרות מנהלים ועובדים בכירים בתהליכים מקצועיים היוצרים ערך מדיד והצלחה רבה!

בסיסי ההכשרה בתהליך פיתוח מנהלים אפקטיבי

  • הראשון - תרבות ערכים וחזון אישי ניהולי ומקצועי. זהו הבסיס לכל מי שמבקש לראות את מיומנויות הניהול כמקצוע בעבורו. זהו הבסיס החשוב ביותר לצמיחתו של מנהל המבקש להצטיין לאורך זמן בעולמות הניהול והעסקים.
  • השני – שיפור במיומנויות ניהול ומנהיגות. כאן אנו פועלים במסגרת תוכנית פיתוח מנהלים לשפר את התפתחות המקצועית והעצמה אישית. אנו נוודא כי לאורך כל התהליך ירגישו המשתתפים כי הם מתפתחים וצומחים כמנהלים לאורך התהליך.
  • השלישי – שיפור במיומנויות התקשורת והאינטליגנציה הרגשית. תחום זה הינו החשוב ביותר לניבוי הצלחות בתחום הניהול בקרב מנהלים בדרגות השונות. נעניק כלים ונשפר מיומנויות בתחום שיפור מיומנויות תקשורת בינאישית, הנעת צוותים והאצלת סמכויות.
  • הרביעי והאחרון – מתמקד ביישום ובקרה של הכלים הניהוליים שהוצגו ונלמדו במרחב הפעילות השוטפת של המנהלים בארגון. אנו נקפיד לשלב ליווי ותמיכה במרחבי הארגון מול העבודה השוטפת של המשתתפים. אחרי שלב הלמידה השלב של היישום והבקרה בשטח הינו חשוב ביותר.

ממנהלים מועשרים למנהלים מצטיינים

דעו כי סל הכלים ותכני התוכניות יותאמו לסגל המנהלים הארגוני המשתתף ובהתאם לצרכים הרלוונטיים של הארגון. בהתאם לכך, משה גרימברג וצוות שותפיו לדרך העוסקים בייעוץ והדרכת מנהלים, שיפור מערכי מכירות שרות לקוחות ומוקדים שמחים להיות אלה שיבחרו לקחת את המנהלים הטובים שלכם אל עבר השלב שבו הם הופכים למנהלים מצטיינים. אנו מפתחים ומנחים תהליכי פיתוח מנהלים, סדנאות מנהלים – קורסי מנהלים ואימון מנהלים בהתאמה לצרכים של הארגון ורמת המשתתפים.

המטרות להשגה בתוכניות פיתוח מנהלים

  1. הכשרה והעצמה של המנהלים המשתתפים  בתוכניות פיתוח מנהלים.
  2. פיתוח מיומנויות מנהיגות – תקשורת ואימוץ התנהגות אסרטיבית בארגון.
  3. עדכון "ארגז הכלים" הניהולי. המשתתפים זוכים לכלים יישומיים להובלת תהליכים ארגוניים וניהוליים.
  4. שיפור הביטחון האישי והמקצועי בהחלטה של המשתתפים לבנות קריירה ניהולית ארוכת טווח. לשפר את חוויות ההצלחה והמסוגלות בקרב מנהלים בתחילת דרכם.
  5. שיפור מיומנויות תקשורת ואינטליגנציה רגשית - מתן כלים אישיים עדכניים להצלחה טובה יותר בסיטואציות חברתיות, ארגוניות וניהוליות.
  6. הנעת צוותים ומשימות - הענקת סל כלים עדכני ושיפצור הכישורים האישיים בניהול, מנהיגות והובלה צוותים להשגת יעדים.

רשימת הנושאים והתכנים שמטופלים במסגרת תוכניות פיתוח מנהלים

  • תרבות חזון וערכים כבסיס להצלחתו של כל אדם ומנהל.
  • האצלת סמכויות – הדרכה והעצמה - הערכת עובדים ראויה , ושיפור במיומנויות מתן משוב מעצים.
  • ננסה להבין את "מהותה של הצלחה-פרודוקטיביות תפעולית ואישית": מהי הצלחה? מהי פרודוקטיביות?
  • מהי תפיסת התפקיד הניהולי בעשור השלישי של המאה ה- 21 : נכיר את המאפיינים של מנהלים מצטיינים.
  • נכיר את סגנונות מנהיגות ויישומם בחיים ובעבודה: מנהיגות מעצבת, מתגמלת ומנהיגות משתקת.
  • נכיר כיצד ההתמקצעות בעולם המכירות עוזרת בניהול משימות ועובדים. נשפר מיומנויות ניהול משא ומתן, גישור ופתרון קונפליקטים.
  • "ניהול הזמן ומשימות" נלמד על "הטייס האוטומטי", הרגלים ודפוסי ההתנהגות המובילים אותנו. נלמד הכיצד ניתן לרכוש הרגלי עבודה טובים ואפקטיביים יותר.

מנהלים לומדים - מתקדמים!

  • "הצוות" כמתכון הסודי להשגת מטרות -  נעסוק בהגדלת הפרודוקטיביות בארגון ובמחלקה. נלמד על החשיבות ביצירת סביבה תומכת המעודדת לימוד והתמקצעות.
  • "חדשנות בידול ומיתוג עסקי כמנוע צמיחה אישי ועסקי" – נכיר הכיצד מתבצע תהליכים של מיתוג ויצירת בידול בעולמות העסקיים? נכיר הכיצד מנהלים ממתגים את עצמם ומציפים ערך.
  • החשיבות של ה- "שרות כמונע צמיחה" – מבלי משים הסכמנו כי מנהל מצטיין משמש גם מבלי משים כאיש מכירות איכותי, זאת ועוד, מנהלים מצטיינים מאופיינים בתודעת שרות מפותחת. הם קשובים לעובדים שלהם קשובים למנהלים ובעיקר קשובים ללקוחות החיצוניים והפנימיים כאחד.
  • "מחלות מנהלים" נלמד הכיצד נכון ללמוד להתמודד עם לחת ושחיקה – להתמודד נכון יותר עם "מחלות מנהלים"
  • שבירת פרדיגמות. יציאה מתוך אזורי הנוחות אימוץ חשיבה יצירתית והיישום בתהליכי עבודה השוטפים ומול הצורך להדריך ולהעצים עובדים ומנהלים כפיפים.

מרחבי למידה סטריליים במסגרת תוכנית פיתוח מנהלים

תהליך פיתוח מנהלים בהנחייתנו משלב מגוון רחב של תרגולים, סימולציות וניתוחי אירוע יחד עם פרויקטים להתנסויות בעולם האמיתי. בתהליכים אנו מתמקדים גם בניהול וליווי ואימון אישי למנהלים המשתתפים בין המפגשים השבועיים. לאורך כל תוכניות ההכשרה ופיתוח מנהלים אנו יוצרים מרחבי למידה בטוחים שמאפשרים למשתתפים ללימוד, לתרגול ולהתנסות אישית וקבוצתית בכדי לגרום לשיפור חד בכל מה שקשור לפיתוח מיומנויות וכלים בניהול ובמנהיגות ברמה האישית וברמה הארגונית. כחברה Advanced Business Consulting המתמקדת גם - בייעוץ והדרכה למנהלים אנו תמיד מתמקד באיפיון צרכים ורק לאחר מכן מבוצע התאמה של התכנים במסגרת תוכנית פיתוח מנהלים לארגון, לצרכי המשתתפים, לאופי ולרמת המנהלים כל זאת בכדי להביאם לשיפור חד בביצועים.

שווה כי נכיר – מגיע גם לך מפגש סיעור מוחות במתנה

ליצירת קשר עם חברת Advanced Business Consulting ייעוץ והדרכה למנהלים אנא לחץ/י כאן , או צלצלי/י עכשיו: 03-9032222  |  054-4814332 ישיר למשה גרימברג

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


אנו בחברת Advanced Business Consulting  מתמקדים גם בייעוץ והדרכת מנהלים. עושים זאת כחברה עם ניסיון רב בכל מה שקשור  לתחום פיתוח מנהלים בכל הדרגים, הניהוליים. מציעים מגוון רחב של  סדנאות מנהלים,  קורס ניהול,  אימון מנהלים ועוד. אנו שמחים להציג גם מגוון רחב של הרצאות השראה, ימי עיון וסמינרים לפורום מנהלים והנהלות.