כמנכ"ל או כבעלים של חברה עסקית או משפחתית היה ואתה מחפש בימים אלה לבחון הכיצד ניתן להיערך נכון אל מול המשבר, או אל מול ההזדמנויות שהשוק והמתחרים מציבים בפניך? להתמודד טוב יותר עם סביבה תחרותית? עם סביבה משברית? אנו שמחים להציע לך את השירותים המקצועיים שלנו כחברה לייעוץ ארגוני המניעה תהליכי הבראה שינוי וצמיחה. שינו אינו מתחיל אך ורק ברמת הבעלים, המנכ"ל וההנהלה? בואו וננסה להבין הכיצד נכון לבחור נכון יועץ ארגוני, ייעוץ ארגוני מקצועי, ויועץ ארגוני ראוי לעסקים ולמנהלים והנהלות.

יועצים ארגוניים מניעים צמיחה

אנו מבססים את העבודה שלנו על פי מודלים שהצליחו בעבר המבוססים על מתודולוגיה המתבססת גם על התנהגות עובדים ומנהלים במערכות מורכבות ורבות ממשקים. מבוססת גם על אימוץ פתרונות המגובים בידע וניסיון מתחום הפסיכולוגיה החברתית והארגונית המשקפת דפוסי התנהגות ארגונית פנימה והחוצה. בתהליכים המרכזיים אף נטפל בשיפור המבנה הארגוני, שיפורים בקבלת החלטות וביצוע ואימוץ מדדי בקרה ומשוב.

הבסיסים של הייעוץ הארגוני?

סל השירותים שלנו כחברה לייעוץ ארגוני וכיועצים ארגונים המניעים תהליכי הבראה שינוי וצמיחה כולל מגוון רחב של פתרונות, תהליכים ומתודות הבאות לקחת ארגונים ועסקים טובים לבצע קפיצת מדרגה עסקית ומקצועית. אנו מתמקדים גם בתחום של הייעוץ העסקי ועדכון אסטרטגיות שיווקיות בקרב חברות ועסקים שזקוקים להתאמתם לאור שינויים ואו משברים בשווקים. בהגדרתו הייעוץ הארגוני על פי ההבנה שלנו חייב להתבסס על 4 רגלים.

על 4 בסיסים רחבים ומוצקים שעליהם מתקיימת הפעילות העסקית. הבסיס הראשון, העובדים והמנהלים. הם המשאב הכי חשוב להצלחתו של ארגון לאורך זמן. הבסיסים האחרים הם החזון, הערכים והתרבות הארגונית. ולידם אפשר לציין את חשיבותם של הלקוחות, איכות הניהול ולא פחות חשוב את היתרונות של הצעת הערך למוצר ואו לשירות.

השירותים ותרומת הערך שלנו כחברה לייעוץ ארגוני – פיתוח עסקי

כיועצים ארגוניים, אנחנו מעניקים ייעוץ מקצועי ומלווים חברות עסקים ונותני שירותים לשיפור הביצועים בעולמות עסקיים תחרותיים ופעמים בתקופות של אי יציבות ומשבר. בתקופות שפל ומשבר ומנגד בתקופות של שפע ושגשוג - אנו מעניקים עדכונים לארגז הכלים הניהולי להנהלות מנכ"לים ובעלי חברות ועסקים המבקשים לשמר ואף לפתח ולהעצים את הפוטנציאל העסקי והאישי שלהם. לכאלה המבקשים להיות צעד וחצי לפני המתחרים.

להיות חדשניים ויצירתיים וזאת באמצעות  אימוץ תהליכים ניהוליים וארגוניים עדכניים. פעמים אנו נדרשים לבצע עדכון והתאמה לאסטרטגיה העסקית והשיווקית לשינויים. אנו עושים זאת בהתאמה אחרי תהליך של אבחון ומיפוי מצב קיים. תמיד לכל תהליך אנו מביאים ידע, ניסיון מוכח, והמון חדשנות ויצירתיות יחד עם מגוון רחב של מתודות וכלים ניהוליים עדכניים.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


עדכון החזון הארגוני

ארגונים מצטיינים תמיד פועלים על פי חזון וסט ערכים שעל בסיסו נקבעים היעדים להשגה ובעיקר תרומת הערך ללקוחות. פעמים נכון לבצע עדכון ובדיקת רלוונטיות לחזון ולערכים שפעמים נקבעו לפני שנים. בנוסף לכך אין זה סוד כי בבסיס התפתחותו של כל חברה עסקית וארגון נמצא החזון והתוכנית העסקית והאסטרטגית להשגה. החזון והתוכנית האסטרטגית אמורה לתת תשובות לשאלות הבאות: מהו החזון שלנו?

האם הוא עדיין רלוונטי לעשור השלישי במאה ה- 21? מי אנחנו? ומי אנחנו רוצים להיות? מהי תרומת הערך שלנו לשוק וללקוחות?  כיועצים ארגוניים נוביל יחד תהליכים לבדיקת הצורך בעדכון החזון, המטרות והתוכנית האסטרטגית. נהיה חלק מצוות ההנהלה והבעלים ושותפים חשובים בעדכון ונלווה את יישום התהליכים בשטח.

חדשנות ויצירתיות כמנוע צמיחה

כיועץ ארגוני, אשמח לשאול לדעתכם? היכן חדשנות ויצירתיות יכולה לפרוח ולהתקיים בצורה מיטבית? התשובה היא ברורה היא פורחת בקרב חברות וארגונים שבהן המנכ"ל וההנהלה הבינו עד כמה חשוב לבנות מערכת ארגונית, תרבותית ותפעולית התומכת באימוץ יצירתיות וחדשנות כדרך חיים.  בחברות שכך הדבר מתברר כי בהנהלה הבינו והפנימו שאימוץ חדשנות ויצירתיות כדרך חיים גורמת לחברה להצליח לבדל ולמתג את עצמה מול המתחרות.

Time to market

להגדיל נתחי שוק ולפרוץ לשווקים חדשים. "חדשנות" הינו מנוע הצמיחה החשוב ביותר. התחומים שחשוב כי יאמצו תרבות של חדשנות ויצירתיות כדרך חיים הם: בהיבט של המוצרים ואו השירותים. בהיבט של Time to market כלומר מימד הזמן קריטי להצלחה. בנוסף לתחומים רבים אחרים כמו תמחור יצירתי, כמו מערכי שירות מדהימים וייחודיים, כמו שיפור מערכי תקשורת ובניית יחסיים ארוכי טווח עם לקוחות, ספקים ובעיקר עובדים ומנהלים.

פיתוח ארגוני – הדרכת מנהלים

כיועצים ארגונים אנו עוסקים לא מעט גם בתחומי הדרכה, פיתוח מנהלים לשיפור המצוינות באמצעות מגוון רחב של תוכניות המותאמות לצרכי המשתתפים והארגון.  אנו מאמינים כי המשאב האנושי – המשאב הניהולי עושה את ההבדל בין חברות טובות לחברות מצטיינות. לכן אנו מאמינים כי יש להשקיע ולפתח את המנהלים בחברה. פיתוח ארגוני מהווה נדבך על הכולל הדרכה העצמה ופיתוח מנהלים ואנשי מכירות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


תוכניות למנהלים

תוכניות ההדרכה ופיתוח המנהלים שאנו מעבירים עוסקות בעדכון ארגז הכלים המקצועי ומתמקד בשיפור ורכישת מיומנויות וכלים שיאפשרו למשתתפים להיות מנהלים ואנשים טובים יותר. היה ומצטרך להגדיר את הפרופיל של "מנהל טוב ומצטיין"? אזי לתפיסת עולמנו נתמקד בשיפור יכולות בתחום המנהיגות, הנעת צוותים והאצלת סמכויות. לנושאים האלה יש צורך לשפר את מיומנויות התקשורת והאינטליגנציה הרגשית. זאת אנו עושים בהצלחה במסגרת תוכניות ההדרכה למנהלים ולצוותי מכירות בכירים.

הדרכה ופיתוח מיומנויות מכירה

כעוסקים בייעוץ ארגוני אנו מתמקדים גם בתחומי ההדרכה פיתוח מיומנויות הן בתחומי הניהול השיווק והן בתחומים של הדרכה ופיתוח מיומנויות ויכולות מכירה של מנהלי מכירות ואנשי מכירות הרואים במכירות דרך חיים ומקצוע מכובד ונחשק. כעוסקים בתחומי ההדרכה ופיתוח מיומנויות מכירה. אנו מאמינים בעבודה תהליכית הוליסטית שמחייבת התאמה של התכנים לצרכי הארגון ולרמת המשתתפים.

ניהול מכירות במיקור חוץ

אנו מביאים לתוצאות והמשתתפים בתוכניות ההדרכה ושיפור מיומנויות המכירה והמשא ומתן מגיעים להגדלה משמעות של אחוזי הסגירה וכפועל יוצא להגדלת נפחי המכירות. בתהליכים אנו משפרים ביצועים בתחומים הבאים: שיפור יכולות התקשורת וההקשבה, חשיבות היכולת לזהות סימני סגירה מניתוח שפת הגוף של הלקוחות. נשפר ביצועים בכל מה שקשור להתמודדות נכונה עם התנגדויות נשפר את יכולות הסגירה ואף את יכולות היישום של מכירות המשך. פעמים נכון לשקול להיעזר בנו בתחום של ניהול מערכי המכירות במיקור חוץ.

שיפור מערכי התקשורת והאינטליגנציה הרגשית בארגון

העולמות העסקיים בעשור השלישי של המאה ה- 21 מתאפיינים באי יציבות, בתחרותיות רבה ובאימוץ תרבות המקדשת שיפור חד במערכי השירות ללקוחות. האמת שלא מספיק לתת ללקוחות שרות טוב? או שירות יוצא מהכלל? הלקוחות כיום מחפשים כי החברות ונותני השירות יבנו איתם מערכות יחסים ארוכות טווח. הלקוחות מבקשים ומצפים שיבינו אותם, שיתייחסו אליהם ואפילו להרגיש תחושות אמיתיות של אהבה, הערכה אמפתיה ועוד. בתהליכים שאנו מובילים כיועצים ארגוניים המניעים שינוי וצמיחה הנושא של שיפור מערכי התקשורת ואימוץ דפוסי פעולה ותרבות ארגונית המקדשים את האינטליגנציה הרגשית – האינטליגנציה החברתית מהווה נדבך חשוב מאד בעשייה שלנו.

אימוץ דפוסי פעולה פרו אקטיביים

כעוסקים בייעוץ ארגוני ובהובלת תהליכי שינוי הבראה וצמיחה אנו מקדשים את ההחלטה הניהולית והארגונית לצאת מתוך אזורי הנוחות ולהיות פרו אקטיביים ולא להסתפק ביצירת תגובות לאירועים ולמשברים. לקחת יוזמה, לקחת הובלה וליצור תהליכים שיוצרים צמיחה. כיועצים ארגוניים אנו מלמדים חברות הנהלות וארגונים לאמץ מוד חשיבה פרו אקטיבי.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


לאמץ דפוסי ניהול ומנהיגות עסקית המתכוננת עם חלופות למצבים עתידיים. מצבי משבר או מצבי שגשוג. זאת ועוד, משמעות התרבות הפרואקטיביות מתמקדת בהבנה כי צריך לקחת יוזמה ושליטה ולגרום לדברים לקרות. לא לשבת ולחכות ולהסתגל למצב קיים תוך ציפייה שדברים יתרחשו מעצמם. אקטיביות פעמים לא מספיקה בעולמות העסקיים התחרותיים כיום

מנהלים חייבים לשחרר להאציל ולהתמקד

מנהלים מצטיינים בעולם המודרני - ועוד יותר מכך במאה ה- 21 שלאחר מהפכת המידע – מאופיינים ביכולת של להטוטן מיומן בקרקס שאמור לא להפיל אף פעם את אחת מהצלחות חרס שאותן מעיף במיומנות רבה באוויר. מנכ"לים ומנהלים מצטיינים, כמעט בכל הדרגות מחויבים לשלוט במגוון רחב של גישורים ומיומנויות ניהול. עליהם להיות כיום חייבים לשלוט במגוון רחב של מיומנויות. הם חייבים להיות לדעת לא מעט על הרבה מאד תחומים. פעמים עודף המידע ואי ההתמקדות גורמים לנזק.

שחיקה ומחלות מנהלים

בתהליכי הייעוץ הארגוני ופיתוח מנהלים גיליתי כי רבים מהם זקוקים לעזרה. פעמים הם נשחקים ומאבדים פוקוס. פעמים מאבדים את הידיים והרגליים בניסיונות נואשים לתת 100% בכל תחום בעולם העסקי והאישי. אנו מאמינים כי שיפור במיומנויות של ניהול זמן תיעדוף משימות ובעיקר יכולת האצלת סמכויות ואחריות מהווים פתרון נכון ויעיל לשיפור הביצועים. זאת ועוד הדבר מביא להקטנת השחיקה ומניעת מחלות מנהלים מיותרות.

אוהבים לחלוק ידע

כעוסקים בייעוץ ארגוני וכמנהלים בתפקידים בכירים בעבר שעשו הסבה לתחומי הייעוץ הארגוני- פיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות אנו באמת אוהבים את העשייה הניהולית ואת העוסקים ביצור פיתוח ושיווק מוצרים ושירותים. אנו אוהבים ומעריכים עסקים תאגידים ונותני שירותים. באנו לחלוק ידע לתרום את חלקנו להנעת תהליכי שיפור שינוי וצמיחה.

קבל מתנה

המוטו שמוביל אותנו מאז ומתמיד מתמקד באמונה שכל חברה או ארגון חייב חזון מעורר השראה ושלו יעדים ומרות ראויות. אנחנו לא מסתפקים אך ורק במתן עצות. אנו מובילים תהליכים ובעיקר יודעים איך לגרום לזה לקרות בפועל. קבל מתנה ובוא להיפגש עוד השבוע.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים