האם אתה יכול לדמיין לנהל חברה עסקית? לנהל קבוצת אנשים? לנהל חברה משפחתית קטנה ללא תקשורת אפקטיבית? ללא תקשורת המניעה תהליכים ומסנכרנת את כולם אל עבר מטרות ויעדים הנדרשים להשגה. בואו וננסה לגלות את סודות של תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים הישראלי? אנו מבקשים לקבוע כי לתקשורת אפקטיבית יש משמעות ותפקיד חיוני בכל ארגון עסקי הן בתחומי ניהול צוות ומשימות והן בעיקר בניהול מערכי מכירות ושרות אל מול הלקוחות והספקים.

המאפיינים של מערכות התקשורת בחברות מצטיינות

חברות מצטיינות מאופיינות במערכות תקשורתיות מפותחות הן בתוך הארגון והן החוצה כלפי הלקוחות. בואו ונבחן יחד מתי נכון לשקול להביא לשיפור במערכי התקשורת השונים גם אצלכם בחברה? בוא ונכיר מה הופך תקשורת ארגונית טובה להרבה יותר אפקטיבית? לתקשורת טובה יש משמעות רבה בעולם המכירות והשרות לא פחות מאשר בעולם הניהול והפעלת עובדים וצוותים להשגת מטרות ויעדים.

מהי תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים הישראלי?

תקשורת עסקית אפקטיבית בעולם העסקים במאה ה- 21 הינה תהליך של שיתוף והעברת מידע בין עובדים מנהלים בחברה ומחוצה לה אל לקוחות ספקים וכיוצא באלה. תקשורת עסקית אפקטיבית ויעילה מאופיינת ביכולתם של מנהלים הנהלה ועובדים לתקשר ולהעביר ידע ומשימות זה מול זה בכדי לעמוד שנה אחר שנה ביעדים ובמטרות העסקיות של החברה.

תקשורת עסקית אפקטיבית בעולם העסקים ככלל ובעולם העסקים התחרותי בישראל בעשור השלישי של המאה ה- 21 הופכת להיות יותר ויותר חיונית להצלחה ולצמיחה עסקית לאורך שנים. בניגוד לתקשורת איתה אנו משתמשים ביום יום מול חברים משפחה ואנשים אחרים, בעולמות העסקיים ובעולמות העבודה התקשורת והניהול התקשורת תמיד מוכוונת מטרה.

תקשורת אפקטיבית ופתוחה מהווה הבסיס לבניית מערכות יחסים

תקשורת איכותית יחד עם יכולת בניית מערכות יחסים המשולבת עם אינטליגנציה רגשית מאד חשובה להצלחתם של חברות עובדים ומנהלים. מנהלי מכירות יגיעו לתוצאות הרבה יותר גבוהות. מנכ"לים ומנהלים בכירים יוכלו להציג הישגים ותוצאות עסקיות שיעזרו להם להתקדם אל עבר התפקידים הבכירים הבאים. לכן יש חשיבות רבה לשיפור מערכות התקשורת בעולמות העסקיים ובעולמות המכירה והשרות בפרט.

השילוב המנצח להצלחה עסקית

תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים המשולבת יחד עם אינטליגנציה רגשית היא יסוד לכל ההצלחה. הן ברמה הארגונית והן ברמה האישית שלנו כבני אדם, מנהלי מכירות ומנהלים ועובדים. היה ואנחנו יודעים להביע רגשות לתקשר נכון רעיונות אנו שולטים ביכולת מאד חשובה של הנעת צוותים באמצעות השראה דוגמה אישית וניהול מכבד. מנהלים וארגונים בעלי יכולות תקשורת אפקטיבית יוצרים סביבת עבודה סינרגטית היוצרת שיתוף ועבודה נטולת חיכוך ומאבקים מיותרים.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


תקשורת פתוחה יוצרת מנהיגות מעצימה

תקשורת אפקטיבית של מנכ"לים, מנהלים וראשי צוותים יוצרים מנהיגות מעצימה המאפשרת לסובבים אותם למצות את מלוא היכולות והכישורים החבויים בתוכם. הם מצליחים ליצור תרבות המקדשת עבודת צוות סינרגיה ואמון הדדי. זאת ההמלצה הכי חשובה שאני כעוסק בייעוץ ארגוני והדרכת מנהלים וליווי מנכ"לים והנהלות יכול לתת לכאלה המקשים לבצע קפיצת מדרגה עסקית אישית ומקצועית בתחומי הניהול, הנעת צוותים ומנהיגות עסקית מיטבית.

בנו תרבות ארגונית המקדשת אמון ופתיחות

תקשורת עסקית אפקטיבית בעולם העסקים מאופיינת בתרבות של אמון ופתיחות. מיומנויות תקשורת גבוהות המשולבות עם אינטליגנציה רגשית גבוהה יוצרים אמון. חוסר בשני האלמנטים החשובים האלה ברמה הארגונית עשויים ליצור מצבי חרדה לחץ שחיקה ותסכול בקרב עובדים ומנהלים. בעסקים שבהם קיימת תרבות ארגונית המתבססת על תקשורת פתוחה ואפקטיבית יחד עם אינטליגנציה רגשית גבוהה נוצרת סביבה המאפשרת למצוינות לפרוח. ארגונים עסקיים כאלה יוצרים סביבה מוגנת ותנאים שבה העובדים והמנהלים יכולים למצות את מלא יכולותיהם. היא מאפשרת לכולם לשאוף עוד יותר גבוה ולהשיג עוד ועוד מטרות ראויות.

סילבוס של הרצאות סמינרים וימי עיון מחכים גם לכם

אנחנו מציעים מגוון רחב של הרצאות השראה להנהלות ולמנהלים. אחת מהחשובות היא הרצאה וסמינר בנושא: "תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים". הכיצד מתמודדים טוב יותר עם הצורך להיות חדשניים איכותיים ושירותיים? ובו בזמן להיות מסוגלים לתקשר התובנות החשובות האלה פנימה אל תוך הארגון והחוצה כלפי הלקוחות. כלפי השוק ואל מול המתחרים. היה ואתם מבקשים לקבל את רשימת ההרצאות ואת התכנים של הנושאים המרכזיים שאנו מתמקדים בהם במסגרת הרצאות השראה לארגונים הנהלות ומנהלים? שלחו מייל ציינו בכותרת כי אתם מבקשים לקבל את: הסילבוס המורחב של ההרצאות והסמינרים וימי עיון שלנו העשויים לעניין אותכם.

תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים – תובנות ומחקרים עדכניים

היה ואתם מבקשים כמנהלים וכבעלי חברות ועסקים להכיר מספר תובנות מעניינות העוסקות בחשיבותה של תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים היה נכון כי תקדישו עוד 3 דקות לקריאה. בואו יחד נכיר מספר עובדות ותובנות הקשורות לניהול ועסקים בעשור השלישי של המאה ה- 21 בארץ ובעולם.

  • מתברר כי מניתוח חברות בעולם המערבי מתגלה כי לחלק ניכר מהן למעלה מ- 60% אין אסטרטגיה ארוכת טווח לשיפור מערכי התקשורת הארגונית. תקשורת בתוך הארגון ותקשורת אל מול הלקוחות והספקים.
  • ניתוח תעבורת "הדוא"ל זבל" בארגונים עסקיים מגלה כי למעלה מ- 60% מתעבורת הדוא"ל המגיעה למשתמש הקצה לא רלוונטית בעבורו. הדבר יוצר ניהול שגוי של משאבים ובעיקר של משאב הזמן ותיעדוף המשימות.
  • 40% עד 50% מעובדים בכירים ומנהלים מציינים כי היה והיו מוצפים פחות בדוא"ל זבל האפקטיביות הניהולית והמקצועית שלהם הייתה גבוהה משמעותית.
  • מתברר כי חלק גדול ממשברים ארגוניים שוטפים ברמת חברה או ארגון נובעים "מקצרים בתקשורת". נובעים מניהול תקשורת לא מספיק טובה ואפקטיבית ברמת הצוות והארגון.
  • חברות וארגונים מצטיינים בתחום ניהול תקשורת עסקית אפקטיבית מדווחים על ערוצי תקשורת פתוחים ועל שקיפות מלאה. כולם מעודכנים "און ליין" ובעיקר מבינים ומחוברים לאסטרטגיה העסקית ולעולם הערכים והתרבות הארגונית.
  • השתדלו לצמצם את כמות "הטקסט הכתוב" פחות זה תמיד עדיף. אמצו את השימוש בתמונות ובסרטונים קצרים להעביר מסרים ולבצע תקשורת ניהולית ועסקית אפקטיבית. פעמים תמונה שווה יותר מ- 1000 מילים. מפגש "אחד על אחד" שווה פעמים הרבה יותר.

קווים לדמותה של "תקשורת אפקטיבית" בעולם העסקים?  

אין תחום אחד בעולם העסקי שלא מחייב מיומנויות תקשורתיות מעולות. הן בתחומי היצור והתפעול. בתחומי הניהול והפעלת עובדים ומנהלים. בתחומי המכירות והטיפול בלקוחות. מול ספקים ונותני שירות חיצוניים. מתברר כי יצור הספקה ומכירה של שירותים ומוצרים ללא מיומנויות תקשורתיות גבוהות עשויות להיות לרועץ גם לחברות שיש להם מוצרים ושירותים איכותיים.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים מונעת חיכוכים  

יוצרת סינרגיה ומונעת חיכוכים ומאבקי כוח מיותרים. אנשים ומנהלים שלהם כישורי תקשורת ואינטליגנציה רגשית מפותחים מצליחים טוב יותר לעודד ולהניע עובדים ואנשים לעמוד ביעדים. תקשורת עסקית טובה ומובנת מונעת אי הבנות ויוצרת אווירה חיובית ופתוחה בארגון. היה ותרצה לבחון דרכים לשפר את התקשורת הארגונית? את התקשורת העסקית והבינאישית? נכון כי תבחן לבחור במפגש "סיעור מוחות" במתנה. מפגש מקצועי שיעסוק בדרכים לשפר את מערכי התקשורת הארגונית גם אצלך. אנו מציעים קורסים סדנאות וימי עיון לשיפור תקשורת וניהול משימות.

תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים מקדמת חדשנות ויצירתיות  

מהידע והניסיון שצברנו כיועצים ארגוניים אנו מבקשים לקבוע ללא כל צל של ספק כי תקשורת ארגונית אפקטיבית יוצרת תרבות המקדמת חשיבה יצירתית חדשנות ועבודת צוות. תקשורת ארגונית ותקשורת בינאישית מכבדת מביאה ליעילות וגורמת לעובדים ולמנהלים להרגיש חופשיים להתבטא ולהציע רעיונות וכיווני חשיבה מבלי לפחד. תקשורת עסקית אפקטיבית חייבת להיות דו צדדית. מהשטח למטה לכיוון המנהלים ומהם אל מול אחרון העובדים.

תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים מצליחה ליצור מערכות יחסים ארוכות טווח

מחקרים אחרונים מגלים כי בל העולמות בלי תקשורת איכותית לא ניתן לבנות ולשמר יחסים הן ברמה שמחוץ לעולמות העסקיים ובפרט בעולם העסקים ובעולמות השרות והתמיכה בלקוחות. אנו כיועצים ארגוניים, מבקשים לציין שוב ושוב את חשיבותה של התקשורת האיכותית ברמת החברה להצלחה עסקית ארוכת טווח. חשיבותה לא פחותה בכל מה שקשור ליכולת הארגונית והעסקית לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח ואיכותיות עם עובדים מנהלים, ספקים ובעיקר לקוחות. תקשורת איכותית ברמה העסקית חיונית לחיזוק נאמנותם של הלקוחות למותג.

תקשורת אפקטיבית מסנכרנת ומפקסת את כולם למטרות הראויות

ללא תקשורת עסקית אפקטיבית המצליחה לסנכרן את כולם למטרות ברורות להשגה – היה הרבה יותר קשה לעמוד שנה אחר שנה ביעדים. חברות ועסקים בכל הגדלים ומכל התחומים מופעלות על פי סט ונוהלי מדיניות ותקנות שיש להקפיד עליהם בכדי שהארגון יחווה הצלחות. תקשורת עסקית וארגונית יעילה תמיד משמשת את הארגון ומנהליו לתקשר ולמקד את פעילויותיהם אל עבר יעדים עסקיים משתנים. קושי ביכולות התקשורתיות עשויים לגרום לבלבול ולאי הבנות. בניית ציפיות עדכון מטרות ונהלי דיווח ובקרה הם חלק מרכזי מתקשורת אפקטיבית ברמה העסקית והניהולית.

הדרכים הנכונות לשפר תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים?

בואו וננסה לתת לכם ברמת המרק מספר תובנות שעשוית לעזור לכם להיות במודעות גוברת לחשיבות של אימוץ תקשורת אפקטיבית בעולם העסקי. כמו שאמרנו לתקשורת עסקית וארגונית אפקטיבית יש חשיבות ביצירת קשרים עסקיים חזקים. חשיבותה רבה גם בתחום גיבוש רעיונות ועזרה לצוותים להתמודד עם קשיים ומשברים. להלן שיטות העבודה המומלצות שיעזרו לך להגביר את התקשורת בעסק שלך:

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


  • שפרו את יכולת ההקשבה והאמפתיה - כמנכ"ל או בעלים או כמנהל צעיר וראש צוות נכון כי תשפרו את יכולות ההקשבה הפעילה. היו סובלניים לרעיונות ולטעויות. תנו לעובדים ולמנהלים שלכם להרגיש בטוחים לפתוח איתכם שיחה בכל נושא וענין. שפרו את היכולות הרגשיות שלכם. גלו סימני מצוקה ותכבדו את רגשותיהם של האחרים.
  • צורו מרחבי עבודה המקדשים תקשורת פתוחה ואמון הדדי – כמנהלים האחריות שלכם לבנות תרבות ארגונית המקדשת אינטליגנציה רגשית הגורמת למודעות הולכת וגוברת לרגשות ולצרכים. בו בזמן שפרו את היכולות התקשורתיות בקרב עובדים ומנהלים ובעיקר עודדו כל פעם ובכל הזדמנות אינטראקציות חברתיות. הן אחראיות לבניית מערכות יחסים משופרת עם העובדים וצוות המנהלים שלכם. לבסוף, היו זמינים ונגישים לעובדים ולמנהלים שלכם.
  • אמצו פגישות אישיות כדרך ניהולית אפקטיבית - המקדמת תקשורת פתוחה ונינוחה בארבע עיניים. תקשורת ואינטראקציה אחת לתקופה קבועה של מפגש אינטימי של 30 דקות פנים אל פנים. מפגש שלא יעסוק בענייני עבודה. רבים יגידו כי זה "בזבוז זמן" וניתן היה להשתמש במייל ואו בטלפון? אבל אין אני מסכים לתובנה הנ"ל. אין תחליף למגע ישיר רק בפגישה כזאת אתה כמנהל או כמנכ"ל מסוגל להתבונן בשפת הגוף או בשינויים בקול, אתה יכול לחוש טוב יותר איך העובד או המנהל שמולך חושב מרגיש והאם הוא רואה את עתידו בחברה לעוד שנים ארוכות קדימה.

תקשורת אפקטיבית בעולם העסקי מביאה לצמיחה.

תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים חשובה לכל מנכ"ל ובעל חברה ועסק בתחרות ההולכת וגוברת בשווקים של הנאה ה- 21. לכן אנו מבקשים לקבוע כי סדנת תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים, כמו גם הרצאות השראה קצרות וממוקדות ימי עיון בתחום ניהול ומנהיגות ואינטליגנציה רגשית - יכולות להביא לערך רב בכל מה שקשור לשיפור ביצועי התקשורת הארגונית והעסקית גם אצלך בחברה. כיום ברור יותר מתמיד כי שווה להשקיע בהעשרה ובפיתוח עובדים ומנהלים. נכון להשקיע בשיפור יכולות התקשורת הארגונית והעסקית שאחראית לשיפור העבודה בצוותים.

השקעה בהדרכה ופיתוח מיומנויות תקשורת ארגונית כדאית תמיד

ההשקעה בפיתוח עובדים ומנהלים יוצרים תרבות המקדשת למידה והתפתחות ברמת הארגון. אנו חושבים כי חייבים לבנות להם תוכניות הדרכה העשרה והעצמה. הפתרון שאנו מציעים גם לכם הוא – סדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים! היה והנושא של קיום סדנה לתקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים נמצאת על סדר היום הניהולי גם אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... על היתרונות שאתם עשויים לקבל.. בואו ניפגש ונרחיב הנושא על כוס קפה.

מפגש "סיעור מוחות" במתנה

לסיכום שוב אנו מציעים כי תשקלו לקבל מפגש "סיעור מוחות" ללא עלות שיעסוק בבחינת הצרכים לשיפור מערכות התקשורת הארגוניות גם אצלכם בארגון? תוכלו לקראת מפגש החשיבה המשותף לעיין ולהתעמק במגוון הרחב של הרצאות השראה להנהלות ולמנהלים. אחת מהחשובות היא הרצאה וסמינר בנושא: "תקשורת אפקטיבית בעולם העסקים". הכיצד מתמודדים טוב יותר עם הצורך להיות חדשניים איכותיים ושירותיים? ובו בזמן להיות מסוגלים לתקשר התובנות החשובות האלה פנימה אל תוך הארגון והחוצה כלפי הלקוחות. כלפי השוק ואל מול המתחרים.

למידע נוסף והרחבות – אשמח כי ניפגש  

כמו רבים אחרים בעולם העסקי יש סיכוי רב כי גם אתה תהיה מעונין לשמוע עוד על קיום סדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים . היה ונושא חשוב זה נמצא על סדר היום הניהולי גם אצלך בחברה ומבקש לשמוע עוד... על היתרונות שאתה עשוי לקבל.. בוא ניפגש ונרחיב הנושא על כוס קפה. זה הזמן והמקום להציע לך להתקשר ישירות אלי אל למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית -

צלצל אשמח להכיר

להזמנת סדנה לשיפור יכולת תקשורת ארגונית ועסקית עדכנית ואפקטיבית או סדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון והרצאות בנושא ניהול צוותים ומנהיגות. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il  כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים לקבל מביצוע תהליכי הדרכה והעצמה לעובדים ולמנהלים בשיפור מיומנויות תקשורת אפקטיבית. בואו ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים