אנו מבקשים להציע גם לכם סדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים. מתברר כי כל פעילות הכוללת יותר מאדם אחד בעולם הכללי ובעולמות העסקים מתבצעת באמצעות שימוש באחד או יותר מאמצעי התקשורת האנושיים. קול, שמע תנועות גוף ואפילו שימוש בחושים נוספים. כל עשייה ניהולית, ארגונית מתבצעת באמצעות מערכי תקשורת. מתברר כי הזמן המוקדש על ידנו כבני אדם וכמנהלים ועובדים לנושא התקשורת הולך וגדל כל הזמן. אמצעי התקשורת הופכים יותר טכנולוגיים ודיגיטליים אבל המינון עולה ככל שאנחנו עולים במדרג האחריות הניהולית.

תקשורת אפקטיבית מהי?

אנו יכולים לקבוע כי לא מעט מהכשלים הניהוליים והמנהיגותיים הן בעולם העסקים והן בעולמות אחרים נגרמים כתוצאה מקצרים בתקשורת. צד אחד משדר והצד השני לא קולט? או לא מבין? או מסרב לבצע? ניהול כושל מתגלה פעמים בקרב ארגונים ומנהלים אשר זקוקים בדחיפות לשיפור מיומנויות התקשורת האפקטיבית ושיפור ביכולות האינטליגנציה הרגשית. לכן ההשתתפות בסדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים עשויה להביא גם לכם לערך רב.

סדנת תקשורת למנהלים

מנהלים ומנכ"לים מצטיינים ניחנים בתכונות תקשורתיות מאד מפותחות. הם מצליחים כמעט בכל מקום ליצור ולארוג רשת תקשורת אישית ומקצועית מאד טובה. ברמת האגף החטיבה או הארגון שבתחום ניהולם. היכולת החשובה הנ"ל, מביאה אותם להיות מנהלים ומנכ"לים הרבה יותר אפקטיביים וממוקדי מטרות. הם מצליחים באמצעות יכולות תקשורת גבוהות, אמפתיה אינטליגנציה רגשית גבוהה להניע צוותים. עושים זאת בהצלחה בכל מה שקשור להשגת יעדים בצורה הרבה יותר יעילה.

ללא תקשורת אפקטיבית חברות נכשלות

דמיינו את מערכת הניהול כגוף חי. גוף שיש לו שלד עצמות חזק, אברים פנימיים מתפקדים ומערכת תקשורת המוכרת כמערכת העצבים. חברו לזה את חושי המימוש, הראיה ההקשבה והדיבור. המערכת התקשורתית הארגונית מדמה בדיוק את גופו של האדם הבריא והמתפקד. קצר כלשהו במערכת התקשורת יכולה להביא לקריסת מערכות.  אנו מבקשים לקבוע שוב כי תקשורת אפקטיבית חיונית להצלחתו של כל גוף עסקי. גוף הכולל בתוכו מערכות של אנשים, צוותים ומנהלים המונעים להשיג מטרות ויעדים.

מהותה של תקשורת אפקטיבית

מאז המצאת הטלגרף, הטלפון ואולי אף קודם בעולם הישן התקשורת הייתה קריטית להתפתחות האנושות. תקשורת אפקטיבית בכל תקופה הייתה כוללת מארג שלם של העברת הוראות? או של העברת עובדות ומסרים? לחילופין רעיונות, מחשבות ולא פעם רגשות אחרי התפתחות השפה המודרנית. תקשורת אפקטיבית גורמת לכולנו להיות מסוגלים לשדר לקלוט לפענח ולבצע. זאת מהותה של תקשורת אפקטיבית המניעה צוותים.

משדרים - קולטים - מפענחים - מבצעים

במילים יותר פשוטות תקשורת אפקטיבית בכל העולמות ובעיקר בעולם העסקי משמשת אותנו להצליח להבין את הסובבים אותנו. לגרום לאחרים לקלוט את המסרים שלנו ולהבין מה אנו מבקשים כי יקרה. תקשורת יוצרת אינטראקציה בין אנשים. באמצעות תקשורת אפקטיבית ואינטליגנציה רגשית מפותחת אנו גורמים לאנשים לעשות מעשה. גורמים לתגובות ובעיקר משפיעים. חשוב להבין כי התהליך הינו דו צדדי.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


סוגי התקשורת ברמה הארגונית

בעולמות העסקיים, בכל תאגיד ענק, חברה בינונית או קטנה, חברה משפחתית או אצל כל נותן שרות אנו מצליחים למפות מספר סוגים של מערכות תקשורת. הדבר מאד דומה לתקשורת גם מחוץ לעולם העבודה והעסקים. בתחום של הבית והמשפחה והחברים אנו מזהים כמעט את אותם מערכות תקשורת חיוניות. בכל רמה יש מישהו שמשדר וגורמים האמורים לקלוט ולפענח ובעיקר להבין את המסרים.

דברו עם עצמכם.. היה ואתם מבינים זה סימן טוב להמשך

הרמה הראשונית מתמקדת ביכולת שלנו לתקשר בראש ובראשונה עם עצמנו. התחום השני מתמקד ביכולת שלנו להניע תקשורת בינאישית איכותית ברמת המקצועית וברמה המשפחתית וחברית. המערכת הבאה מתמקדת ביכולת שלנו כמנהלים לבצע תקשורת איכותית ומעצימה ברמת עובדים וצוות. המערכות הבאות עוסקות ביכולת הארגונית לבצע מערכת תקשורת פנים וחוץ ארגונית איכותית.

נכון כי תתמקדו גם בהבנת סוגי תקשורת אחרים?

מנהלים מצטיינים מנכ"לים מוערכים מזוהים ככאלה שמעבר ליכולות התקשורת והאינטליגנציה הרגשית ויכולת ההקשבה המפותחים שלהם. הם ניחנים גם ביכולות פיענוח של תקשורת הלא מועברת באמצעות מסרים מילוליים. הם מסוגלים להבחין בקלות בלחץ הנובע משפת גוף? הם מאד מיומנים ביכולת האצלת סמכויות ומשימות בצורה מאד יעילה.

למדו לזהות ולנתח שפת גוף

הם מצליחים לפענח תקשורת בלתי מילולית מתנועה ותזוזה מיותרת? מהזעה או שימוש ב- "טיקים" בלתי רצוניים המספרים סיפור אחר מאשר המסר המילולי. מנהלים בעלי יכולת זיהוי של "שפת גוף" בנוסף ליכולות תקשורתיות גבוהות עשויים להצליח יותר ולהקטין עד למינימום את מרווחי הטעות בהבנת מצבים וקריאת אנשים.

בחן את עצמך. האם אתה מנהל תקשורתי מיומן?

שמנו לעצמנו כעוסקים בייעוץ והדרכת ארגונים ומנהלים, להציע לך לקחת חלק במענה למספר שאלות. נסה להיום כן ואמין עם תשובותיך. אין כאן כוונה לתת לך פתרון "קסם" או להראות לך כי הגיע הזמן שתיקח אחריות על שיפור יכולות התקשורת האפקטיבית שלך כמנהל. ההפך הוא הנכון. אנו מבקשים באמצעות מספר שאלות לגרום לך ולאחרים לחשוב ולהכניס למודעות את הנושא החשוב הזה להמשך הצלחותיך כמנהל וכמנכ"ל.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


  • האם לדעתך אתה מיומן מספיק בתקשורת מול מנהלים ועובדים?
  • האם תקשורת עם אנשים מכניסה אותך ללחץ? או שאתה מרגיש בנוח לנהל תקשורת פתוחה עם הסביבה?
  • האם דלת המשרד שלך פתוחה ומשדרת לכולם.. תרגישו חופשי להיכנס ולשוחח?
  • מה לדעתך תפקידה של תקשורת אפקטיבית בעבורך כמנהל? בעבורך כבעלים של חברה?

 האם יש מחיר שאתם - אנחנו משלמים בגלל מיומנויות תקשורת לא מספיק טובות?

  • היה ותיתן לעצמך ציון לגבי איכות התקשורת הניהולית והבינאישית שלך? מה היה הציון שהיית נותן לעצמך?
  • האם בעיקרון אתה מצליח להעביר את המסרים בצורה טובה? האם האחרים מצליחים להבין מה אתה מצפה מהם?
  • היה ותנתח את "החוליות החלשות" בתקשורת הפנים ארגונית אצלך – מה היית בוחר לשנות תחילה?
  • האם יש לך סבלנות מספקת לאנשים? האם אתה מקשיב מנסה להבין את הצד השני לפני שאתה קוטע אותו?

אלה הן השאלות שאתה אולי תהיה מוכן להתעמק בהן? להתעמק ולנתח אותן ברמה מקצועית ללא הנחות לעצמך כמנכ"ל או כמנהל. האם יש דרכים לשפר את מיומנויות התקשורת והנעת צוותים ומנהלים גם אצלך בארגון? אנו משוכנעים כי גם אצלך בארגון ניתן לבצע שינוי וקפיצת מדרגה בכל מה שקשור לקיום של סדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים גם בארגון שלך.

רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הסדנה?

סדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים מיועדת להביא לשיפור מהותי בתקשורת הארגונית. בעיקר ביכולת הנעת עובדים וצוותים להשיג מטרות ראויות רבעון אחר רבעון. נלמד ונכיר טוב יותר את הכלים העדכניים יותר לשיפור יכולות תקשורת ואינטליגנציה רגשית ככלי ניהולי היוצר העצמה והגברת רמת שביעות הרצון של מנהלים ועובדים בארגון. בכדי לקבל את הסילבוס המלא – שלחו מייל עם הכותרת: "סילבוס סדנת תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים ".

שווה כי נכיר בעולם האמיתי

זאת ועוד, כחברה לייעוץ ארגוני המובילה תהליכי הדרכה וקורסים לעובדים ולמנהלים. אנו שמחים להציג בפניכם, בקצרה את הנושאים שיכולים להיות חלק בלתי נפרד מתהליכי העצמה וההדרכה בסדנאות קצרות וממוקדות בימי עיון והרצאות גם אצלכם בארגון. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il  כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים לקבל מביצוע תהליכי הדרכה והעצמה לעובדים ולמנהלים בשיפור מיומנויות תקשורת אפקטיבית. בואו ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

תקשורת אפקטיבית מביאה להרבה יותר ערך ברמת שורת הרווח.

אני מבקש שוב לקבוע כי סדנת תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים עדכנית ואפקטיבית, כמו גם הרצאות השראה קצרות וממוקדות. ימי עיון בתחום ניהול ומנהיגות ואינטליגנציה רגשית - יכולות להביא לערך רב בכל מה שקשור להעצמה הדרכה ופיתוח עובדים ומנהלים. כיום העסקיים מבינים היטב כי שווה להשקיע בהעשרה ובפיתוח עובדים ומנהלים. נכון להשקיע בשיפור יכולות התקשורת המניעה במקביל שיפור של עבודה בצוות החשובים מאד לכל הצלחה עסקית.

השקעה בהדרכה ופיתוח מיומנויות כדאית תמיד

אין זה סוד כי  השקעה בפיתוח עובדים ומנהלים יוצרים תרבות המקדשת למידה והתפתחות ברמת הארגון. חייבים לבנות להם תוכניות הדרכה העשרה והעצמה. הפתרון שאנו מציעים גם לכם הוא – סדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים! היה והנושא של קיום סדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים נמצאת על סדר היום הניהולי גם אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... על היתרונות שאתם עשויים לקבל.. בואו ניפגש ונרחיב הנושא על כוס קפה ראש הטופס

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


למידע נוסף והרחבות – אשמח כי ניפגש בהקדם.

כמו רבים אחרים בעולם העסקי יש סיכוי רב כי גם אתה תהיה מעונין לשמוע עוד על קיום סדנה תקשורת אפקטיבית למנכ"לים הנהלות ולמנהלים . היה ונושא חשוב זה נמצא על סדר היום הניהולי גם אצלך בחברה ומבקש לשמוע עוד... על היתרונות שאתה עשוי לקבל.. בוא ניפגש ונרחיב הנושא על כוס קפה. תרגיש חופשי לצלצל אלי 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית.

צלצל אשמח להכיר

זה הזמן והמקום להציע לך להתקשר ישירות אלי אל למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת סדנה לשיפור יכולת תקשורת ומנהיגות עדכנית ואפקטיבית או סדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון והרצאות בנושא ניהול צוותים ומנהיגות. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il  כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים לקבל מביצוע תהליכי הדרכה והעצמה לעובדים ולמנהלים בשיפור מיומנויות תקשורת אפקטיבית. בואו ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.