ניהול מכירות במיקור חוץ לחברות ולעסקים
נדמה לי כי ההגדרה המילונית למושג "מיקור חוץ" – "Outsourcing" עוסקת בעדכון שיטות הניהול והעסקים. בבסיס עומדת התובנה כי נכון לחברות ואו עסקים להתמקד בליבת העסקים ובתחומים שבהם יש להם [...]
נדמה לי כי ההגדרה המילונית למושג "מיקור חוץ" – "Outsourcing" עוסקת בעדכון שיטות הניהול והעסקים. בבסיס עומדת התובנה כי נכון לחברות ואו עסקים להתמקד בליבת העסקים ובתחומים שבהם יש להם [...]
הצלחתו של כל ארגון גדול או קטן, חברה משפחתית תלויה באיכות אנשי ומנהלי המכירות. מנגד כולנו מבינים שהצלחתו של כל צוות מכירות תלויה מאוד ברמת הניהול המקצועי שמבוצע על ידי [...]
מי שלא לומד, דורך במקום. מי שדורך במקום... האחרים משיגים אותו. גם מנהלים בכירים ואפילו מנכ"לים חייבים כל הזמן ללמוד לרכוש עוד ועוד כלים ומיומנויות מקצועיות בכדי להשביח את יכולותיהם [...]
המכירות תמיד היו ויישארו הכלי האחראי על היכולת של חברה או עסק לשרוד ולצמוח. גם בפתחה של שנת 2020, המכירות הינו הכלי החשוב ביותר של כל ארגון וחברה המבקשים לשרוד [...]
הלקוחות של היום, חכמים וטכנולוגיים, מחפשים הרבה מעבר למוצר איכותי ומחיר אטרקטיבי. הם מצפים שחברות וארגונים יבנו מולם מערכות יחסים ארוכות טווח ואמיתיות. אם היינו צריכים למקד את סוד הקסם [...]
העולם העסקי בעשורים האחרונים עובר מהפכה. יותר נשים מקבלות הזדמנות להוביל מערכות עסקיות ואף להיות חלק משמעותי בפורומים של הנהלה מצומצמת ומורחבת. ערב השנה החדשה ב- 2020 אחוז הנשים העומדות [...]
אז מה קרה למעשה בתהליך ניהול משא ומתן או בתהליך של ניהול מכירות מוצלח? מה קורה בתהליך שנכשל? הכיצד התחרות והמורכבות של השווקים העסקיים ב- 2020 גורמים לשינוי מערכי המכירות? [...]
בפרוס השנה החדשה, 2020 בעשור השלישי במאה ה- 21 מתחזקת התובנה שרק חברות אשר ישימו את לקוחותיהם במקום הראשון ישרדו את התחרות. אומנות ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות יעיל [...]
כידוע לב ליבו של כל ארגון עסקי מתמקד במכירות. בעולם העסקי אין זכות קיום לחברות תאגידים ועסקים קטנים שלא מצליחים ליצור תזרים מזומנים חיובי מביצוע יותר מכירות לאורך זמן. קורס [...]
גם בתחילת 2022, נדמה לי כי עוד לא נולד הארגון שיכול לצמוח ללא מכירות. אנו מכירים ארגונים שמערכי המכירות שלהם מותאמים על פי השוק והמתחרים. חלקם מפעילים צוותי מכירות שטח. [...]
עולם הניהול והמכירות אף פעם לא נשאר במקום. השינויים שהעולמות העסקיים העולמות העוסקים בהנעת עובדים הפעלת מערכי מכירות וניהול משימות ויעדים דורש בשנים האחרונות עדכנות ולמידה מתמשכת. האתגרים של העולם [...]
מהו תכנון אסטרטגי אפקטיבי בכל מה שקשור לעולם ניהול ההון האנושי? מה התכנון הנכון בחברה או עסק שמבינים עד כמה חשוב לבנות תוכנית הדרכה והעצמה רב שנתית לעובדים ולמנהלים. הכיצד [...]
אין זה סוד כי הבדידות בחוד הפירמידה מעיקה. אין משמעות לגודלה של הפירמידה. כל מנהל בתחילת דרכו או כשהוא כבר מנהל בדרגי הביניים ואו כמנכ"לים - חש לא פעם את [...]
מי שסיים בהצטיינות תואר ראשון ואולי גם תואר שני במנהל עסקים, כלכלה או כל תואר אחר ויוצא לעולם העסקים הישראלי, מהר מאד יגלה כי חסרים לו לא מעט כלים ומיומנויות [...]
"מה צריכים מנהלים שלא בהכרח "גאונים" לעשות בכדי להתפתח לשרוד ולצמוח"? לא פעם כמנהלים בתחילת דרכנו, אנו לא אחת שואלים את עצמנו הכיצד אנו יכולים לשפר תוצאות? הכיצד במינימום השקעה [...]
כחברת ייעוץ ארגוני, הדרכה ופיתוח מנהלים - אנו מאמינים כי אין גבול ליכולת ההתפתחות האנושית. אנו רק צריכים לבנות סביבה תומכת לכך בכדי שהתהליכים בתחום העצמה ושיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות [...]
תוכניות העשרה מקצועיות, סדנאות למנהלים עדכניות ואפקטיביות, קורסים ותוכניות מקצועיים למנהלים הפכו למצרך נדרש בשנים האחרונות. מתברר כי הפניית משאבים ואנרגיות לביצוען מהוות השקעה נכונה ראויה לכל חברה ארגון ואו [...]
אין זה סוד ניהולי נסתר? כולנו העוסקים בעולמות הניהול המכירות והפיתוח העסקי, יודעים מזה שנים שעולם העסקי לא דורך במקום. הוא מתחדש ומתפתח בכל בוקר מחדש. הדבר מניע תהליכים עסקיים [...]
עדיין לא יצא לי להכיר מנכ"ל או בעלים של חברה או עסק שלא שאף ושואף להפוך את מנהלי ואנשי המכירות שלו "לתותחי" מכירות. זאת מתוך הבנה והכרה עסקית האומרת כי [...]
נדמה לי כי כל המקצוענים בתחום המכירות מבינים שמודל המכירות הישן אינו אפקטיבי יותר. במאה השנים האחרונות, מודל המכירות התבסס על סגירה בכל מחיר ועל הפורמט הישן של "מנצח – [...]
בואו נהפוך את 2020 לשנה פרודוקטיבית יותר. נכון להיום שנת 2020 מסתמנת כשנה לא פשוטה. בחירות באופק, חוסר יציבות ביטחונית, עוד בחירות מיותרות בשטח, יכולים להפוך אותה לשנה המתאפיינת בהאטה [...]
בכדי שחברות ימשיכו לצמוח ולשרוד עליהם לבצע עדכון ושיפור בכל מה שקשור למערכי המכירות והשירות שלהם. המתודולוגיה של מודל המכירות והשרות הישן אינו אפקטיבי יותר. מודל המכירות הקיים במאה השנים [...]
להלן רשימה בסיסית נוספת של ימי עיון סדנאות חד ורב יומיות והרצאות תחת הכותרת - "השראה ניהוליות" - סדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון והרצאות שלנו המספקות לארגונים תועלות וידע בתחומי [...]
מזה שנים ארוכות, אנו עוסקים בייעוץ אירגוני הדרכות וליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי וצמיחה. ככלל אנו מניעים מנהלים וארגונים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. אנו עוסקים בייעוץ וליווי ובבניית אסטרטגיה [...]
מזה 15 שנים ויותר אנו עוסקים בייעוץ אירגוני הדרכות וליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי וצמיחה בהצלחה רבה. יש לנו ידע רב בליווי מכירות במיקור חוץ ובעיקר בהדרכה והעצמה של מנהלי [...]
מזה 15 שנים ויותר אנו עוסקים בייעוץ אירגוני הדרכות וליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי וצמיחה. ככלל אנו מניעים מנהלים וארגונים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. אנו עוסקים בייעוץ וליווי ובבניית [...]
"כור היתוך למנהלים" כולל בתוכו מכוון רחב של קורסים הדרכות וסדנאות למנהלים. כל פעילות מותאמת לעולמות התוכן של החברה או העסק, ומבוצעת אך ורק לאחר אפיון מצב קיים וניתוח צרכים. [...]
מהי הדרך לסגור יותר מכירות בעולם העסקים ב- 2020? הכיצד נכון לבנות תוכנית מכירות רב שנתית ל- 2020-2025? מה התחדש בעולם המכירות והטיפול בלקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים. מה צריך [...]
בכדי לענות על השאלה החשובה מעלה, מה באמת מניע אנשי ומנהלי מכירות מצטיינים? ומהו מודל התגמול הכי יעיל ועדכני לשנים 2025 - 2023? נכון כי נתמקד בהקדמה קצרה, על חשיבות [...]
חברות ועסקים שחוו על בשרן ירידה בנפחי המכירות במהלך 2022 מבינות כי עליהן לעשות פעולות מתקנות. מה נכון לעשות בכדי להגדיל את הסיכויים לעמוד בתחזיות המכירות לשנת 2023-24, להשלים פערים [...]
שרות לקוחות מתאפיין בשנים האחרונות ביכולת להעניק "חוויה רגשית" ללקוחות. דווקא ולא רק בממשקים של "כעס", "אכזבה" או משבר? הגורם שאחראי בצורה מוחלטת להמשך מתן אמון הלקוחות במוצרים ובחברה הוא: [...]
מהי הדרך הנכונה להימנע מטעויות בניהול והקמת מערכי שירות ומכירות? הדרך היותר נכונה להביא צוותי מכירות ושירות לקוחות לעבוד בהרמוניה יחד באותו המוקד הטלפוני? האם בפורמט של מחלקות נפרדות? הכיצד [...]
רמת שביעות הרצון של הלקוחות שלנו כיום משמש כמפתח מרכזי להצלחה עסקית. אין הדבר מהווה בשורה חדשה ופורצת דרך. בנשים האחרונות נושא שירות הלקוחות הפך לנושא מרכזי תחת סדר היום [...]
בעשורים האחרונים של המאה ה- 21 הכוח עבר ללקוחות. 2022 והשנים הבאות רק יעצימו את התופעה. היצרנים המובילים מאבדים את כוחם מול הלקוחות. ללקוחות יש כיום הרבה יותר כלים להעניש [...]
מחלקת השירות ומחלקת המכירה הן שתי מחלקות משלימות והכרחיות עבור מרבית החברות במשק. חשיבותן גדולה מאד. התנהלות נכונה של המחלקות הללו, משפיעה על מספר פרמטרים מרכזיים וחשובים כגון רווחיות החברה, [...]
אתם לא יודעים איזה יועץ עסקי לגייס? מתלבטים לגבי הדרך הכי נכונה לבחור בין חברות הייעוץ העסקי לבין בחירה ראויה ביועץ ארגוני המוביל תהליכי שינוי וצמיחה? מתלבטים לגבי סט היכולות [...]
לוקח לכם יותר מידי זמן להחליט שיש לכם צורך בייעוץ עסקי? במנטורינג וליווי אישי כמנכ"ל ואו כבעלים? הגעתם למסקנה שנכון ורצוי להשתמש בסיוע מקצועי בייעוץ עסקי ואירגוני לחברה ולעסק שאתם [...]
האם ידעתם כי בממוצע מעל 39,000 חברות עסקים קטנים ובינוניים נסגרים מדי שנה בישראל? האם אתם מבינים שבממוצע שבועי מדובר על כ- 750 חברות ועסקים שנסגרים בכל שבוע? האם אתם [...]
עוד לא נולד המנכ"ל בעל העסק ואו המנהל הכי מוצלח שלא נזקק לאורך הקריירה שלו בעזרה ניהולית? עזרה מקצועית באחד או יותר מתחומי הניהול השיווק והמכירות. תמיד לאורך חיי הארגון [...]
ערב ראש השנה האזרחית וכניסה לעשור השלישי של המאה ה- 21 - אני מבקש לקבוע מהניסיון הרב שאספתי לאורך למעלה מ- 16 שנות ליווי וייעוץ עסקי וארגוני כי השלב הראשון [...]